Zoals de titel al stelt, romantiek? Bestaat dat nou echt? Geloven wij in Movie-kind-of-Love? Dat zoenen in de regen alsof je leven er vanaf hangt? Je hele leven omgooien voor 'de Ware'? Ik wil niet erg cynisch zijn, heb zelf ook wel leuke vriendjes etc. Maar als ik dan naar een film kijk, dan denk ik 'dàt wil ik!' En ik vroeg me gewoon af of er mensen zijn die dàt hebben!
Welke film heb je net gezien, Tristan & Isolde? Had ik tenminste dat gevoel een beetje bij. Als je daar naar kijkt kan je in het gewone leven wel ophouden. Ik denk dat het echte leven romantiek een momentopname is en die romantische films zijn net 1 groot orgasme.
haha inderdaad Romantiek bestaat voor mij wel, het eerste half jaar samen met Arne was ik zó in de wolken. samen in de trein zitten was al het toppunt van liefde. Was echt "zoals in de film" We zijn nogsteeds dol op elkaar en heel lief (nog geen ruzie gehad na 3 jaar) maar het speciale is er wel een beetje vanaf aan het gaan. Maar met mijn verjaardag krijg ik bijvoorbeeld nog 21 rode rozen en een één witte voor het komende jaar.
Haha ja goede omschrijving! Ik was Sweet Home Alabama aan het kijken, net zo cliché... wel grappig dat een film gelijk zo'n gevoel bij meerdere mensen kan oproepen. In het dagelijks leven houd ik me er niet zo mee bezig, maar dan zap je langs zo'n film en ga je gelijk jezelf zo soort-van-zielig-vinden !
Ja pcies... die eerste periode van een relatie! Bij mij is het er na een maand echt vanaf... en een romantische begin-zoen is vaak ook ver te zoeken... terwijl ze in films altijd hand in hand door het park lopen, stilstaan bij de fontein en onder het maanlicht heftig gaan tongen!
ik kan ook echt kriebels in mijn buik krijgen als ik zon zoen zie in de bioscoop en dan denk ik *oooh waren die kriebels er nog maar* maar ik met stervens gelukkig met mijn mannetje. Die kriebels zijn er nog wel op zijn tijd maar niet om een stomme kus das alleen in het begin
Cyntje er bestaan echt wel romantische mannen die knap, lief en attent zijn. Zit heel mijn leven al tussen de mannen en ik heb er zoveel gezien!!
Romantiek is UIT! Het draait alleen nog maar om seks, seks en nog es seks... en seks is ook prima (daar niet van ) maar where's the love? Zijn er nou echt koppels die zelfs na 10 jaar getrouwd te zijn nog die passie voor elkaar voelen? Daarn geloof ik niet in.
Ik heb laatst een brief gehad van een vriend die was erg romantisch. Dus wat dat betreft geloof ik er wel in. Alleen de kans dat iemand zoiets kan gebeuren is klein.
Ik vind mijn vriend romantisch, omdat hij allemaal kleine dingetjes voor me doet. Zorgen dat er een deken in de auto ligt als we 's avonds laat terug rijden... Me ineens een knuffel geeft... Een glas drinken neerzet als ik achter de pc zit... Een stuk chocola meeneemt
Dus ja... ik geloof in romantiek. Natuurlijk, het speciale van heftig verliefd zijn gaat eraf na een paar maanden, maar is hetgeen wat er voor in de plaats komt, niet veel mooier?
Ik zat van de week ook een film te kijken, weet zo 1 2 3 niet meer precies welke. Mijn vriend zit nu met zn familie in Egypte omdat zn ouders zoveel jaar getrouwd zijn...In die film was het echt vette romantiek en iedereen was aan het zoenen en aan elkaar zitten en vet gelukkig. toen moest ik wel even slikken, voelde me best eenzaam, terwijl ik dat niet ben
Ik heb nu wel een uberromantisch vriendje, vorige week had hij een roos, kaarsjes en een fles rose meegenomen om er ' een gezellig avondje van te maken' , zo lieeef . En als we ergens samen zijn laat hij mij altijd wel weten dat ik de leukste/liefste/mooiste voor hem ben, ook heel lekker gevoel. Niet overdreven klef maar gewoon, romantisch. Tuurlijk zijn films overdreven en is het (zeker in langere relaties) niet altijd zo, maar dat echt ' whaaa ik hou van jou!!' zwijmel gevoel wil ik af en toe wel hebben hoor . En dat heb ik zeker .
Romantiek is er zat.. Bij mijn vriend meer te vinden dan bij mij eigenlijk, is weer eens wat anders
dat 'zoenen in de regen alsof je leven er van afhangt', beetje overdreven. Maar daar zijn t films voor, fantasie films om bij weg te zwijmelen. De 'foute' man die door een vrouw geheel veranderd e.d. Soms vind ik films ook 'te' overdreven om naar te kijken.
Al zijn er ook van die series waardoor je juist gaat mopperen op mannen, of juist tegen de jouwe aan wil kruipen omdat je beseft dat je het getroffen hebt etc.
Maar kriebels, verassingsmomenten en zwijmelmomenten zijn er zat..
Mijn vriendje is best romantisch hij meer dan ik! Ik geloof er dus wel in Misschien niet zo extreem als in die films, maar er zijn zeker in de afgelopen 8 maand al wel flink wat lieve romantische momentjes voor bijgekomen
Ik heb er wel een gevonden hoor... Tuurlijk zijn er ook momenten dat je alletwee doodmoe op de bank ligt te dutten... Maar nu na anderhalf jaar is het nog steeds fantastisch!!!
Mijn vriend is romantisch Zoenen in de regen is géén aanrader, word je nat en koud van, maar afgelopen zaterdag had hij het bad vol laten lopen met heeeeeeeeeel veeeeeel bubbels en kaarsjes