ingebroken...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Noisy

ingebroken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 07:50

wat ons nu toch is overkomen...

er is ingebroken bij ons Verdrietig
ik werd wakker toen de voordeur dichtsloeg vanochtend om half 7.
ik kijk op en zie dat beneden alle lampen branden, eerst denk ik nog hmmm, heeft mark de lampen laten branden???
toen hoorde ik de auto starten, een diesel dus dat hoor je wel, ik ren het bed uit naar de voorkamer naar het raam en zie zo onze auto voorbij komen rijden Ziek
ik sjees de trap af en alle kastjes staan open...de computerkast open...tas weg...sleutels van de auto weg, ook van onze 2e autootje maar die staat er gelukkig nog.
gauw politie gebeld...we komen eraan...ze moeten nu nog komen, terwijl ik dit typ... Boos!
snel de noodsleutel op gezocht van de kleine auto en de accu los gekoppeld zodat ze die in ieder geval niet mee kunnen nemen.

al mijn pasjes weg, telefoons weg, videocamera...en die oen heeft de 3x zo dure digi-spiegelreflex-camera laten liggen terwijl die notabene naast de vidoe-camera op de tafel lag!!!! Frusty

snel interhelp gebeld en de bankpas laten blokkeren en melding gemaakt dat paspoort en rijbewijs ook weg zijn, gelukkig worden er meteen nieuwe aan gevraagd.

Telford gebeld (met huistelefoon) en de abbonnementen van de telefoons laten blokkeren.

ze zijn op zoek geweest naar de autopapieren maar omdat er zo'n berg papier in die kast ligt hebben ze die gelukkig niet gevonden, annders hadden ze hem zo uit kunnen voeren naar verweggistan...

nu zit ik maar te denken, was ik maar 5 min eerder wakker geworden, dan hadden we hem/haar misschien nog kunnen pakken....GRRRRRRR!!!!!! Stoom uit je oren

iemand dit ook al eens mee gemaakt???

JorisDy

Re: ingebroken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 07:54

ooww! Wat erg zeg!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 07:57

ja behoorlijk. en kwaad dat ik ben op mezelf dat ik niet eerder wakker werd....*zoekt smiley die haren uit het hoofd trekt*

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 07:57

Jeetje wat vervelend zeg! Hopen dat je de meeste dingen terugkrijgt.. pff Scheve mond En het idee alleen al dat ze in je huis zijn geweest.. bah.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 07:58

Dat is schrikken zeg!
Nee ik heb het zelf nog nooit meegemaakt hier thuis, gelukkig maar...

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 07:59

wat een brutaliteit!!!
het is ook gewoon een heel onaangenaam gevoel te weten dat er iemand beneden rond heeft gelopen terwijl je zelf boven lag te slapen....

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 08:02

He gatver! Hopelijk heb je de auto snel terug nu ze er niets mee kunnen zo zonder papieren! Andere spullen zul je wel kwijt zijn Boos!
Misschien gelukkig maar dat je niet eerder wakker was geworden, wie weet wat er dan was gebeurt! Naja, of met hen Duivel Whoosh!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 08:04

ja misschien wel, maar als ik eerder wakker was geworden dan had ik de kliko voor de auto gegooid

LianneJantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 08:04

noisy schreef:
ja behoorlijk. en kwaad dat ik ben op mezelf dat ik niet eerder wakker werd....*zoekt smiley die haren uit het hoofd trekt*

Je kunt zelf niet bepalen wanneer je wakker wordt, dus kwaad zijn op jezelf heeft geen zin. Ach gut Het is wel balen! En het lijkt me ook eng, het idee dat jij in bed ligt en een vreemde beneden je huis aan het plunderen is.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 08:06

ik bedenk me net dat mijn rijlaarzen, cap en mooie bodywarmer (van Kyra) nog achterin liggen....

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 08:09

Twee weken terug is er ook bij ons ingebroken terwijl wij de paarden aan het doen waren. Een dure camera en een wat minder dure camera, een kettinghangertje en een navigatiesysteem waren weg. Het was niet leuk thuiskomen... Trouwboek op de grond (zat in een koffer die leek op een laptopkoffer, vandaar dat ze hem hebben gepakt denk ik), kasten open etc.. Ze waren met hun modderpoten ook naar boven geweest, zelfs in de slaapkamer, wat ik echt een rotidee vind. Het geeft je echt een onveilig gevoel! De eerste nacht heb ik dan ook bijna niet geslapen.

Volgende dag was de tr langsgeweest die wel wat vingerafdrukken hadden gevonden op de plaats waar ze binnengekomen waren. Maar tot op heden nog niets van gehoort helaas. Voor de zekerheid hebben we alle sloten vervangen en tips van de tr opgevolgd om ons huis veiliger te maken.

Wij hadden het geluk dat we niet thuis waren toen het gebeurde, want dat lijkt me helemaal eng.

Veel succes........... Ach gut

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 08:11

Kun je zo meteen ook met je verzekering bellen ivm inboedel e.d. Wat een lef 's ochtends vroeg inbreken! Ga je ook je deursloten laten vervangen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 08:12

Jemig joh...sterkte ermee...da's niet best! Hopelijk komt de politie snel. Wat een lef ook he, ze moeten met hun g*re p*ten van andermans spullen afblijven!

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 09:31

Is de politie er onderhand al Scheve mond Wat erg Scheve mond

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 09:32

Hamer Grrrr walgelijk zeg,hoe hebben ze het lef he zou je je toch af vragen ?
Nu maar hopen dat de politie heel snel actie onderneemt,want heel ver weg kunnen de daders nog niet wezen als je hebt zien weg rijden!
Goh wat zal jij gek hebben staan kijken .......je ziet verdorie zo je auto voor je neus weg rijden! Ach gut
Ik wens je heel veel sterkte,en snel sloten vervangen van je huis en auto!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 09:33

nee nog steeds geen politie....Boos!

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 09:36

Ik heb het ook al eens meegemaakt.

Ik ga met me moeder de hond uitlaten ( eigenlijk even laten plassen )
en ik had van me opa toen een electro scooter gehad dus ik steeds heen en weer schuren Bloos
en ik kijk opeens in het raam en zie 2 mensen staan.
ik helemaal over de toeren naar me moeder en zei '' er staat 2 2 2 mensen in huis !!!! "

me moeder rende me achterna maar ze zach alleen de deur open ( achterdeur ) en ze ging teon hard kloppen en toen kwamen ze naar benenden zetten de politie was net te laat op ze te pakken Boos! maar wat ze mee hebben genomen was : LAPTOP , mijn telefoon, duikspul

Ik was toen echt heel lang bang ( denk een jaar ) en nu afentoe ook nog weleens omdat ik ze echt recht in hun ogen heb gekeken

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 09:37

Ook fijn dat de politie meteen komt .
Echt walgelijk, mensen moeten gewoon met hun poten van andersmans spullen afblijven.
sterkte!.

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 09:38

Tsssss Wat een schoften !!!!!
Mag hopen dat die gasten [als het gasten zijn] vandaag nog opgepakt worden!
En dat terwijl je notabene in je eigen huis in je eigen bed ligt Bloos!
Ik heb er geen woorden voor , jawel 2, DIEP TRIEST!

Hoop dat je auto en de rest van je spulletjes snel gevonden worden.
Die spullen zul je wel niet meer vinden.
En je auto : Hoop dat je hem heel terug krijgt !
Meestal jatten zulke een auto om naar het buitenland te brengen [vandaar dat ze die papieren hebben lopen zoeken, gelukkig niet gevonden]
Nu kunnen ze er weinig mee en zullen ze hem wel als cross wagen gebruiken en vervolgens dumpen!! Hamer

Mag ik vragen wat voor auto het is ?
Veel succes en sterkte met de politie...

901823

Ooo erg! Ik woon best dicht bij je :| Wel goed dat je alles hebt laten blokkeren ed. kunnen ze tenminste niet veel doen. Erg man! En dan zie je ze nota bene nog weg rijden ook! Las laatst ook een verhaal van iemand die werd wakker hoorde van alles ect. deed haar gordijn open sta je oog in oog met een dief die bonst op de deur en roept: doe open!
Je hebt je computer nog wel? Toch? Maar ál dat andere :| Echt erg!

Venetia

Nog steeds geen politie? Nog een keer bellen?
Echt balen, en ook schrikken, ze zijn toch zomaar in je huis geweest!

Wees maar blij dat je niet eerder wakker werd, wie weet was ie gewapend of gewoon agressief en je gezondheid is altijd nog belangrijker!

Sterkte en als ik iets kan doen moet je het maar laten weten!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 09:39

He bah, wat een eng idee...En wat een lef om zo 's ochtend vroeg in te breken Boos! , kans dat er dan iemand net wakker wordt en komt kijken is toch wel groot...Misschien maar goed dat je niet eerder wakker was, wie weet wat dat had veroorzaakt...zijn blijkbaar geen bangerikken...

Bij ons is er een keer ingebroken toen wij allemaal lagen te slapen, behalve mijn vader, die nog even een rondje met de hond liep. Hij had de achterdeur opengelaten (deed hij toen altijd), sloot ie normaal pas af na het uitlaten van de hond. Komt mn vader thuis, staat iemand in de bijkeuken, maar hij dacht eerst dan t mn broer was, aangezien diegene bij de koelkast stond. De hond ging in zn mand liggen en lag meteen te snurken (wat een waakhond Clown ), en mn vader kijkt nog eens goed...Man was toch wel wat langer als mn broer (stond daar nog steeds, heeeeel vreemd), dus mn vader loopt die kant op, ziet dat t niet mn broer is en roept: HE, JIJ DAAR!!! Toen zette diegene het op een lopen...Mn vader alles gecontroleerd, wat was er weg: een leverworst, flesjes malt-bier, de goedkoopste fles wijn (stond ook hele dure) en nog wat etenswaar Vork Waarschijnlijk een zwerver dus ofzo. We hebben er later hartelijk om gelachen (vooral om het feit dat ie malt-bier mee had genomen, en een hele dure mountainbike had laten staan), maar toch is het eng, het idee dat er zomaar iemand jouw huis binnenkomt (waar je je veilig zou moeten voelen) en daar spullen meeneemt. En wat als ie geen kant op had gekunt? Misschien was ie wel agressief geworden ofzo...Bij ons gelukkig geen dure spullen weg, maar kan me je woede enzo wel voorstellen...

Sterkte in ieder geval! Hopelijk komt de politie nu snel opdagen!
Laatst bijgewerkt door Laura82 op 06-12-06 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 09:44

Ja, ik vind het best laat hoor, lijkt me voor ene dief handiger om om een uur of 3/4 in te breken (oeps, breng ik zo mensen op een idee?) Dan liggen de meeste nl. in bed en worden niet zo snel wakker. Bij mij waren ze niet eens binnen gekomen om die tijd, ben vaak al om 5 uur beneden ofzo.

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 09:46

wat ontzettend klote dat dit gebeurd is, sterkte !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 09:49

Ìs de politie intussen al gekomen ?
sterkte ! Ach gut