Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rommie schreef:Als ze bij ons maar 3 leerlingen tegelijk binnen zouden laten wil ik niet weten watvoor omzet ze mis zouden lopen... Ik denk dat er aan de mensen van onze school per week minstens 2 keer zo veel verdiend wordt dan aan de buurtbewoners (ok, dat is misschien een beetje overdreven maar véél in ieder geval).
melaniepk schreef:ik vind niet dat je scholieren helemaal kan weigeren... dat zou echt te zot zijn... per 2 naar binnen is wel een optie...
Samy schreef:Als ik zie hoe druk het bij ons in de supermarkt is als de scholen pauze hebben (3 scholen) dan staan de rijen tot achterin bij de broodafdeling en dan is het pech en weg voor de normale mensen.
Samy schreef:Als ik zie hoe druk het bij ons in de supermarkt is als de scholen pauze hebben (3 scholen) dan staan de rijen tot achterin bij de broodafdeling en dan is het pech en weg voor de normale mensen.
malie schreef:ik vind het terecht! waarom wil je ook met een hele groep naar binnen :S of krijgen jullie geen eten mee van thuis ofzo