Aparte, leuke en betaalbare cadeautjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Aparte, leuke en betaalbare cadeautjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 23:23

Het is altijd moeilijk om een leuk cadeautje te vinden voor iemand. Daarom heb ik dit topic geopend. Hier moeten cadeautjes in komen te staan die leuk, apart en betaalbaar zijn.
Er moet wel bij staan waar je het kan kopen en hoe duur het is.

Ik begin:
Wat is het: ''Bonbons'' voor in bad. Het zijn Bomb-zeepjes.
Waar te kopen: Je kunt ze bestellen via internet op www.lifestylebeauty.net
Prijs: vanaf 3,50 euro.

Ik kan helaas geen plaatje plaatsen, dus je moet zelf maar even op de site kijken, maar het ziet er echt heel leuk uit!

Who's next?

Lielle

Re: Aparte, leuke en betaalbare cadeautjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 08:56

MW -> LZP

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 09:06

Wat is voor jou betaalbaar?
Ik ben laatst op de site van www.personalgifts.nl terechtgekomen en daar hebben ze (vind ik) leuke aparte en ook nog betaalbare cadeautjes.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:41

http://www.bestthings.nl%5C/
Hier hebben ze ook leuk spul. Heb daar pas iets besteld voor mijn vriend zijn verjaardag (begin september). Ik kan niet zeggen wat het is, hij leest wel eens mijn berichten op bokt Haha!

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:44

in winterswijk is een winkeltje Dizzy miss Lizzy, gewoon kado winkel, kun je ook leuke dingen halen en betaalbaar!!

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:55

http://www.megagadgets.nl/
er zit ook wel wat duurder spul bij..
maar de meeste dingen zijn wel betaalbaar..

en als je daar wat koopt dat weet je ckers dat je iets heeeeeeel aparts hebt

pateeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:10

Als je een apart en leuk kadootje zoekt, maak dan zelf gewoon iets!
We zijn daar onder vriendinnen eens mee begonnen en dat was eigenlijk heel tof. We hadden de eerste keer voor iemands verjaardag een kist in elkaar getimmerd en deze geschilderd met schoolbordverf en dan nog wat versierd en zo en daar dan kleine kadoortjes in gelegd. Dan hebben we ook nog eens een rugzak gekocht, hieraan twee opgevulde (lange) kousen genaaid (aan de onderkant zodat het benen leken), korte kousjes aan de zijkant (armpjes) en oogjes en zo
Nog een keertje hebben we iets gedaan met snoepjes (weet niet meer wat), en voor mijn verjaardag hadden ze een kartonnen doos gekocht (hartjesvorm), daarover een teddyberen vel of zo gedaan, een kop, armen en poten van een teddybeer eraangenaaid en nog een kussentje ingestoken...

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:25

Mijn favoriet voor cadeautjes is de wereldwinkel. Leuke dingen in allerlei prijsklasses. Vooral de sieraden heb ik al aan meerdere vriendinnen gegeven. Maar ook fotolijstjes of een leuk pakketje met een mooie schaal en daar wat dingen als thee en chocolade en andere snoepjes in.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:32

pateeke schreef:
We zijn daar onder vriendinnen eens mee begonnen en dat was eigenlijk heel tof. We hadden de eerste keer voor iemands verjaardag een kist in elkaar getimmerd en deze geschilderd met schoolbordverf en dan nog wat versierd en zo en daar dan kleine kadoortjes in gelegd. Dan hebben we ook nog eens een rugzak gekocht, hieraan twee opgevulde (lange) kousen genaaid (aan de onderkant zodat het benen leken), korte kousjes aan de zijkant (armpjes) en oogjes en zo
Nog een keertje hebben we iets gedaan met snoepjes (weet niet meer wat), en voor mijn verjaardag hadden ze een kartonnen doos gekocht (hartjesvorm), daarover een teddyberen vel of zo gedaan, een kop, armen en poten van een teddybeer eraangenaaid en nog een kussentje ingestoken...

