ParkPop RULEZ!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Clautje

ParkPop RULEZ!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-02 20:07

Yeahhh!! Vandaag geweest en het GEZELLI !!!
Wel MEGA druk,maarja,dat heb ik er dan voor over!
Ruik alleen wel helemaal naar de wiet,whahha (wat lopen daar veel hippies rond Haha!)
1e optreden meteen Di-rect,lekker foto's geschoten Lachen Lekker meegebrult enzo Lachen
Daarna ff wat eten, hoorde ik ineens Within temptation! En die moest en zou ik zien! Wist alleen niet dat het bezoekers aantal ge drie-dubbelt was,dus de rij naar het podium was zeker wel 1500mtr. Boos! (kan niet goed schatten,maar het was in iedergeval een heel eind!! Knipoog)
Heb gelukkig wel wat mee kunnen bleren,en 2 foto's op afstand kunnen maken Lachen
Hoogtepunt zou Kane voor mij moeten zijn,maar ik was echt gebroken door al het lopen(als je 2x om alles heen liep was dat hetzelfde als 15km!) en ik had al een beetje last van me heup, dus werd ik maar opgehaald! BALEN!!!
Wou juist Kane eindelijk eens live zien optreden..Verdrietig

1 Ding is zeker: 2003 = ParkPop !!!!!!

Zijn er nog meer mensen geweest?

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 20:10

ja mijn zus alleen die is nog steeds niet thuis dus het zal zeker wel leuk zijn geweest Haha!

jammer joh dat je kane gemist hebt

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 20:17

jah waar was dat in den haag toch??

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-02 20:21

Ja, denHaag - Zuiderpark Lachen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 20:34

Leukk!!!!! Ik houd alleen niet van die muziek eno! maar leuk dat je t naar je zin gehad hebt!!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-02 20:40

Nou ik ook niet echt,maar dit keer was het tof! Niet echt veel rock, gewoon lekkere muziek !!!!

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 21:09

aah leuk joh ik ga volgende keer vragen of ik ook mee mag hoor!!
lijk me echt super tof!! Haha!

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 21:20

Ik ben er ook geweest, alleen ff om Within Temptation te zien, maar ik vond het geluid slecht Boos!

Gelukkig had ik ze al eens gezien en toen was het geluid wel super Lachen

Ik vond Parkpop dus niet zoveel aan...maarja was wel ffies leuk Lachen

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 22:36

en jij vondt parkpop vermoeiend??
haha...moet je niet 3 dagen lowlands doen is nog veel groter en drukker...maar wel heel erg veel leuker (zeker als korn komt Haha!)

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 22:43

Ik kon niet Frusty
maar volgend jaar ben ik er zeker weten

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 23:46

Ik ben vanmiddag even langsgegaan, we hebben wat in het gras liggen genieten van de freakshow (jiez, wat zien sommige mensen eruit:D) en van de muziek. Jammer dat de zon er niet echt was, verder was t weer eens gezellig.

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 10:10

IcePrincess schreef:
en jij vondt parkpop vermoeiend??
haha...moet je niet 3 dagen lowlands doen is nog veel groter en drukker...maar wel heel erg veel leuker (zeker als korn komt Haha!)

3 dagen?
nee joh 5 dagen Tong uitsteken

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 10:35

Mijn tweelingzus is ook geweest.
Zij heeft alleen het optreden van Di-rect gezien ivm de drukte.
En ze heeft 4 handtekeningen van hun op haar Pinkpop hoedje. Een geslaagde dag voor haar dus!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 11:03

Nou, ik vond er, zoals elk jaar, er geen hol Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 12:13

STEN schreef:
Ik ben vanmiddag even langsgegaan, we hebben wat in het gras liggen genieten van de freakshow (jiez, wat zien sommige mensen eruit:D) en van de muziek. Jammer dat de zon er niet echt was, verder was t weer eens gezellig.

Idd,heb veel enge heksen gezien Tong uitsteken Sommige werd ik gewoon spontaan bang van.. Scheve mond
Verder werd er op de tv gezegt dat er een somber weertje was,maar die zijn zeker zelf niet geweest!!! Het was juist wel lekker!!

Citaat:
Nou, ik vond er, zoals elk jaar, er geen hol

Waarom ga je dan, Irisjuh?? Frusty

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 12:15

[quote="Josti] 3 dagen?
nee joh 5 dagen Tong uitsteken[/quote]
haha...ga je er ookal op donderdag heen en maandag (met tegenzin) weg?

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 12:50

Njaa, t weer had beter gekund, door de wind was de muziek soms wat slecht te horen, mjaa, gewoon beetje uitzoeken waar je ligt en je niet teveel van aantrekken.

djedda

Re: ParkPop RULEZ!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 14:07

Jaaa ik ben ook geweest!! t was echt VET gaaf! Ik stond helemaal vooraan bij DI-RECT! Haha! Heb ook nog een vage vent gezien OZARK HENRY ofzo maar die was dom.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 14:13

Ik ben een keer of 3 geweest, in de vorige eeuw Haha! (jaren '90). Heb toen nog Van Dik Hout gezien, Marco Borsato, Fish... De laatste keer was in '97. Na zo'n festival kom ik altijd thuis met een wazig gevoel in m'n hoofd van al die blowluchten. Maar het is altijd wel een erg leuk dagje uit! Cool

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 14:15

Haha idd Karin Knipoog

En djedda: Ozark henry was WEL goed! Ben meteen liedjes aan het downloaden!!!

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 19:49

Vond er niet zoveel aan eigenlijk... Within Temptation had wel leukste show. Kane vond ik echt tegenvallen, nee volgende keer wordt het gewoon lekker uitslapen Lachen Of het moet wel heel mooi weer worden Lachen

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 19:55

Het was wel leuk het weer was best! Jammer dat er op het laatste relletjes kwam en dat de politie moeste peppere...ik stond helemaal vooraan bij within temptation was wel moeilijk relaxed
Ik vind het wel stom dat tv west niets van WT liet zien....en ik ben ook nog een stukje op tv te zien ook BAH hahaha...echt een heeeeel klein en snel stukje

marije999

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 20:40

Ik ben er de hele dag geweest maar ik heb helemaal niets gezien of gehoord...... Wij moeten namelijk voor de roeivereniging een aantal werkuren maken om de contributie betaalbaar te houden en ik heb de hele dag friet staan scheppen. En ja, het was errug druk dit jaar!!!!
Ik heb van ongeveer 1 uur tot 9 uur aan 1 ruk door zakjes friet volgeschept, de afzuiging was niet goed dus ik stond in de frietwalmen etc etc etc.
Maar ja, ben maar gewoon vrolijk gebleven, heb er uiteindelijk helemaal niets aan om kwaad te worden. Maar een half uurtje pauze was wel leuk geweest. Volgend jaar maar als bezoeker terug.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 21:09

wat ik niet snap is dat iedereen WT zo goed vond....live zijn hun juist meestal heel slecht (sharon zingt de hoge gedeeltes meestal heel vals)

Ook vind ik het vreemd dat nu ineens iedereen ze kent terwijl ze al heel erg lang bestaan en dat terwijl het eerste album zo veel beter is (daar zit de grunt en teminste nog in...nu hoor je alleen haar maar zingen)

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 22:27

IcePrincess schreef:

Ook vind ik het vreemd dat nu ineens iedereen ze kent terwijl ze al heel erg lang bestaan en dat terwijl het eerste album zo veel beter is (daar zit de grunt en teminste nog in...nu hoor je alleen haar maar zingen)

das niet vreemd toch? nu staan ze in de top 40 ff logisch nadenken dat er dan meer mensen ze kennen