kantoorcrush update 25/11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

kantoorcrush update 25/11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 16:53

Ik ben intussen Drs (wat volgens mijn moeder voor dochterandus staat) Bianca, dus ik ben officiëel slim Slim . Ik werk momenteel dubbel parttime, deels bij de uni, en deels bij een groot mobiele telefonie bedrijf. Het werk bij dit laatste bedrijf is echt mindnumbingly stupid, maar de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn prima. Vooral de visuele Wow!

Ik heb namelijk een kantoorcrush. Vooropgesteld dat ik nog steeds ontzettend blij ben met mijn lieve wederhelft, en ook niet van plan ben om deze binnen afzienbare tijd in te ruilen voor een nieuwer model, wandelt er een heerschap rond waarvan ik acuut weke knietjes krijg. Which is so not me. Hij zorgt in ieder geval voor een beetje afleiding en bezigheidstherapie Haha!

Het onderwerp van mijn affectie is een blonde god (en ik val niet eens op blond) met een gruwelijk goeie kop en een nog beter lichaam. Maar zijn sterkste ASSets volgen als laatste, letterlijk en figuurlijk, want de man heeft werkelijk een geweldige kont. I'm serious, his ass should have it's own tvshow! Het is werkelijk een wonderlijke speling van de natuur die ervoor zorgt dat de gehele vrouwelijke bevolking van de afdeling met ritmische hoofdbewegingen zijn beweging richting de koffieautomaat volgt.

Wanneer je werkt bij een bedrijf als dit moet je het geluk vinden in kleine dingen. Mijn geluk zit in de perfecte positionering van mij naast de watercooler, waardoor ik zijn gehele aftocht ruimschoots kan volgen. Nu zit ik daar natuurlijk nogal in het zicht, en ik ben normaal gesproken niet vies van een beetje kantoorsjans. Maar deze man, deze man is gewoon te mooi. Dacht ik na het behalen van mijn bul toch echt een volwassene te zijn geworden, dan werd die stelling acuut onderuit gehaald op het moment dat hij me in het voorbijgaan een vette knipoog gaf. Ik veranderde acuut in een berg hooi, so much for being in charge ( ik voelde de gehele cast van SATC misprijzend op me neerkijken vanuit het paralelle vrouwenuniversum, geflankeerd door een leger snuivende feministen). Nou goed, niet getreurd, ik zou hem de volgende keer als hij langs kwam lopen wel eens zwoel aankijken. Op zich een goed plan, maar de uitvoering was minder- ik was zo onder de indruk dat ik hem gewoon niet aan durfde te blijven kijken, en dus in een soort van innerlijke strijd verwikkeld hem afwisselend aankeek en weer mijn ogen neersloeg, waardoor de jongen vast dacht dat ik één of andere oogafwijking had. Very sexy indeed.

maar toen, de doorbraak. Gezeten in de koffiehoek, terwijl ik een collega beledigde, kwam Hij binnenlopen (ik zweer je dat ik een aureool zag- maar het kan ook de tl-buis achter hem zijn geweest). Met een geamuseerd glimlachje haakte hij in op mijn opmerking en stelde me een vraag. Ik probeerde in een fractie van een seconde een antwoord te verzinnen dat direct duidelijk zou maken hoe leukliefschattigslimbijdehandaardigcharmant ik zou kunnen zijn, onderwijl trachtend om niet in een hysterische giechelbui uit te barsten en hopend dat mijn mascara nog op zijn plek zat en niet ter hoogte van mijn neusgaten ofzo. De jongen liep na een kort gesprekje weg, mij met een hartslag van 190 achterlatend. Ik voelde me na deze kleine overwinning weer een klein beetje minder stupide, en vol goede moed glimlachte ik vriendelijk als hij langs kwam lopen.

Maar zoals dat zo vaak gaat, heeft het leven zo zijn manier om je weer even duidelijk op je plek te zetten. Na afloop van de werkdag belandde hij en ik in dezelfde lift, en na wat smalltalk moest ik de lift uitstappen. Dit was het moment om nog een keer lieflijk over mijn schouder te glimlachen en dan zelfverzekerd de aftocht te blazen. Weer zo'n idee dat in theorie prima is, maar in de praktijk niet zo goed uitpakt. Ik zou mezelf namelijk niet wezen als ik in de rush of the moment niet klem zou komen te zitten tussen de liftdeuren, die precies besloten te sluiten op het moment dat ik mijn charmante aftocht in wilde zetten. Ik wist me met een rood hoofd toch naar buiten te wurmen, mompelde nog een "doeg" en een binnenmondse vloek waardoor de jongen inmiddels waarschijnlijk denkt dat ik naast een oogafwijking ook een milde vorm van Gilles de la Tourette heb.

