Maar wie snurk er? Ik banketstaaf in mijn slaap net zo irritant een soort gemumbel kan je gelukkig niets van verstaan!Jullie?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar wie snurk er? Ik banketstaaf in mijn slaap net zo irritant een soort gemumbel kan je gelukkig niets van verstaan!
Marsje"]
[quote="Pouskintje"][quote="Marsje schreef:Ik weet niet of ik snurk. Dat merk je zelf niet en aangezien ik alleen woon. Ik heb weleens gehoord dat ik weleens praat in mijn slaap, beetje onverstaanbaar gebrabbel.

avantilover"]
[quote="angelfire schreef:ik snurk ook niet
haha maar het schijnt wel dat ik in mijn slaap lach
Ga je bij iemand logeren zit je heel de tijd te lachen hahah lijkt me echt irri! Wel grappig zwg, zou je eigeniljk moeten op nemen geld voor snurken ook!angelfire"]
[quote="avantilover"][quote="angelfire schreef:ik snurk ook niet
Ga je bij iemand logeren zit je heel de tijd te lachen hahah lijkt me echt irri! Wel grappig zwg, zou je eigeniljk moeten op nemen geld voor snurken ook!
ik had wel eebn keer toen zat ik mamma soldaatje daar was helemaal niets natuurlijk maar zo bleef ik wel wijzen toen is mijn moeder toch maar achter de deur wezen kijken hahaha
avantilover"]
[quote="angelfire"][quote="avantilover"]
[quote="angelfire schreef:ik snurk ook niet
Ga je bij iemand logeren zit je heel de tijd te lachen hahah lijkt me echt irri! Wel grappig zwg, zou je eigeniljk moeten op nemen geld voor snurken ook!
ik had wel eebn keer toen zat ik mamma soldaatje daar was helemaal niets natuurlijk maar zo bleef ik wel wijzen toen is mijn moeder toch maar achter de deur wezen kijken hahaha 
en weet nie of ik het elke avond doe (ik mag hopen van niet
)
angelfire"]
[quote="avantilover"][quote="angelfire"]
[quote="avantilover"][quote="angelfire schreef:ik snurk ook niet
en weet nie of ik het elke avond doe (ik mag hopen van niet
)
We hadden ook met pony kamp was er een meisje die vertelde dat ze snacht altijd uit haar bed veel, toen zagen ze haar niet meer liggen dus wij al lachen en we dachten dat ze er naast lach. Toen hoorde we buiten de hele tijd huh huh huh, toen kwamen we helemaal niet meer bij, moest ik de volgende dag de plees doen
Maar later in de nacht had ikn weer in eens een lach bui en de hele tent weer dubbel
Had ik toen maar verzonnen dat is lach in mijn slaap!