miep miep *zoef*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

miep miep *zoef*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 10:59

Ik heb zo'n zin in een volslagen losgeslagen onzinnig iets... Het erge is dat ik niets kan bedenken behalve heel erg suffe topics openen die ik dan vervolgens zelf weer moet gaan slotteren met de opmerking dat het nergens op slaat...
Eigenlijk heb ik gewoon zin in een potje vreselijk miepen... *snif* Het komt vooral omdat ik alleen hier zit en ik gewoon 8 uur op een dag niets doe, bijna niets dan. Baas is op vakantie en ik verveel me nu al (gister is hij vertrokken). Eigenlijk heb ik zin in mega melig zomerweer, maar ik moet serieus blijven.
Bah, ik wou dat ik gewoon vakantie had en lekker allemaal idiote dingen kon doen! Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 11:01

Hmmmm, pennen in het plafond schieten?
Kijken hoelang het duurt voor een potlood opgeslepen is?

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 11:06

Zal een Brosje je uit de dip halen? Haha! Van chocolade word je vrolijk van zeggen ze, dus......

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 11:08

Het is echt heel erg... het is net als een reuzachtige boer of scheet die je angstvallig tegen probeert te houden omdat je midden in een duur restaurant zit met een zeer belangrijk gezelschap. Maar het komt gewoon toch, dus dan opeens *bloeb* dan komt alles eruit en dan kun je niet meer stoppen...
IK MOET MIJN PILLETJES!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 11:14

*schiet met een katapult een hele mik pilletjes in de openstaande mond van Laui* Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 11:22

Dank Maarten, maar dit zijn de peppillen, dus nu is er echt geen houden meer aan.
Het is jammer dat ik geen scanner of fotobewerkprogramma heb, daar zou ik nog wat in afkunnen reageren, maar dat gaat nu echt niet. Nog éven en dan ga ik gewoon hele rare kopieën draaien ofzo (alsof ik dat nog niet doe).

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 11:27

Sjit.... ik heb op het bovenste plankje gekeken waar normaal gesproken de kalmeringspillen stonden, maar bij jouw laatste aanval van futloosheid heb ik dus blijkbaar het potje met peppillen op de plank met kalmeringspillen teruggezet Frusty

Hmmmm.... denk niet dat wij willen weten wat voor soort kopieën jij gaat maken als je je echt verveeld Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 11:29

Ik kopieer altijd mijn handen, rare tic, maar ik heb al een hele verzameling, met een stukje van mijn mouw erop en mijn horloge met tijd & datum. Ik verveel me het meest (wetenschappelijk onderzocht) rond half 12... Imagine!

Gister heb ik overigens wel heel veel kopietjes gedraaid (heb ze hier nog liggen). Echt alles gaat dan op de plaat, van pak hagelslag tot een tekeningetje tot een paar zakjes suiker en melk (die ik weer moest uitzoeken Frusty ) Ik heb besloten dat ik volgende week minstens 1 dag géén kopietjes mag draaien, dat wordt echt verschrikkelijk moeilijk. Nuttige kopietjes mag natuurlijk wel, maar nutteloze... pffffffff, dat wordt zo lastig! Verdrietig

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 11:33

Ik zou willen dat er bij jou op kantoor een scanner stond zodat je je verzameling van handen met ons bokkers kon delen Haha!

Bokkers: Ik stel daarom voor dat we een inzamelingsactie gaan houden voor Laui om een scanner aan te schaffen *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 11:39

Ik heb echt al honderden hand-kopietjes, die ga ik echt niet scannen, ik wil ze wel tellen, maar dan tel ik ook de kopietjes van pakken hagelslag, suikertjes en rare tekeningetjes...
Ik zit trouwens net te bedenken dat nu een heel goed tijdstip is om Teletubbie-foto's te produceren... Ben helemaal Tele-Laui op het moment, of was het nou Lau-Lau, anyways, ik krijg helemaal de kriebels van al die rare dingen die hier op kantoor staan. Misschien dat ik zometeen maar eens een berg kabels ga kopieren....

