Op verzoek van Pipo :P(Leeftijd en cremetjes)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Caritas

Op verzoek van Pipo :P(Leeftijd en cremetjes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-02 16:45

Haha!

Speciaal voor Pipo dan...... }>

Hoe oud schat men je gemiddeld en wat voor merk dagcreme gebruik je? (Pipo gebruikt Oil of Ulaz en wordt altijd te oud geschat vandaar.. Tong uitsteken )

Enne hoe oud ben je irl.

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:46

Ik ben 13, maar ik gebruik geen creme.
De meeste mensen schatten me 14 of 15 (tenminste dat zeggen sommige mensen uit mn klas) We hebben het hier laatst nog over gehad.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:47

Men schat me gemiddeld 20 jaar en ik ben 25 jaar...
ik gebruik geen dag of nachtcreme Haha!

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:49

Ik gebruik ook niets en ben 20 jaar.
Ik werd vorige zomer nog op 12 Verward geschat. Kon volgens de duitse conducteur nog op een kinderkaartje. Huilen

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:50

Pipo schreef:
Vaseline???, gebruik ook iets van Lancome, weet alleen niet hoe het heet. Verdiep me er nooit zo in, maak me altijd drukker over de cremepjes en troepjes voor de peerden!!!

nutrissante of hydratissante bedoel jij zeker? die is inderdaad heel fijn van lancome ja, die gebruik ik ook wel eens. maar ik heb een hele droge huid en als ik wil blijven kunnen lachen heb ik een cremepje nodig. ondanks dat zie ik er jonger uit dan ik ben.

Anoniem

Re: Op verzoek van Pipo :P(Leeftijd en cremetjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:51

Roos schreef:
:D

Speciaal voor Pipo dan...... }>

Hoe oud schat men je gemiddeld en wat voor merk dagcreme gebruik je? (Pipo gebruikt Oil of Ulaz en wordt altijd te oud geschat vandaar.. Tong uitsteken )

Enne hoe oud ben je irl.

Hahahaha, lig in een deuk achter mijn compu. Iedereen kijkt me raar aan hier..........who cares.

Maar dat van die oil of olaz is een grapje, ik gebruik lancome, ben 26 ( net) en word altijd tegen de 30 geschat snik..... Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:53

Desiree"]
[quote="Pipo schreef:
Vaseline???, gebruik ook iets van Lancome, weet alleen niet hoe het heet. Verdiep me er nooit zo in, maak me altijd drukker over de cremepjes en troepjes voor de peerden!!!

nutrissante of hydratissante bedoel jij zeker? die is inderdaad heel fijn van lancome ja, die gebruik ik ook wel eens. maar ik heb een hele droge huid en als ik wil blijven kunnen lachen heb ik een cremepje nodig. ondanks dat zie ik er jonger uit dan ik ben.
[/quote]

ZOiets ja, ga vanavond effe kijken, heb ook een droog huidje, maar voor het gezicht is het errug fijn........behalve als ik afreken, ( heb bijna alles van Lancome, en een paar hema producten) dan doet mijn portomonee altijd heel errug pijn.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:54

Nou, ik werd effe nieuwsgierig en wilde in jouw profiel gaan kijken hoe jij er dan uit ziet, maar er staat geen foto! Mijn nieuwsgierigheid is dus erntig onbevredigd.

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:55

ik gebruik nix (duh *LOL* enne ik word eigenlijk heel uiteenlopend geschat. Maar meestal toch rond de 23, 24.. Ben 22 fyi

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-02 16:55

Nou, sinds ik Lancome HydraZen gebruik word ik altijd veeeeeeeeeel jonger bevonden...... Haha!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-02 16:57

r0b1n schreef:
ik gebruik nix (duh *LOL* enne ik word eigenlijk heel uiteenlopend geschat. Maar meestal toch rond de 23, 24.. Ben 22 fyi

Figures he, geen cremetje en je word ouder geschat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:59

Desiree schreef:
Nou, ik werd effe nieuwsgierig en wilde in jouw profiel gaan kijken hoe jij er dan uit ziet, maar er staat geen foto! Mijn nieuwsgierigheid is dus erntig onbevredigd.

