Dat werd ook heel erg gezellig ookal begon het wat minder.
Ik was al in drachten toen ik linksaf moest ik heb netjes gekeken en toen sloeg ik linksaf.
Op het moment dat ik daar de drempel overreed hoorde ik keiharde remmen en een auto op me afvliegen.
Tja heel even ben ik een stukje de stoep op gevlogen maar het leek wel minutenlang.
Ik zag al het glas aan de zijkant barten en dat spatte over me heen en toen was het stil.
de radio deed het nog en de moter ook dus alles uitgezet en uitgestapt..
nou echt ik schrok me dood van alles wat ik zag de hele zijkant was naar binnengekomen.
zat bijan tegen de versnellingspook aan!
Ik was eerst heel rustig heb nienke gebeld en toen ik die aan de lijn kreeg kwam alle besef pas weer terug toen ben ik ook gaan janken ik stond zo te trillen op m'n benen.
De politie was er redelijk snel bij.
Aan de remsporen van de man gezien had hij te hard gereden en hij gaf dat ook eerlijk toe.
maarja ik sloeg linksaf en hij rechtdoor dus is het mijn fout.
Ik snap het nog steeds niet ik heb hem echt niet gezien.
de auto is weggesleept en mijn vader is me komen halen.
dag micra

"s middags nog wel even op het paard van Nienke gezeten en die was heel braaf liep ook erg leuk dus wdb was de meeting geslaagd.
Ik heb nu wat koppijn heb een striem van de gordel en een flinke blauwe plek op m'n arm.
verder ben ik nog heel en heb ik gewoon heeeeeeeeeeel veel geluk gehad. als er iemand naast me had gezeten weet ik niet of die het na zou kunnen vertellen.
Als Nienke klaar is met werken zal ze me de foto's wel mailen dan zet ik ze er wel bij

aan deze kant niets te zien....