Ik weet nog een mogelijke oorzaak. Bij het WNF liep ik rond deze tijd door het kantoor te huppelen met 2 neushoornbeeldjes in mijn hand, die dan gingen vechten enzo. Iedereen helemaal onder zijn bureau (er werd NIET meer gewerkt), en ik was mijn ei kwijt. Op een gegeven moment had ik een zeur aan de telefoon, en toen ging ik over het bureau en de computer lopen met mijn vingers, dus mijn collega'tje lag helemaal blauw van het lachen en kon haar telefoontje niet meer beantwoorden, en toen moest ik dus ook heel hard lachen Schijnheilig . Hier kan dat niet, we hebben geen beeldjes van rare beestjes waarmee je door het kantoor kunt huppelen, geen zaaie momenten waarop je met je vingers kunt gaan wandelen, alleen een kopieerapparaat... Ik heb trouwens besloten dat ik kopietjes ga sparen met huizen erop, is iets moeilijker aan te komen dan aan handen... Haha! Knipoog

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 12:03

Ik snap er niet veel van hoor , verveel je je op kantoor , is er bijna geen werk omdat je baas op vakantie is ?
ik begrijp er echt niet veel van...
misschien moest ik dan maar geen reactie plaatsen
alvast mijn excuses voor deze domme reactie Tong uitsteken
doeiiiii

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 12:09

Dit is een uitbarsting van een zeer vreemde persoonlijkheid, de mijne... Dat uit zich meestal nogal warrig (ik heb inmiddels wel ervaring). Ik verveel me sowieso erg snel, maar nu is het wel erg extreem moet ik zeggen.
Ik heb nl. net mij neus dicht moeten knijpen omdat ik het eigenlijk uitproestte van het lachen. Dat kwam omdat ik mezelf opeens (zonder aanleiding) als een kabouter met een rooie puntmuts en zo'n lief kabouterpakkie aan aan een stuk hout zag zagen onderwijl heel hard 'HAKKEN' en 'ZAGEN' roepend... Het leven van een gestoorde persoonlijkheid is niet makkelijk!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 12:43

hahahahha ooow *ligt onder haar bureau*

Jij lijkt mij wel, als ik zo`n slappen verveelbui heb, ga ik ook altijd rare dingen doen en zeggen die nergens op slaan. Dan word ik weer helemaal kleuter.. Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 12:44

Koop een CD-rom van katzzz of dogzzz of gemengd en ga er dan lekker mee spelen en kittens krijgen enz Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 12:45

of tetrissen! Daar word ik trouwens wel altijd heel agressief van

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 12:47

ik heb geen compu-spelletjes hier. Alleen op de andere compu, maar die zijn niet leuk.
Nee, ik denk dat ik straks mezelf als zeer aggressieve kabouter nog een paar keer hout laat hakken en zagen. Volgens mij komt het dan wel weer goed, ooit ofzo!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 12:56

Wat ook erg goed tegen de verveling helpt is (je krijgt er wel zere vingers van), poststieken proberen in de TL bak of luchtbehandelingsrooster te schieten. Is namelijk best wel lastig als je op je grond half onder je bureau zit. Kijk alleen wel van te voren of het systeemplafond het aankan want zo'n plaat op je kop krijgen is op zich best humor maar hoe verklaar je dat aan je baas Verward 'Uh...... ik zat heel hard te werken en toen viel ineens die TL toestand/ plafondplaat naar benede'.
Ik ken dat wel hoor wat jij hebt. Kan jij dan ook, af en toe, half hysterishc, de slappe lach krijgen en niet kunnen stoppen? Dan vind ik het wel een fijne bijkomstigheid dat je in je eentje bent want erg genant in gezelschap van anderen. Gelukkig werk ik nu bij bedrijf waar vooral de tak primair onderwijs even 'speels' is als ik en waar mijn leidinggevende een even erge, of zo mogelijk nog een ergere, meelbiet is. Maar vandaag ben ik heeeeeelemaal alleen en ik heb nu nog de tranen aan mijn kaaklijn hangen van jouw verhaaltje. MORE, MORE, MORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ff offtopic: Ligt het aan mij of begint het heel erg benauwd te worden? Qua warmte en luchtvochtigheid?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 12:58

Laui! schreef:
ik heb geen compu-spelletjes hier. Alleen op de andere compu, maar die zijn niet leuk.
Nee, ik denk dat ik straks mezelf als zeer aggressieve kabouter nog een paar keer hout laat hakken en zagen. Volgens mij komt het dan wel weer goed, ooit ofzo!

