*GRMBL* Maur heeft een meisje achter zich aan...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

*GRMBL* Maur heeft een meisje achter zich aan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:03

Ja ja, mijn vriend met wie ik morgen 2 jaar samenwoon heeft een grietje achter zich aan.
Een paar weken zei hij al gniffelend dat een meisje op de sportschool hem altijd heel lief gedag zei.
Vorige week was hij een paar keer niet geweest (normaal gaat hij 3 keer per week om alle vlaai er af te werken Knipoog ) en vandaag zei ze eerst helemaal niks tegen hem. Later kwam ze opeens naar hem toe en vroeg ze waar hij vorige week was en hoe hij eigenlijk heette... Lips are sealed
De volgende keer als hij weer spreekt zegt Maur dat hij toch eens 'gewoon'iets aat vallen over het feit dat hij een vriendin heeft Bloos
Eigenlij zou ik de volgende keer wel mee willen en dan heel erg heftig met hem zoenen Extreme duivel
Het is MIJN schatje en dat mag ze best weten }>

Hoe zijn jullie in zo'n situatie? Als er maar een mannelijk persoon hoi tegen mij zegt vraagt Maurice meteen heel fel wie dat is Lovers .

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:07

aargh ik hou daar ook niet van, helemaal niet als de vent in kwestie er zo trots over gaat vertellen Bloos
dan word ik jaloers...grmbl.. Verward

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:08

*zelfde probleem*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:11

Josti schreef:
aargh ik hou daar ook niet van, helemaal niet als de vent in kwestie er zo trots over gaat vertellen

Hij vertelt er niet trots over hoor. Meer zo van:"Gniffel, gniffel wat ik nu heb..*bloos*". Ergens vind hij het wel strelend voor zijn ego lijkt me maar hij wil niks met haar.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:14

ik ben helemaaaaal niet jaloers Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

ik denk dat er niemand zo jaloers is als ik Bloos

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:27

hmmm ik hoor eigenlijk niet te reageren.... maar ik kan het niet laten... laatik het nou net van de andere kant bekijken! De situatie avn dat betreffende meisje.... Alleen woont hij niet samen... dat scheelt toch wel iets! Knipoog

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 22:13

he hallo
ik heb sinds kort dus ook weer een vriend, eentje waar ik een paar jaar geleden ook mee ging
nu is er dus een heel irritante meid die hem ineens leuk vind en dus jaloers is dat ik wat met hem heb
toen ik een paar jaar geleden met hem ging flikte ze het dus gewoon om op zijn schoot te gaan zitten waar ik bij was Lips are sealed Lips are sealed
nu begint het dus weer Boos! ik ben echt in staat als ze de volgende keer zoiets flikt een paar beuken op haat kop te geven Extreme duivel, ze kan namelijk nooit van de vriend van een ander afblijven

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 22:15

Haha dat vind ik op zich wel grappig.
"t is toch lekker mijn vriendje.
wat minder is als de halve wereld weet dat die en die gek is van mijn vriend en hij dan ook rustig een dagje met diegene wat wil doen want ze hebben toch niets aarrhhgg

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 22:17

Het werkt vaak ook wel als jij als de vaste vriendin van een jongen , echt HEEL overdreven aardig tegen haar doet ........

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 22:23

weet je wat irri is, bij ons op stal zitten er een paar meiden die gewoon altijd aanpappen met mannen die al bezet zijn !
zelfs al zijn ze getrouwd, of ze hebben net een kind of hun vriendin/vrouw is zwanger, ik vraag me altijd af waar je het lef vandaan haalt ervoor?
nou ik heb al gezegd dat ze het niet moeten flikken bij mij, ik kan daar zo pissig over worden
als mijn vriend nu mee naar stal is en een van die meiden loopt net langs, ga ik uitgebreid staan zoenen met hem Haha! lache joh

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 22:36

Klopt niet hoor Kojack je onderschrift...
You only live twice, or so it seems, one life for yourself and one for your dreams... (nancy sinatra)

Hahaha, ik ben niet echt jaloers, laat ze mijn schoenen maar vullen een weekje of twee, ga ik wel op vakantie... zijn ze zo genezen Haha!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 23:21

Ik ben ook zo verschrikkelijk jaloers... Echt heeel irritand *LOL*
Gelukkig mijn vriendje ook }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 10:16

