Ik weet niet of iemand van jullie wel eens naar Q-music luisterd?
En heeft meegekregen dat er vandaag een reis naar Bali voor twee personen weggegeven werd?
TADAAAA die heb IK gewonnen

Hierrrr ga ik heen..
Samen met m'n vriend natuurlijk

Ik was vanmiddag heel rustig naar de internetradio aan het luisteren en huiswerk aan het maken enzo

En toen hoorde ik dat, dus ik dacht van ja.. Een smsje kan natuurlijk geen kwaad (nouja, 1.. het werden er 5

Rond 5 uur zou bekend worden gemaakt wie er gewonnen had..
En jawel.. Daar ging mijn telefoon, prive nummer, vijf uur..
Ik dacht het zál toch niet

Maar JAAAAA haha toen ik hoorde 'ja met bladibla van Q-music' (Jeroen van Inkel, of Menno Barreveld.. ik weet het niet meer, was in shock

Maar hij vertelde mij dat ik even heel blij moest doen en gillen alsof ik een reis naar bali gewonnen had, want dat zou hij even op gaan nemen..
Dus ja ik zo'n zielig gilletje eruit zo

Dus ik had zoiets van ja wtf dadelijk is dit een wedstrijd. Dadelijk val ik net naast de boot.. Dus ik toch maar ff flink WHAAAAAAAA DAT MÉÉN JE NIE!!! (met m'n heerlijke limburgse accent

Toen kreeg ik een ander poppetje aan de telefoon, moest m'n gegevens doorgeven enzo..
Ondertussen hoor ik mezelf continu op de achtergrond blij doen

Maargoed.. Ik wordt nog gebeld over hoe en wat.. Mag zelf beetje een datum kiezen, zodat ik niet ineens morgen hoef te vertrekken ofzo..
Maar ik ga gewoon naar f*cking BALIIIII!!!!
Andere kant van de wereld dus

Helaas heb ik mezelf niet op de radio gehoord. Hoewel... Waarschijnlijk heeft het echt fout geklonken

Wie heeft het wel gehoord??
Ik moest namelijk mijn radio uit doen, en toen definitief was dat ik gewonnen was ben ik in een waas gillend naar mam gerend, en niet meer aan de radio gedacht..
Ik kan ook geen fragmentje vinden ofzo..

Haha dust..
Wie heeft het gehoord??

Ik weet trouwens nog niet wanneer precies ik ga, en ook niet hoelang.. Maar dat verschijnt tzt wel in dit topic

BALIBALIBALIBALIBALIBALIBALIBALIBALIBALIBALIBALIBALIBALI