Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pateeke schreef:Als je een apart en leuk kadootje zoekt, maak dan zelf gewoon iets!
We zijn daar onder vriendinnen eens mee begonnen en dat was eigenlijk heel tof. We hadden de eerste keer voor iemands verjaardag een kist in elkaar getimmerd en deze geschilderd met schoolbordverf en dan nog wat versierd en zo en daar dan kleine kadoortjes in gelegd. Dan hebben we ook nog eens een rugzak gekocht, hieraan twee opgevulde (lange) kousen genaaid (aan de onderkant zodat het benen leken), korte kousjes aan de zijkant (armpjes) en oogjes en zo
Nog een keertje hebben we iets gedaan met snoepjes (weet niet meer wat), en voor mijn verjaardag hadden ze een kartonnen doos gekocht (hartjesvorm), daarover een teddyberen vel of zo gedaan, een kop, armen en poten van een teddybeer eraangenaaid en nog een kussentje ingestoken...
Iwan_Fjord schreef:pateeke schreef:Als je een apart en leuk kadootje zoekt, maak dan zelf gewoon iets!
We zijn daar onder vriendinnen eens mee begonnen en dat was eigenlijk heel tof. We hadden de eerste keer voor iemands verjaardag een kist in elkaar getimmerd en deze geschilderd met schoolbordverf en dan nog wat versierd en zo en daar dan kleine kadoortjes in gelegd. Dan hebben we ook nog eens een rugzak gekocht, hieraan twee opgevulde (lange) kousen genaaid (aan de onderkant zodat het benen leken), korte kousjes aan de zijkant (armpjes) en oogjes en zo
Nog een keertje hebben we iets gedaan met snoepjes (weet niet meer wat), en voor mijn verjaardag hadden ze een kartonnen doos gekocht (hartjesvorm), daarover een teddyberen vel of zo gedaan, een kop, armen en poten van een teddybeer eraangenaaid en nog een kussentje ingestoken...zelfmaken idd dat vindt ik zelf ook nog het leukste om te geven en te krijgen. Jammer genoeg heb ik niet veel crea bea vrienden
![]()