Ik ben niet zo erg jaloers, vind het wel grappig dat ze hem zo leuk vond maar ze moet niet opdringeriger worden.
Vanochtend in de auto vertelde Maurice eens uitgebreid hoe ze op hem afstapte, ze ging heel prompt voor hem staan: "En wat is dat nou? Ik heb je heel de week niet gezien, niet in M'tricht (zij luncht vaak op de mensa waar Maur ook wel eens luncht ) niet in Geleen en ook hier niet?" En Maurice"Nee, ik had het druk op mijn werk enzo". Zij weer: "Hoe is je naam eigenlijk?" Maurice;"Maurice" Zij: "Wat doe je eigenlijk na je werk, in je vrije tijd?" Maurice:"Oh, het is al laat, ik moet nog eten, hoi he" Hij wist zo gauw niks te zeggen. Hij vond het net lijken alsof ze er uitgebreid over had nagedacht hoe ze hem moest aanspreken. In plaats van dat hij meteen roept dat hij geen tijd had gehad om te sporten omdat hij met zijn vriendin wat anders was gaan doen Frusty Frusty

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 10:28

Ach joh ik denk dat die jongen er zelf ook van stond te kijken , : wat heb ik nou aan m'n fiets hangen ?
Misschien dat hij voor de volgende keer wel voorbereid is ...

Ik had trouwens een collega die steeds contact met mij zocht en het klikte echt geweldig tussen ons , we konden heel erg lachen , ook over alles serieus en heel diepgaand praten , we werkten 11 uur per dag samen en
het bleef echt leuk.

Waren gewoon hele goeie maatjes.

Zijn vriendin vond dat maar niks.

Is ook niet echt leuk natuurlijk voor haar als wij zo goed klikken samen ,
en zij zit daartussen....

Maarja , zij was dus stikjaloers en ik vond niet dat hij daar goed mee omging.

Op een gegeven moment was het zo datals ik hem buiten werk tegenkwam dan liepen we altijd meteen enthousiast op elkaar af en maakten we even een praatje , gewoon , leuk.

Kwam ik hem tegen en zij was erbij , dan deed hij net of 'ie me niet kende , zo heel lauw en afstandelijk hoi zeggen , enz.

Kijk en dat klopt dan niet he.

Er was niks aan de hand behalve dat we hele goeie maatjes waren , dus dan hoef je ook niet zo raar te doen , dan is het net alsof je iets verborgen houdt...

En dan sta ik ook lekker voor spot , net als altijd enthousiast Haai roepend en hij zo ongeinteresseerd terugdoen , dan lijkt het net alsof ik gigantisch achter z'n gat aan loop.....

En dan de volgende keer als hij alleen is weer heel leuk en enthousiast ,
nee zo hoort dat niet.......

Nou ja dit is even een beetje de andere kant van het verhaal , maar bij jullie ligt het wel een stuk anders natuurlijk.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 10:55

pmarena schreef:
Ach joh ik denk dat die jongen er zelf ook van stond te kijken , : wat heb ik nou aan m'n fiets hangen ?

Dat dacht hij inderdaad Haha! Hij had echt zoiets van:"Euh, hoe pak ik dit handig aan?" En toen ging hij dus zo snel mogelijk weg Party!!

Ben wel benieuwd wat ze doet als ze hem weer ziet }>

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 11:12

Oei, ik zou dat echt niet leuk hebben gevonden (errug jaloers Frusty )

Ik pak altijd zichtbaar zijn hand en geef hem een kusje als er een grietje langsloopt die naar hem zit te loeren }> Soms doe ik het nog een stapje erger Schijnheilig

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 12:57

Weetje wat pas irritant is?

Als je vriend naar het strand gaat met een neefje van hem, en jezelf niet me wilt door die hitte (gister en eergister dus)
En daar van die goedkope wijven lopen die proberen JOUW vriend te versieren, en nog het lef hebben ook als hijzelf zegt:ik heb al een vriendin, hun daarop reageren: dan ga je toch gewoon vreemd?!
gelukkig werd hijzelf ook boos. heh heh....Lachen
alleen wat doet die kneus van een neefje nou,gaatie zijn tel.nr. aan die meisjes geven..grrrr dus hun smsen hem nou de hele tijd!!!

Oftewel: KILL THOSE BITCHES!!!!! Tong uitsteken

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:27

ja en dan die meiden die achter je vriend zitten, die gewoon zeggen als hij meld dat ie een vriendin heeft '' ze voelt er niks van hoor''

Marieke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:35

Oh verschrikkelijk zo'n situatie! Ik ben zelf heel erg jaloers, en dat vind ik heel erg. Ik had wel eens gewild dat ik echt zo'n koele kikker wat dat betreft was geweest, maar helaas.

