Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Reageerde ze trouwens niet raar? En wat nou als een jongen die vrouw had gepakt en die andere jou? Ik bedoel die oudere dame is vast ook niet zo sterk! Ik had toch maar bij het winkeltje gebleven!
dus dat was niet bepaald een probleem voor mij. Ze reageerde leuk dat ik zo op haar af kwam. Ze vond me een schatje dat ik dat durfte. Maar schrok wel heel erg van dat ik het vertelde en heeft haar bus laten gaan om bij mij te blijven staan. Heb achteraf nog een kusje van haar gekregen toen ik weg ging. Hele lieve vrouw.

Maar ik ging roken, ging hij langs me staan, bij de band met koffers ging hij schuin achter me staan en kwam steeds dichterbij. Ik kreeg er echt de kriebels van en heb echt gesmeekt dat mijn koffer er snel was. 
horse_adorer schreef:zou me ook niet prettig voelen. Ik heb ooit gehoord dat je in zo'n geval heel mannelijk moet doen (eventueel spugen of zo iets). Dat schijnt goed te helpen. Sterkte volgende keer!
Zep schreef:Dukenburg is niet zo'n heel fijn station, en zeker niet het beste gedeelte van de stad
*duiveltjee
*