Met een rood hoofd, verward haar en een gedeukt ego fietste ik naar huis, weer een levensles wijzer. Bul of niet, titel voor je naam of niet, een hoog klunsheidsgehalte verlies je minder makkelijk dan je waardigheid. Gelukkig blijkt de blonde god vergevingsgezind en zwaait hij nog steeds vrolijk naar me. Ik heb liever dat hij zich omdraait Vork

wordt vervolgd Cool

Sooff

Re: kantoorcrush

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:57

Ik vind t echt onwijs leuk geschreven. Haha!
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.. Tong uitsteken

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:58

Heerlijk zo'n verhaal en die zinsspelingen... ik blijf 't even volgen... Haha!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:58

Whahahahahahaha geweldig geschreven echt waar. Oei wat kun je je knullig voelen op zo'n moment. Ik heb dat ooit eens gedaan dat ik een slokje drinken wilde nemen, maard e slok werd te groot. De rest gutste langs mijn wangen over mij heen. Nee dat was ook geen beste actie. maar ik heb mij vermaakt om jouw stukje tekst Haha!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:01

*PROEST*

WHAHAHAAAAAAA ge-wel-dig geschreven!!! Vingers aflikken
Ik wacht op het vervolg!!! Maar je werkt zeker niet op kantoor in het weekend?

OOOOH zat je echt tussen de liftdeuren?? oh wat erg... Moest je niet onwijs lachen achteraf?
Een vriendin van mij ook eens op DE DATE, stadsvrouw als zij is is zij niet gewend om door een weiland met daarbij behorende greppels te lopen.... (parkeerplek auto's) Zij liep naast DE DATE en haha *greppeltje* zeer charming op het muiltje..... Vingers aflikken Ik smul daarvan.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:02

Haha! Haha!

Leuk omschreven Haha!. De berg hooi is leuk gevonden Haha!.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:03

Hahaha Geweldig....

Ik herken mijzelf zo in dat gestuntel. Bloos

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 17:03

ja het is echt gebeurd allemaal, kan er ook wel enorm om lachen, maar ik ben een beetje bezig met wat tryouts om een boek te gaan schrijven, beetje Yvonne Kroonenberg nieuwe stijl, over het gedoe tussen mannen en vrouwen, dus wilde eens testen hoe dat ontvangen werd, en waar kan dat beter dan op bokt? Haha!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:04

DOEN!!!!! BOEK NU!!!
leuk leuk leuk

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:06

Toeties schreef:
DOEN!!!!! BOEK NU!!!
leuk leuk leuk

Nou inderdaad.
Ik vind dat je erg leuk en boeiend/grappig schrijft...
daar kan ik wel een paar uurtjes me vullen.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:06

Haha!:D geweldig en herkenbaar. Ga je naast je bul ook de titel "auteur" krijgen? Haha!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:07

Whaha geweldig zoals je het verwoord!! Ben benieuwd naar het vervolg Knipoog

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 17:07

is wel de bedoeling ja, maar het is lastig hoor, om een boek gepubliceerd te krijgen...

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:09

Geweldig geschreven, echt leuk om te lezen Haha! meer meer meer Tong uitsteken

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:36

Hahahah echt, in 1 woord ge-wel-dig Haha! Ontzettend leuk geschreven, daar zou ik zeker wat mee doen als ik jou was Knipoog Ik ga anderen ook even op je topic wijzen Schijnheilig

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:14

Leuk geschreven!
Zou het zeker bewaren om het eens bij een uitgever te proberen Knipoog

Lers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:23

Leuk geschreven mevrouwtje... Ik, zelf ook een heerschap, heb me kostelijk vermaakt om jouw verhaaltje *LOL*

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:24

HILARISCH! *LOL*
Als jij een boekt schrijft dan koop ik hem zeker. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:28

Hahaha, dat verhaal had ook zo op mij kunnen slaan Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb ook altijd van dat soort acties.

Koss_Binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:35

Idd zoals iedereen al zegt erg goed en leuk geschreven..
Ik heb ook altijd wel van ie drama;s dan denk je het uit van zo moet ik het doen.. maar dan gebeurd iets waardoor je er niet zo heel snugger uit de hoek komt Lachen

o0onadiao0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:38

echt super grappig! Vingers aflikken

dat moet togh lukken een boek maken.. zeker als je het op deze manier brengt! *LOL*

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:41

*grinnik*
We want more (en een foto Clown )

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 20:58

hmm die foto,dat lijkt me nu weer niet zo'n strak plan (tenzij ik hem stiekem met mijn telefoon kan besluipen of via een paparazzi-actie in de struiken ga liggen Nagelbijten / Gniffelen maar trust me, the boy is fiiine Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 21:11

*wacht op vervolg met grote grijns op gezicht*

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 21:12

foutje