Aha, zoek eens naar het spelletje super collapse... staat aangegeven ergens op links, is een internet spelletje maar je kunt hem gratis voor een tijdje downloaden... zeer verslavend Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 13:02

Ik zit me dus al al die tijd een beetje in te houden... Ik krijg alelen steeds sterker om kopietjes te draaien, met de stempel te gaan stempelen (niet op papier, maar vooral dingen die NOOIT gestempeld hoeven te worden), het plakband te testen (rolletje plakband opgebruiken aan niets) of met mijn stoel door het kantoor te rijden, te hupsen en als een idioot rondjes te gaan rennen. Denk wel dat ik dan de deur dicht doe, en ik moet niet te hard rennen want straks horen ze het nog...
Ik ga zo maar eens de post openmaken en dan vliegtuigjes vouwen van de enveloppen, of met de geurspray uit de wc voor de deuren van de andere kantoren spuiten, dat stinkt nl en als ze in de wc sprayen (goeie gewoonte, en dat voor mannen!) ruik ik dat altijd, dus dan heb ik zin om door het kiertje van de deur een flinke hoeveelheid bij hun naar binnen te spuiten. En dan kijken of ze over hun nek gaan...
Naar beneden gaan en daar -oh zo gezellig- gaan kletsen heb ik ook geen zin in, dat gaat namelijk helemaal nergens over.
Helaas hebben we hier geen luchtrooster, geen systeemplafond en geen tl (oud pand), maar misschien krijg ik het voor elkaar om de spuuglelijke lampen van het plavond te schieten, of een ster in het glas voor het 'kunstwerk' (lelijk ding waar ik tegenaan kijk).
Bovendien staat er nog een voorraad wijn en nog wodka, dus als ik me écht ga vervelen kan ik me ook nog bezatten!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 14:32

Yessssssssss, ik heb een dieptepunt bereikt. Behalve mezelf als kabouter picturen kan ik mezelf ook als Erik de Zwart imitator zien.
Het is echt niet normaal, er is nu top 40 op 538 en ik vind EdZ altijd vrij irritant, met dat boemboem muziekje erachter en dan blablabla. Dus ik zag mezelf al naast de radio staan, met een volslagen gekke bek en dan 'Blaaaaaat' uitkramend.
Het erge is nog: ik voel die neiging om dat te doen ook nog, helemaal alleen naast het radiootje staan en dan 'Blaaaaaaaaaaat' zeggen, en niet vergeten een gekke bek te trekken...
Tijd voor serieuze hulpmiddelen geloof ik!

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 14:39

Hahaahahaa jij hebt echt goede tips voor de verveling!

Ik weet hoe je je voelt, ik zit hier ook elke dag helemaal NIETS te doen, behalve dan irritante vliegen aan een langzame dood laten sterven, en wachten tot ik weer vrij ben. En dan heb ik nog zooooveel te doen, terwijl ik hier helemaal niets zit te doen. Iedereen is op vakantie, er is bouwvak, dus geen klanten.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 14:44

Ik heb een variant bedacht op het stiekie-schieten!
Ik ga met belgian manna (heel smerig soort snoep, aten we vroeger altijd) proberen de lamp te raken, als ik het dan straks op moet ruimen heb ik weer wat te doen, en tot die tijd heb ik lól voor 10! Niemand eet ooit van dat spul en het staat er echt al een eeuwigheid, dus ik sla echt veel vliegen in één klap!
Ik heb overigens de airco ook al een tijdje aan staan in de hoop dat mijn hersens zo wat afkoelen, maar helaas, het resultaat is verblúffund, ik word alleen maar gekker!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 14:47

Citaat:
Het komt vooral omdat ik alleen hier zit en ik gewoon 8 uur op een dag niets doe, bijna niets dan

Lekker herkenbaar. Het is hier zo rustig dat ik heel internet al gelezen heb (inclusief de personeelsadvertenties).
Mijn collega (=tevens de directeur) zit tegenover mij dus ik ga dus echt geen rare dingen doen.

Inderdaad: de telefoon rinkelt niet, er komen nauwelijks offerte-aanvragen binnen, de contracten zijn verstuurd en ik verveel me de pleuris....

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 14:48

Laui.... misschien is dat Belgian manna (dat zijn toch van die hele ieniemienie gekleurde zachte snoepies of niet??) inmiddels wel zo oud dat er zich hallucinerende stoffen hebben gevormd. Ik zou even een testje willen uitvoeren op afstand. Eet er eens wat van en vertel ons je ervaringen, de beelden die die stoffen bij je oproepen etc.... vertel ons de hele trip!! Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 14:53

*onder bureau* Maarten, daar waag ik me maar niet aan, ik heb inmiddels gezien wat het met mijn 'collega's' deed... vrij weinig, of iig had het zéker niet het gewenste effect. Ze werden er alleen maar zaaier van! Het zijn volgens mij van die gepofte rijstdingen met prut eromheen, smerig gekleurd en echt niet zo aantrekkelijk dat je ze vrijwillig in je mond wil stoppen... Nee, doe mij de snoepbox dan maar, daar zit tenminste chocola in, m&m's en andere dingen... Zal ik daar een trip van vertellen?