Ja zelfmaken idd dat vindt ik zelf ook nog het leukste om te geven en te krijgen. Jammer genoeg heb ik niet veel crea bea vrienden Tong uitsteken Knipoog

pateeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:34

Iwan_Fjord schreef:
pateeke schreef:

Ja zelfmaken idd dat vindt ik zelf ook nog het leukste om te geven en te krijgen. Jammer genoeg heb ik niet veel crea bea vrienden Tong uitsteken Knipoog

Zelf ben ik ook niet zo creatief hoor, ik krijg gewoon heel af en toe eens een goeie ingeving en dan hoop ik dat het lukt Tong uitsteken

Essepoester

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:37

Ik volg even;)

Dat twister dekbed is trouwns wel heel gaaf!;)

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:46

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:47

Ik hou dit topic even in de gaten... Er staan goede ideeen tussen die ik ook wel kan gebruiken Haha!

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:50

Hier staan echt leuke ideeen bij. Ook die zelf maak dingen. Dat is idd ook errug leuk. Helaas heb ik 2 linkerhanden. Voor de bruiloft van mijn nicht heb ik mijn vriend een mickey mouse laten lassen. Is ook hartstikke leuk geworden.

Sorlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:19

ik vind funkkado echt leuke spullen hebben,denk dat ik er wat bij ga bestellen Lachen

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:30

http://www.hiddentreasures.tk/

daar kan je echt de leukste zeepjes bestellen, ze zijn handgemaakt en daardoor uniek
het is een leuke, duidelijke site met geweldige foto's (je krijgt bijna de neiging de zeepjes op te eten Tong uitsteken)
er is voor ieder wat wils.. apart, leuk én betaalbaar Haha!:P

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 18:02

Leuke reacties al!
''Betaalbaar'' is inderdaad nogal verschillend per persoon, maar ik bedoel meer niet over de 25 euro oid, maakt niet zoveel uit.

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 18:06

Wat is het: Bonnenboekje
Waar te kopen: Je moet het zelf maken, met bonnen voor bijv. 1 x Afwassen enz.
Prijs: Printkosten

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 18:48

*neemt abbo* Haha!

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 19:47

Die is inderdaad ook leuk nonnynancy!

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 18:54

*schopje*

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 19:08

Je neemt: een schoenendoos, leuk beplakken met wat foto kopietjes, inpakpapier enz. Vervolgens stop je er gewoon wat kleine leuke frutsels in. (Flauwe) leuke spulletjes voor nop heb je erg veel bij de Action, de Trekpleister en de kruidvat.
Denk bijvoorbeeld aan een wekker ( iemand die te laat komt ) een fietsslot ( iemand die zijn fiets al eens heeft verloren ) snoepjes, een fotolijst, een bewerkte foto, een schilderij'tje.

Ook erg leuke cadeau's: Foto laten afdrukken op doek - schilderij effect.
Voor een goedkoop alternatief: een doek kopen bij de kruidvat, met photoshop een fotobewerken, overtrekken en schilderen.

Taart bakken!

Enz...

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 19:10

Ook wel eens gegeven: een fles drank met een eigen gemaakte Etiquet. Helemaal breezah natuurlijk Knipoog

sjaande2de

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 19:48

Wat ik vaak doe is een soort "kerstpakket" samenstellen. Bij de tuinen bijvoorbeeld zijn rieten mandjes te koop voor ongeveer 1 euro. Deze kun je dan vullen met maskertjes, zeepjes, badspul, cremepjes, en misschien nog wat lekkers, zoals thee, chocolaatjes, of kaarsjes.
Het leukste is als je een beetje en kleurthema aanhoudt.
Voor iemand die van koken houdt kun je bijvoorbeeld een mooie overschaal kopen en daar allerlei luxe en lekkere ( houdbare!!!) producten indoen. Zoals olijven, pesto, bijzondere pasta,
flesje olijfolie, kruiden, een schaaltje voor tapas, enz.
Daarna verpakken in cellofaanfolie, wat linten erop, een klaaar!
Het ziet er iedere keer heel feestelijk uit en je kan het zo duur maken als je zelf wilt.

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 23:39

Ook even reactie zodat ik het topic kan terugvinden. Zitten erg leuke tips tussen!