Mijn vriend werkt in een kledingzaak, en hij heeft dit soort situaties regelmatig, helaas. Ik kan daar helemaal niet tegen! Ik zie dat altijd helemaal voor me; lekker effe helpen bij de paskamers, rokje dichtdoen van achter.... brrrrr. Als ik reëel nadenk, weet ik ook heus wel dat dat gewoon bij zijn werk hoort en dat ik niet mag zeuren, maar ja, soms is dat heeeeel moeilijk hoor!

Het ergste van alles is dat ik me in mijn jaloerse bui altijd afvraag of hij de waarheid wel spreekt. Want heeft hij ze daadwerkelijk wel afgewimpeld? Of is dat gewoon een trucje zodat ik me weer rustig houd? Ik zie altijd overal spoken, hoor... heel erg.

Ik woon nu twee jaar samen met hem, maar ik kan iet zeggen dat het minder is geworden. Verschrikkelijk!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:36

nee! inderdaad!
ze zeiden ook zoiets van: nou dan vertel je het toch gewoon niet?!
jezus dan ben je echt stom bezig, in mijn ogen!!!

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:43

oh ik ben ook gewoon TE jaloers vreselijk, een van mijn vorige relaties is eraan kapot gegaan
nu ook met die K*utjes op stal, ik kan mijn vriend wel vertrouwen, maar ik vertrouw die meiden niet
en het ergste is als ie geen relatie heeft zien ze hem niet staan !!! en nu ineens wel
echt heel irritant
maar er is er dus een op stal die pakt elke keer een gozer die al een relatie heeft
oh men hoe ze het flikt echt niet normaal, ze gaat er gezellig bij staan ook al is zijn vrouw/vriendin erbij
en op vrijdag avond is het altijd gezellig in de kantine, de meesten hebben een slok op, en dan gaat zij tegen hun been oprijden (nou ja dat noemen ze dansen) en zo krijgt ze het voor elkaar
wel lache een keer heeft ze een knal voor haar bek gehad van een vriendin, maar ja ze is zo dom dat ze doorgaat

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 14:08

Ik ben helemaal niet jaloers!! Als het mijn vriend was zou ik nog rustig vragen of het mooi meisje is, anders verdoet ze haar tijd Lachen. Ik vind zo ie zo in een relatie belangrijk dat er geflirt mag worden. Anders wordt het leven zo saai. En iedereen vind het wel leuk om aandacht te krijgen van een (leuke) jongen of meisje. Verder zou mijn vriend alles met een meisje mogen doen op het zoenen en sex na dan. Ik heb er ook helemaal geen problemen mee als ze vriendinnen hebben. Ik heb ook (mannelijke) vrienden en moet er niet aan denken om die op te geven voor een jongen. Als een jongen zo ie zo behoefte heeft aan een ander (op sex gebied dan) dan zit er al iets niet goed in de relatie en anders kom ik er snel genoeg achter dat ie vreemd zou gaan. En dan denk ik alleen maar dat zo'n jongen me niet waard is. Dus gun die jongens ook eens wat Lachen, als het goed is, weet je toch dat hij uiteindelijk met jou mee naar huis gaat. Lachen

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 14:58

Om heel eerlijk te zijn ben ik eigenlijk nooit jaloers. Soms krijg ik wel eens te horen dat een beetje jaloezie erbij hoort maar ik vertrouw mijn partner gewoon.
Zie het van de positieve kant: blijkbaar heb jij een zeer begerenswaardige partner en dat is toch ook wel leuk Haha!

Helaas is mijn partner wel jaloers en ik kan daar erg slecht tegen. Ik zie dat wel als een gebrek aan vertrouwen van hem in mij.

Als hij weer eens zo'n bui heeft dan jaag ik hem af en toe een beetje op stang Extreme duivel

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 15:59

ik ben ook altijd heeel erg jaloers Bloos
das nie meer normaal....zo irritant.
zou willen dat ik nie zo jaloers was.
mijn vriend hoeft maar met een ander meidje te chatten en ben al hartstikke jaloers
is daar iets tegen te doen? Haha!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 16:01

neuh denk het niet...ik word al jaloers als ie een meisje omhelst van "hoi" weet je wel...en idd ook als ie met meisjes chat enzo...ben ook superbezitterig....
MIJN Boos! gheheh Haha!