Waarom is Bokt (KH vooral) zo saai

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dorée

Waarom is Bokt (KH vooral) zo saai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-02 20:58

Ja tegen niemand of zijn/haar topics persoonlijk hoor, maar ligt het aan mij of...

Pff ik vind het zooo saai!

En ipv dat ik een beetje leuke inspi heb voor een topic waarmee ik dat saaiprobleem kan oplossen, heb ik gewoon geen NIKS NAKKES NADA ideeen..... erg rot!

Of ben ik nu heel erg aan het zeiken?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 21:50

misschien zitten wel allemaal in een dip, maar het is ook vakantietijd he Lachen het komt wel weer goed Knipoog

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 21:54

Ik vind bokt helemaal niet saai, maar het valt me op dat je ineens een beetje vervelende berichtjes gaat plaatsen. Vind ik erg jammer, want over het algemeen kon je wel grappig uit de hoek komen. Misschien last van PMS of o? Haha!

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 21:57

Ik vind het ook niet zaai hoor!
Misschien vind je het saai door het mooie weer van vandaag, dat ze allemaal naar buiten zijn ofzo?? Of dat er veel bokkers op vakantie zijn ofzo Tong uitsteken

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 22:00

Richt weer een club op.

Ga een bokker stalken , als hij/zij dat tenminste niet erg vind.
Ik persoonlijk word nu geschaduwd ( alles wat ik doe , word op de voet gevolgd ) , want Renza vind het erg cool om uit te vissen op elke tijd ik op welk forum zit Haha!.

Of blaas de PMU nieuw leven in !

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 22:44

Of kom samen met nog wat Bokkers bij mij op bezoek, 'k heb speculaasjes in huis, kip, zuurtjes, spa rood, wijn, 1 flesje bier (Peter heeft net de rest op) en kan heerlijke chili con carne maken.
Oh ja en nog kattevoer...

Word je al enthousiast? *LOL*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 23:02

Bokt is wat je er zelf van maakt. Misschien liggen je interesses op dit moment ergens anders, en het feit dat er zoveel op vakantie zijn kan ook wel eens voor een soort komkommertijdgevoel zorgen.

Maar als ik alle reacties zo lees eindigen de meesten met een vraag.
Volgens mij ontdek ik hier iets van DVT?

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-02 23:32

Cassidy schreef:
Maar als ik alle reacties zo lees eindigen de meesten met een vraag.
Volgens mij ontdek ik hier iets van DVT?

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Jaajaaaa! Ik heb jullie DVT'ers wel door! Jullie proberen gewoon van elk topic een DVT te maken! Tong uitsteken Haha!

En Bokt is idd niet saai in dat er weinig nieuws te lezen valt, maar de topics zijn minder leuk dan ze waren... vooral op Kippenhok. Dat is natuurlijk mijn mening, maar het is wel minder leuk dan het was. Hopen dat het door de vakantie komt. Lachen

En Billy: ik kan nog steeds heel grappig uit de hoek komen! Haha! Don't be afraid! En over die nare berichten, valt toch wel mee?
Die reactie in DVT was niet banketstaaf bedoeld ofzo, maar ik denk altijd goh ff kijken of er een leuke vraag is en dan kom je zo'n nonvraag tegen, waarop gewoon geen antwoord is in feite. Maar verder no offence en niets persoonlijks! Misschien kwam het er botter uit dan de bedoeling is geweest....

Smile, smile, smile....

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 01:40

Dorée schreef:
...Die reactie in DVT was niet banketstaaf bedoeld ofzo, maar ik denk altijd goh ff kijken of er een leuke vraag is en dan kom je zo'n nonvraag tegen, waarop gewoon geen antwoord is in feite...

Ik zou zeggen: Bedenk een paar leuke vragen en we zullen ze met plezier beantwoorden Lachen !!!
Soms is het idd even moeilijk om wat origineels te bedenken en het is ook moeilijk als iemand bijv. een vraag stelt als : "Koekje of chips". Dan is "het gesprek" natuurlijk snel voorbij Scheve mond ! Maar meestal worden dit soort vragen even "tussendoor" gestelt, in een "inspiratie-loze fase", gaat ook weer voorbij hoor Knipoog !
Er zijn geloof ik, door de vakanties, ook minder mensen op bokt, maar wacht maar... na de zomer vakantie komen er vast (en zeker op KH Knipoog ) wel weer leuke/grappige topics Knipoog ! Je zult zien: het komt goed!!!!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 10:11

Ik vind Bokt ook helemaal niet saai. Alleen soms heb je weleens van die momenten dat je ff geen inspiratie hebt. En het is idd vakantietijd. Een heleboel bokkers zijn weg.
De inspiratie komt wel weer terug hoor, Dorée.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 12:38

Een beter bokt begint bij jezelf!

Van dit soort topics, wordt het natuurlijk ook niet echt gezelig...

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 20:26

komkommertijd zoals mijn moeder het noemt. Op tv is ook geen niets leuks meer, misschien dan op bokt ook niet. Maar ik amuseer mij nog best met het DVT!

en wat gaby zegt, ga een bokker stalken }> . Ik pest een van mijn vrienden altijd door alles te volgen wat hij doet en dan steeds te zeggen "wat kan jij dat goed, je bent echt de beste zeg" }>

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 22:11

Ik vind het ook saai... ik weet niet waarom, geen leuke topics, en geen rare onzin... Maar ook weinig boeiende niet onzin dingen... Tis gewoon een vakantiedipje...

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 22:13

Tja, een vakantiedipje. Dat zal het zijn. Alleen kunnen we niet zoals bij de televisie oude topics gaan herhalen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 22:49

Komkommertijd.... hmm ja mijn vriend heeft vakantie dus zeker "komkommer Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken tijd"
(sorry!!!!)

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 23:26

Tis idd saai weet je wat mischien een leuk iddee is, een foto doorvraag topic ofzo

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:16

nee, asjeblieft niet. 1 dvt is al meer dan zat, zo is dat ook afgesproken!
En dat het saai is ligt echt alleen aan de vakantietijd, mensen zijn op vakantie, laten hun hersens oververhitten in de zon en dan komt er gewoon wat minder onzin uit, maar dat geeft helemaal niet!
Als je dat niet leuk vind is het niet zo sportief om daar over te gaan zeuren, bedenk óf wat leuks óf stoor je er niet aan. Such is life en de geniale ingevingen komen met het slechte weer wel weer terug, laten we nu ajb genieten van het zonnetje, als die zich tenminste nog wil laten zien!

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 20:23

ben met je eens hoor ben sinds 3 juli (mn birthday) modje op een ander (best druk) forum, en kom nog wel 1x per dag hiero ofsow maar er zijn maar enkel topics nog waar ik op reageer.. hoe dat komt ik heb geen idee... inderdaad misschien zijn er wel veel op vakantie.. vrijdag ga ik er zelf ook tussenuit..
nah dikke kus! en t komt vast wel weer goed!!
XXXXX

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 20:25

Je moet het jezelf leuk maken meiske!! Plaats zelf is een leuk topic dan!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 20:27

Een foto-doorvraagtopic? Wordt Bokt daar niet ongelooflijk traag van met laden?

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 20:33

Lijkt me wel leuk me leuke plaatje grappige foto's enzo lijkt me wel leuk hoor! Haha!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 20:36

Ja, misschien wel. Alleen hoe had je dat in gedachten? Vragen met foto's?

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 20:39

Waarschijnlijk krijg je dan alleen maar van die vragen:" hoe vind je deze pony?"

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 20:40

Of ziets van wat vind je van die paardje? Zou je die of die nemen. Of grappig plaatje he? zoiets dat gewoon leuk is om te bekijken en om aan mee te doen, pasfoto's bewerken en dan moet je raden wie het is ofzo zulke dingen allemaal.

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 20:41

Oh ja, pasfoto's bewerken is wel grappig. *LOL*