Geen ouders meer....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Astor

Geen ouders meer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 13:39

Ik wil heel graag met mensen praten die hetzelfde hebben meegmaakt als mij.

Ik heb namelijk allebij mijn ouders verloren in minder dan 2 jaar tijd Verdrietig .
Ik zal het even kort uitleggen:
Mijn vader is 2 jaar plotseling overleden aan een auto ongeluk mijn moeder was toen al ziek. Mijn vader was gelijk overleden dus hij kon niet meer gered worden. Ik was toen nog maar 13 jaar , ik heb een hele moeilijke tijd gehad samen met mijn Moeder en mijn broer.....

Vooral voor mijn moeder was het erg zwaar ze was zelf namelijk ziek ze had borstkanker. Dus is ze geopereerd en het ging steeds beter met haar Lachen
Maar later kregen we te horen dat het helemaal niet zo goed ging de kanker was uitgezaaid. Ik kwam van school toen ik dat hoorde ik wist niet wat er aan de hand was en er waren allemaal kennisen/vrienden/familie binnen en vertelde het. Ik kon het niet geloven en ik heb heel hard gehuild in de armen van mijn moeder en ik zei nog HOE KAN DAT NOU ZE HADDEN TOCH GEZEGT DAT JE BETER WAS GEWORDEN !!! Vriendjes zijn?

En het ging redelijk met haar maar ze werd steeds slechter en ze wou nog zo graag met ons naar Spanje toe haar laatse vakantie. Het was wel een leuke vakantie maar het gign erg slecht met mijn moeder dus zijn we eerder terug gegaan......

Het ging echt niet meer dus hebben ze haar op laten nemen in het ziekenhuis. Het ging steeds slechter en slechter en op een gegeve moment kon ze niet echt meer praten ze mompelde steeds maar wat en wist niet wat ze wou, het was vreselijk om haar zo zien.....

En op 8 augustus ging het gewoon niet meer en ze gaven haar steeds maar medicijnen bij. Ze raakte zeg maar in een soort coma ze kon niet praten en bewegen ze lag daar maar. Dat was echt 1 van de moeilijkste momenten van mijn leven... En op een gegeven moment werd ze kouder en stopte haar ademhaling, ik was blij dat ik erbij was...

Maar nu heb ik gewoon geen ouders meer en dat is mijn hele leven is verpest... Verdrietig .

Ik ben nu 14 en heb het er nog steeds erg moeilijk mee...
Ik wil graag met mensen praten die ook hun ouders hebben verloren of 1 van hun. Maakt niet uit waaraan...

dorientjuh

Re: Geen ouders meer....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 13:43

He meid wat verschrikkelijk!
Hoe ben je daarna verdergegaan? Ben je bij iemand anders gaan wonen? Geeft niet als je dat liever niet verteld. Ik heb zelf hier gelukkig geen ervaring mee, heel veel succus voor jou en je broertje!

jodoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 13:45

Idd ben ook wel benieuwd naar waar je nu woont en hoe je het gedaan hebt..
En veel succes in de toekomst!!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 13:46

Nou mijn moeder had een beste vriendin en daar woon ik nu bij.. en die heeft zelf ook een dochter en dat is al vanaf mijn geboorte mijn beste vriendin en ze heetf nog een zoon en daar kan mijn broer goed mee opschieten ook al vanaf ze klein waren....
Dus gelukkig kom ik niet bij vreemden maar het zal nooit zijn zoals het was.......

Bedankt !!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 13:54

Meid je hebt een pb! Lachen

Ik zie nu dat je bij vriendin van je moeder woont. Gelukkig dat je bij haar terecht kan! Het is echt vreselijk.. Nog maar 14, en beide ouders kwijt.. Heb er geen woorden voor.

Als er wat is, pb me! Ach gut

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 13:58

Jeetje, ik heb het ook niet meegemaakt maar wil je in ieder geval heel, heel veel sterkte wensen...

katrienh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 14:01

hééél veel sterkte en hoop dat je bij je vriendin een super tijd gaat beleven.

Als er iets is, pb box staat altijd open

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 14:04

Wat vreselijk om zo jong beide ouders te moeten verliezen.

Ik hoop dat jij en je broer zich snel een beetje thuis gaan voelen bij de vriendin van je moeder.

Heel veel sterkte.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 14:08

Allemaal heel erg bedankt..... !! Bloos

Ja we voelen ons wel thuis maar sommige dingen vind ik nog gewoon moeilijk zonals dingen vragen soms durf ik dat niet Bloos...

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 14:09

Probeer het toch te vragen.. Zij zullen nog een hele tijd voor je zorgen!

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 14:14

Myn vader is ook overleden.. aan een hard stil stand.
ongeveer 5 jaar geleden, ik was toen 9 ; maar ik kan me het nog goed herinderen Boos!

Nog veel sterkte, als er wat is.. kan je me pb-en!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 14:15

Ja ik probeer het meestal ook wel...

Maar ik wou jullie nog vertellen dat het niet dit jaar is gebeurt he....

Dus van mijn moeder is het 1 jaar geleden en van mijn vader 2 en in de vakantie(dit jaar) was het een jaar geleden dus hebben we een beetje as van mijn moeder verstrooid in spanje op het strand omdat ze daar altijd zo graag was

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 14:17

Meisje, wat verschrikkelijk en het is nog zo kort geleden. Ik denk dat die vriendin van je mamma het wel fijn zou vinden als je dingen vraagt die je eigenlijk niet durft. Je zou daar toch nog wel een tijdje wonen en zo bouw je een band op.

