Dus daarom: Wat ga je stemmen en waarom?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hooi schreef:Ik ben erg benieuwd wat bokkers stemmen (partij voor de dieren..?)
bergkraai schreef:VVD, aangezien ik economische opleiding wil gaan volgen.. en dit dus mijn toekomst zal zijn uiteindelijk..
Desiree schreef:Is er nog niet een nieuwe stemwijzer? Ik zit in dubio met de partij voor de dieren, of Wilders, die ook wat wetten wil aanscherpen t.a.v. dierenmishandeling.
xxJacqyxx schreef:Ik krijg een beetje het idee dat partijen zoals de PvdA geld in diverse "projecten" willen stoppen zonder dat ze weten waar het geld vandaan komt!
xxJacqyxx schreef:Ik krijg een beetje het idee dat partijen zoals de PvdA geld in diverse "projecten" willen stoppen zonder dat ze weten waar het geld vandaan komt!
xxJacqyxx schreef:
Hier ben ik het ontzettend mee eens! Die wetten moeten er zeker komen! Er is helaas nog niet een nieuwe stemwijzer. Helaas heb ik voornamelijk de linkse partijen over dieren gehoord!
Jamezy schreef:De Stemwijzer komt overigens per half oktober online*maar goed, in hoeverre is dat dan weer afgekocht en gemanipuleerd!?*
FabjuhBrowny schreef:Klopt het dat de verkiezingen op 22 november zijn? Ik hoorde zoiets... In dat geval mag ik stemmen, wordt precies 22 november 18Dan is dit ook een erg interressant topic voor mij, ik weet er namelijk vrij weinig van.
Citaat:Voor het onderwijs moet je volgens mij niet echt bij de VVD zijn, tenzij je voor bezuinigingen, bezuinigingen en nog meer bezuinigingen bent, dan natuurlijk weer wel.