Krijg ik net een berichtje via msn.. Ik open het.. gaat gelijk mijn virusscanner op hol. Blijkt het een trojaans paard te zijn.. Ben nu mijn hele pc maar weer aan het scannen, maar hij klapte weer van alles op mijn pc.
Wat moet ik doen ? Heel MSN verwijderen ? Als ik het nu opstart blijft hij problemen geven en waarschuwen..
rara via wie je het hebt doorgekregen En ik kreeg hem weer van iemand anders. Ik heb dus hetzelfde probleem.
Hier op bokt heb ik gelezen dat MSN verwijdert moet worden via de software en dan je virusscanner er over heen en dan nog een keer een online virusscanner er over heen. Daarna kun je MSN weer installeren en dan moet het goed zijn. Ik ga het straks ook even proberen, weet alleen nog niet waar ik een online virusscanner vandaan haal maar daar moet ik nog even naar zoeken.
En bedankt he hihi Ik heb mijn pc gereset op 2 dagen eerder en volgens mij doet alles het weer.. En idd mijn virusscanner eroverheen gehaald. Alles werkt nu wel weer...
Mijn virusscanner herkende hem wel gelijk als virus toen ik hem opende en verwijderden het ook maar opstarten van msn stuite op problemen. Na het systeemherstel functioneerde het weer goed. Vandaag op eigen pc niet meer online geweest, dus we zullen het beleven.
Ik heb de link ook gekregen maar der niet op gedrukt dus heb ik er verder geen problemen van. de vorige keer heb ik wel geklikt en toen heb ik eerst msn verwijdert. (Deze computer+programma's instaleren of verwijderen+toen msn gezocht en toen zo verwijdert) toen virus scanner gedaan toen msn weer gedouwnload toen weer virus scanner. en zo heb ik de hele tijd virus scanner gedaan totdat ze wegware. Nu klik ik geen links meer aan zonder te vragen wat het is.
Nu ik dit lees wordt me heel veel duidelijk, mijn computer sloeg vorige week volledig op hol ik had een oude virusscanner dus trok er snel eentje van internet. 2 Trojaanse paarden haalde hij eruit maar toen werd mijn internet nog trager en nu kan ik dus niks meer. (doe dit even op mijn werk). Vrees dus dat ik een heel groot probleem heb
Ik ben een grote leek op het gebied van computers, hoe werkt dat precies systeemherstel ? Dit virus doet echt hele vreemde dingen, ik had ook steeds het idee dat iemand van afstand in mijn computer bezig was dan werd mijn muis ineens over genomen.
kopieren ja die heb ik ook.. en ik weet niet eens hoe ik er aan kom.. ben het nu iig kwijt.. heb AVG gedownload op internet (antivirus programma) en heb er nu geen last meer van..
zeker een berichtje van IS this you on this picture... die heb ik ook gehad en perongeluk door gestuurd. mijn hele computer moest geleegd en gewist worden want het blijkt dat het anders toch ook weer terug te kunnen komen..