Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) omdat zij zo over mij durven te denken laat staan uiten. Dat zegt meer over hun dan over mij.
.
) een beugel en de te klein geworden kleren van mn broer's aan. Ik was gewoon niet mooi en dat weet je dan dondersgoed. Ik had gelukkig dan wel vriendinnen en ben nogal een dromer dus veel dingen gingen langs mij heen. Maar er is een jongen geweest die me toen gepest heeft, heel gemeen. Lang verhaal ook 
en 10 jaar ouder
Ongeveer 2 jaar terug kwam er een jongen op me af, die tegen me zei 'Jij bent echt ontzettend mooi, dat moet je echt heel goed onthouden. Als er ooit iemand tegen je zegt dat je lelijk bent, echt dat mag je nooit geloven' Hij zei er direct bij dat hij homo was en het dus geen versiertruck was of zo
Maar dat vond ik zo bijzonder. Nog steeds kom ik hem wel eens tegen, en is hij erg lief tegen me.
. Iedereen roept: Ik kijk naar het INNERLIJK, niet naar het UITERLIJK! Ja ammahoela! De eerste indruk is altijd van hoe ziet hij/zij eruit? Ik denk eerlijk gezegd dat ze je moeten leren kennen...... denk dat je innerlijk nog mooier is dan je uiterlijk. 

Waarom denk je dat ik nu een beugel heb?
Ook ik ben vaak gepest
Je bent een geweldig lief meisje met idd een super figuurtje!! Je moet niet zo onzeker zijn
.Dat is dus de maatschapij ik probeer mijn kinderen in ieder geval sterker te maken dan ik ooit was en ik geloof dat dat aardig lukt ze zeggen in ieder geval wat ze denken iets wat ik al nooit zou hebben gedaan ( nog niet eigenlijk ).