Alleen heb ik wat problemen met de rijinstructeur. Ik heb het idee dat hij zit constant te flirten.
bv:
- Telkens als ik naar recht af sla en dus binnenspiegel, rechter buitenspiegel over me schouder kijk. Als ik dan over me schouder kijk, kijkt hij me altijd zo indringend aan en krijg ik zo'n opmerking van : wat heb je toch mooie bruine ogen.
- Als het raam open staat en het waait een beetje zit hij direct aan mijn haar en krijg ik wee ropmerkingen daarover hoe mooi het is.
- Kwamen we een keer een oude leerling van hem tegen in de taxi, zei ik dat ik hem misschien een keer uit de berm moets vissen samen met een leerling als ik straks bij de ambulance werk. Zegt hij: dan kun je me lekker mond op mond beandeming geven.
- Hij zit aan mijn benen met gas geven (wat dan echt af en toe niet nodig is). Ik had mijn tshirtmouwen omhoog gedaan omdat ik het zo warm had, als dat afzakte deed hij ze telkens weer omhoog terwijl ik zei dat ik dat toch echt niet wou (had ze daarom direct weer naar beneden gedaan).
- Als ik te snel rij zegt hij: je weet wat er gebeurd als je te snel rijd he, dan moet je je rijinstructeur trakteren op een drankje. Ik een beetje dom lachen omdat ik dacht dat het een grapje was.
- Vroeg hij mijn mobiele nummer voor als er wat tussen zou komen met de rijlessen (ik natuurlijk zo dom dat ik dat geloof terweil hij al een ander nummer van mij heeft). Krijg ik een smsje: he lekker ding, weer te snel gereden he, je weet wat er nu gaat gebeuren he, dus wanneer heb je tijd?
Nou vraag je ik je?? Verbeeld ik me dit nou of zit die man van eind dertig met zijn bierbuik met mij te flirten?
Wat moet ik hier nou mee? Dat mag toch helemaal niet? Ik ben echt erg duidelijk geweest dat ik hier niet van gedient ben en alleen voor mijn rijlessen kom.
Wie heeft dit ook gehad?

Wat een viespeuk! Als ik jou was zou ik snel een andere rij-instructeur vragen...
maar die was 28 en errug knap....dan is het natuurlijk wat anders he...
, Maar Ik zou het nog gewoon niet zo openmondig tegen hem zeggen. Ik zou wel als hij b.v weer een X aan je zit zeggen dat je dat niet prettig vind * is moeilijker gezegd dan gedaan ik weet het* maar voordat je het echt "openbaar" maakt zou ik wachten totdat je een andere rijschool hebt gevonden, en misschien meer weet of dat je je geld terug (kan) krijgt. Tegen die tijd heb je nog steeds les van hem. Ik bedoel hiermee te zeggen dat hij je tijdens de lessen dwars kan zitten als je hem er nu mee confronteerd. Ik zou eerst zeker zijn dat je je geld terug kan krijgen * als dat een probleem zou zijn* en kijken welke rijschool er nog meer interesant lijkt of gewoon bij dezelfde rijschool blijven maar dan een andere rijinstructeur. pff ik hoop dat het zo een beetje duidelijk geworden is.