Vandaag is DE DATE van Laura met Mr.X !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Vandaag is DE DATE van Laura met Mr.X !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:43

Waarschijnlijk vind Laura het niet helemaal super dat ik dit hier vermeld maar ik dacht dat de nieuwsgierigen onder ons wel wat mochten weten.
De heer in kwestie heeft vandaag vrijgenomen om met Laura te gaan eten en daarna naar de bios te gaan Knipoog . (volgens mij heeft hij ook morgen vrij af...)
Ik weet alleen niet precies waar, anders was ik ze wel achterna gereisd met mijn spycam uiteraard }>

Dus binnenkort vernemen we nieuws over de flopdate van de eeuw of mogen worden we uitgenodigd op de receptie Haha!

Ach ik hoop maar dat ze een leuke avond hebben. De heer in kwestie mag ik graag maar ik weet natuurlijk niet of IRL hij en Laura elkaar aantrekkelijk vinden. Wat wel een goed teken is is dat ze al regelmatig een uur aan de telefoon zitten te kletsen en ik van beide kanten heb gehoord dat ze gelijke interesses hebben.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:45

oeh spannend. etentje, biosje, kerel pakt het kundig aan. na afloop "borreltje" bij hem thuis? gniffel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:48

Yeaha, ik ben errug benieuwd naar het resultaat!!!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:48

Spannend... Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:49

hij doet vast geen tutu aan hoor orri.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:49

SuperPepeijn schreef:
oeh spannend. etentje, biosje, kerel pakt het kundig aan. na afloop "borreltje" bij hem thuis? gniffel.

Dan moet hij wel aardig gek zijn. Ze gaan namelijk bij Laura in de buurt (ergens in de buurt van Ede zijn ze dus te spotten) eten en naar de Bios en hij woont in Zuid-Limburg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:50

Hotelletje???

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:51

moesten wij ook toevallig niet naar ede, piep?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:59

Ha ha, jullie draven volgens mij wel erg hard door. En ze zijn niet in Ede, dat weet ik wel Lachen
Hij heeft wel een fijne grote auto btw...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:01

SuperPepeijn schreef:
moesten wij ook toevallig niet naar ede, piep?

ja, vanavond toch, we zouden toch naar de film gaan??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:02

Katrien schreef:
Ha ha, jullie draven volgens mij wel erg hard door. En ze zijn niet in Ede, dat weet ik wel Lachen
Hij heeft wel een fijne grote auto btw...

die versnellingsbak zit altijd in de weg!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:04

met achterbank neem ik aan!! Haha!

Maarreh Katrien, goed geregeld!!! Jij hebt heel wat binnenpretjes denk ik.

Laura, ben je al zenuwachtig???
Wel een verslag he!!! Heeeeel uitgebreid Schijnheilig

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:19

Zo jullie zijn banketstaaf dalijk is het een super nerd (Heb ik gister nog... Lips are sealed ) moet ze dat nog aan jullie gaan vertellen ook! Ze zal zich straks wel doodschrikken! *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:21

Katrien, ik bombardeer je bij deze tot Roddelkoningin van het Kippenhok, GEWELDIG!
*slaat op tafel* WE WANT MORE!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:24

Heel veel more!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:24

avantilover schreef:
Zo jullie zijn banketstaaf dalijk is het een super nerd (Heb ik gister nog... Lips are sealed ) moet ze dat nog aan jullie gaan vertellen ook! Ze zal zich straks wel doodschrikken! *LOL*

Ha ha, dat zal wel meevallen hoor. Ik heb haar foto's gemaild }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:26

Pipo schreef:
Heel veel more!!

Ik moet nu nog wel een beetje uitkijken, ze kan nu nog op Bokt komen dus ik heb nog geen vrij spel. Extreme duivel

Maare wat willen jullie allemaal weten? Knipoog

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:27

Laui! schreef:
Katrien, ik bombardeer je bij deze tot Roddelkoningin van het Kippenhok, GEWELDIG!
*slaat op tafel* WE WANT MORE!

Hmm, moet het KippenhokSpionageTeam weer eens samenkomen? Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:31

Jajaja, Nienke, stap in de trein, trek je spionage-pakkie aan en SCHIET die foto's!

Katrien, je kunt beter vragen wat we NIET willen weten... Hoe zijn zweetsokken stinken, dat hoef ik niet te weten Tong uitsteken Waar blijven de details nou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:34

Uhh, wat ik wil weten is wie het is, want hij is ingelogd op bokt. Dat heb je me zelf verteld!!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:53

Katrien"]
[quote="avantilover schreef:

Ha ha, dat zal wel meevallen hoor. Ik heb haar foto's gemaild }>
[/quote]

Van hun date?????? *LOL* hahaha Mischien, heeft ze een date met Purno!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:58

Nee joh, dat is verkeerd begrepen! Hij komt niet op Bokt (misschien heeft hij hier wel eens gekeken maar het is geen Bokkerd). heb ik echt niet gezegd hoor!

Wat details: hij is erg lang, rond de 2 meter denk ik. maar dat komt goed uit want Laura is 1.78 en draagt graag hakken en valt op lange mannen. Laura valt ook op oudere mannen en dat is hij ook Knipoog.
Hij heeft een BMW maar ik geloof intussen alweer niet meer het allernieuwste model (was het een half jaar geleden wel).
Hij praat altijd heel beleefd, echt grappig om met hem te praten. Hij is ook heel beleefd. weet alleen geen donder van paarden maar dat kan veranderd worden natuurlijk Lachen.
Het is geen Limburger van origine maar komt uit regios Den Haag dacht ik maar woont nu in Sittard en heeft daar een leuk eigen huis.

Spionageteam zou wel leuk zijn...

Mirte

Hey ik kan mij onlangs nog herinneren dat ze een topic bij algemeen had gestart waar de leuke mannen nou waren. Zou dit hem dan zijn? Mocht het op niets uitlopen hoop ik dat ze in ieder geval een gezellige avond hebben. Ik ben benieuwd naar het verslag van Laura, als ze het hier op bokt wil zetten uiteraard. Ach ja wat heeft laura te willen, dan zet jij het toch gewoon op bokt Katrien?! }> Tong uitsteken Ik hou namelijk wel van leuke verhalen!

pebblientje

whaha,wat een verhalen hiero!!!
ik wil idd ook weten wie het is...enne,over de auto:een motorkap is ook leuk;)
enne een tutu superpepijn???dan rent laura vast hard gillend weg,haha!
wie zijn het KippenhokSpionageTeam???
ik hoop dat we uitgebreid verslag krijgen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:00

Katrien schreef:
Nee joh, dat is verkeerd begrepen! Hij komt niet op Bokt (misschien heeft hij hier wel eens gekeken maar het is geen Bokkerd). heb ik echt niet gezegd hoor!

Wat details: hij is erg lang, rond de 2 meter denk ik. maar dat komt goed uit want Laura is 1.78 en draagt graag hakken en valt op lange mannen. Laura valt ook op oudere mannen en dat is hij ook Knipoog.
Hij heeft een BMW maar ik geloof intussen alweer niet meer het allernieuwste model (was het een half jaar geleden wel).
Hij praat altijd heel beleefd, echt grappig om met hem te praten. Hij is ook heel beleefd. weet alleen geen donder van paarden maar dat kan veranderd worden natuurlijk Lachen.
Het is geen Limburger van origine maar komt uit regios Den Haag dacht ik maar woont nu in Sittard en heeft daar een leuk eigen huis.

Spionageteam zou wel leuk zijn...

Sittard ligt toch in het noorden van het land?