Waarom denk je dat dat is Haha! hahahahaha Haha! Haha!

komt omdat ik niet weet hoe ik zo'n foto erop krijg, en ook niet een foto heb ingescand

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 17:00

Hee, desiree,

Waar staan jou foto's dan, jij hebt je profiel niet eens ingevuld Haha! Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 22:41

ik gebruik lancaster aquamilk. meestal wordt ik wel wat ouder geschat.

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 22:43

ik gebruik geen creme, ik ben 14 word meestal uitgemaakt als 16 Verward soms (zonder make-up dus) jonger!13 ofzo Haha!

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 22:46

Ik ben 15, wordt vaak jonger geschat. Verdrietig Omdat ik best klein ben.
Ik gebruikte Sanex creme omdat ik een droge huid had Haha! verder dus geen dingetjes!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 10:42

toen ik nog geen 30 was, lang lang geleden (haha, 2 weken) stond ik in de drogist. Had nieuwe dagcreme nodig, vorige was op. Ik had een fijne van Nivea, Hydraterend, maard everkoopster zei glashard; dat is voor jonge huid, jij moet iets hebben voor de wat rijpere huid!!!!! Wel alle!!!!!!

Maar goed, ik trok gewillig de beurs, als dat is wat er nodig is om je jonge, kennelijk wat rijpende huid, soepel te houden, het zij zo....
Ik smeer nu dagelijks Nivea Alpha Flavon...

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 10:47

vroeger schatte ze me altijd veel jonger, maar ja, was een klein meisje...
nu wordt ik nog door sommige jonger geschat, maar de meeste schatten toch wel goed...
ben nu 16 en gebruik geen dagcremes

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 12:05

Dees schreef:
toen ik nog geen 30 was, lang lang geleden (haha, 2 weken) stond ik in de drogist. Had nieuwe dagcreme nodig, vorige was op. Ik had een fijne van Nivea, Hydraterend, maard everkoopster zei glashard; dat is voor jonge huid, jij moet iets hebben voor de wat rijpere huid!!!!! Wel alle!!!!!!

Maar goed, ik trok gewillig de beurs, als dat is wat er nodig is om je jonge, kennelijk wat rijpende huid, soepel te houden, het zij zo....
Ik smeer nu dagelijks Nivea Alpha Flavon...

whahaha.... dat is om een trauma van te krijgen !!!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 12:09

wordt altijd jonger geschat (18/19) en ik ben 22. ik gebruik geen cremetjes....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 12:35

Ik ben 25 maar wordt meestal 3 tot 4 jaar jonger geschat. Ik gebruik de dagcreme van Kruidvat met Lindebloessem en 's avonds gebruik ik de nachtcreme ook van Kruidvat maar dan met Amandel.

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 12:57

haha, geinig dit topic, ik word in sept. 35 en men schat me altijd minstens 10 jaar jonger. Sinds een jaar gebruik ik hypoallergene dagcreme van dr. van der hoog, aangezien ik anders een kop vol rooie vlekken krijg.

Voor die tijd gebruikte ik net wat ik tegenkwam in de drogist wat niet al te duur was. Geef liever geen geld uit aan mezelf.....

Dus waar die jonge uitstraling vandaan komt is een raadsel.... Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 13:01

Volgens een kennis van mij ( dermatoloog) is het beste huidprodukt van de hema!!, zij laat regelmatig dozen van die creme opsturen naar waar ze woont, en behandeld er mensen mee.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 13:07

Ben 37, maar wordt meestal een paar jaartjes jonger geschat Lachen ! (33-34).
De investering in m´n cremetjes hebben zich dus toch geloond Knipoog .
Tot voor een half jaar geleden, gebruikte ik altijd de cremes van Nivea, l´Oreal enzo. Nu gebruik ik overdag: Biotherm "Age Fitness" Knipoog en de oogcreme van Clinique, "daily eye-saver". ´s Avonds smeer ik Biotherm "D-Stress nuit" op m´n gezicht en om m´n ogen een cremetje van Estée Lauder. Vooral die oog-cremes schijnen toch te werken: ik heb -bijna- geen rimpels rond m´n ogen Party!! Knipoog !

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 13:34

Ik ben bijna dertig (volgende week) en word begin 20 geschat. Gebruik niet echt speciale cremetjes. Meestal de hydraterende Nivea (die die Dees niet mag gebruiken van de verkoopster). Hoe ouder ik word, hoe jonger ik geschat word lijkt het wel...vreemd.
Laatst bijgewerkt door dimmelim op 26-06-02 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt