Beetje krasse stelling??
Laat ik het eventjes uitleggen.Je neemt de afstandsbediening en zet MTV/TMF/The BOX/V8/whatever aan. Waarschijnlijk zal je 90% van de tijd een clip voorbij zien komen waarin mannelijke 'rappers', merendeel volledig gekleed, hun rap'talenten' tonen, begeleid door schaarsgekleede dames in veel te kleine bikini's die ingezoomd worden op hun borst of bilpartij en waar van de dame in kwestie vaak niet eens het hoofd te zien is.
Mán, wat erger ik me daaraan. Echt, noem me één clip waarin geen half ontklede dames te zien zijn, waarin door een kerel gezongen of 'gerapt' wordt. Ik begin echt die tv zat te worden wat dat betreft. Reclame bij v8? Je ziet eerst een model in string voorbij komen met een geile blik als in 'uhhhh reclames... mjam...' Broekjes kunnen niet kort genoeg zijn, truitjes niet klein genoeg.... Gek genoeg heb ik nog geen vrouwelijke zangeres gezien met schars geklede heren bedekt in olie en erbij zittend als 'harem'... waar blijven de heren in stringbikini?
Jaloezie van mijn kant? Natuurlijk zou ik er ook wel zo uit willen zien als een topmodel of weetikveel wat. Maar waar het mij voornamelijk omgaat is dat die vrouwen zichzelf en de rest van het vrouwelijk geslacht zó voor schut zetten, door zich letterlijk weer te geven als 'enkel wandelende billen benen en borsten' Neem nou zo'n clip van Def Rhymz, waarin ie de meest schunnige taal uitkraamt en waarbij meiden dan nog heel vrolijk staan te swingen onder kreten als 'ik wil je billen zieeeeen' Als ik morgen wakker zou worden en er uit zou zien als Claudia, Naomi of weetikveelwie, dan nog voor geen goud in zo'n clip....
Ik zou wel eens willen zien of je ook door kan breken als ster als je volledig gekleed bent in je videoclip....

en nee... ik hoor niet bij dat publiek. het coveren (aka verneuken) van jaren 80 nummers wat wel gebeurt is echt cheap. zoals bv time after time van nu.
ohw ja ik heb geen hond :S