Heel veel sterkte en probeer er over te praten. Je moet heel wat verwerken. Denk vooral ook terug aan alle mooie momenten. Schrijf ze bijvoordbeeld op in een dagboek. Als je dan een keer verdrietig bent, oak je je dagboek en lees je erin.

Heel veel sterkte meisje.

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 14:33

hoi ik las de kop ,geen ouders.Ben gelijk gaan kijken.Ik heb ook geen ouders meer,ben wel veel ouder als jij, maar heb mijn vader verloren toen ik 18 was.Hij kreeg een hersenbloeding en ik vond hem stommelend in de huiskamer.Geen leuk gezicht,hij is gelijk naar het ziekenhuis gebracht,maar er was niks meer aan te doen.Hij heeft van woensdag tot maandag nog geleefd,maar kon niet meer zien ,praten of bewegen.het was altijd een heel actieve man geweest,dus waren mijn Ma en ik eigenlijk maar blij ,dat hij overleed.het was een lijdensweg geworden voor hem, en hij had het vreselijk gevonden om niks meer te kunnen .15 jaar later overleed mijn Ma.Hartstilstand.Weer vond ik haar ,ik weet het nog als gisteren.Ik ben wel ouder dan jij ,maar ik geloof ,dat de indruk die zoiets op je maakt, niet aan leeftijd gebonden is.Ik was ook ineens alleen.Ik heb n.l geen andere familie.Nog weet ik van de eerste 6 weken na het overlijden van ma niet ,wat er is gebeurd,ik leefde in een waas.Eerst is iedereen om je heen ,maar na een tijd blijven ze weg of durven er niet meer over te praten,en dat is juist zo erg.Want je wilt toch je ouders levend houden ,door er over te praten.Dus lieve meid,als je ergens over wilt praten,mag je met bellen of mailen.Ik zal je per pb mijn telefoonnr geven.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 14:41

Dat is heel heftig wat je nu al mee moet maken. Probeer er in ieder geval zoveel mogelijk over te praten, en vraag hulp als je het even niet meer weet. Alle sterkte meissie!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 14:44

Ik weet niet hoe ik jullie alle kan bedanken ik voel me nu wel een stuk opgeluchter nu ik dit heb verteld het zal me gewoon dwars...

@ Gootje12 De leeftijd is voor mij geen punt want het blijft even erg hoe oud je ook bent. Jij ook heel veel sterkte en je kunt mij ook altijd een pb sturen.

Mijn vader was ook een super actiefe man en hij genooit echt van het leven als hij het ongeluk had overleefd en hij bijv verlamd was of niet meer kon lopen wilde hij gewoon dood. Dat wisten wij allemaal dus het was gewoon beter dat het in 1 klap over is dan dat hij moet lijden........

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 14:57

Zelf heb ik alleen geen vader meer. Mijn vader is verongelukt toen ik 6 jaar was. Mijn vader was opslag dood. Mijn moeder heb ik gelukkig nog wel. Ik weet niet wat ik zou moeten als ik ook mijn moeder niet meer had. Mijn vader is nu 11 jaar geleden overleden op 42jarige leeftijd. Een maand later zou mijn vader 43 worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 15:11

Ik heb mn beide ouders ook niet meer, mn moeder heb ik ook verloren aan kanker, alleen was ik ouder dan jou, ik was 20.
Mn zusjes waren jonger van jou leeftijd, jeetje hoe kan het toch zo mis gaan he Astor!
Wat erg wat je allemaal in no time heb meegemaakt...
Wens jou heel veel sterkte!!
Als je erover wil praten, PB me dan maar kan je eventueel een forum aanwijzen voor lodgenoten.

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 15:19

Jeetje meis.. sterkte
Pb'én mag altijd, iedereen hier Lovers
Ik ben mijn vader verloren iets meer als een jaar geleden
Zelfmoord Verdrietig

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 15:24

Jeetje meis, heb het zelf niet meegemaakt, maar het lijkt me het ergste wat je kan overkomen!
Heel veel sterkte ermee! Ach gut

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 15:26

Ja het is zeker het ergste wat je kan overkomen gewoon geen ouders meer.... eerst dacht ik wat doe ik nog hier en ik had ook tegen mij moeder gezegt als jij gaat ga ik ook .....

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 15:30

nou ,je ziet het ,je staat niet alleen.Er zijn zoveel mensen met dezelfde ellende die jij meemaakt ,Ik heb een jaar in therapie gezeten en was verbaasd ,dat er zoo verel mensen waren,waarvan je dacht ,dat ze alles op rij hadden.En nog beroerder aantoe waren dan ik.In dat jaar heb ik veel geleerd over verwerken en omgaan met moeilijkheden in je leven.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 15:30

he meid , heb het zelf niet mee gemaakt dus aan me berichtje heb je ook niks,,

Maar wou je wel heel veel sterkte wensen!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 15:33

Dankjewel
Nou ik zal vast wel wat hebben hoor aan je berichtje Knipoog

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 15:36

Net als Kimmie_girl heb ik het niet meegemaakt, maar het lijkt me echt verschrikkelijk! Heel veel sterkte Ach gut En mijn PMbox staat open Lachen