Speciaal voor Pipo dan...... }>
Hoe oud schat men je gemiddeld en wat voor merk dagcreme gebruik je? (Pipo gebruikt Oil of Ulaz en wordt altijd te oud geschat vandaar..
)Enne hoe oud ben je irl.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)Pipo schreef:Vaseline???, gebruik ook iets van Lancome, weet alleen niet hoe het heet. Verdiep me er nooit zo in, maak me altijd drukker over de cremepjes en troepjes voor de peerden!!!
Roos schreef::D
Speciaal voor Pipo dan...... }>
Hoe oud schat men je gemiddeld en wat voor merk dagcreme gebruik je? (Pipo gebruikt Oil of Ulaz en wordt altijd te oud geschat vandaar..)
Enne hoe oud ben je irl.
Desiree"]
[quote="Pipo schreef:Vaseline???, gebruik ook iets van Lancome, weet alleen niet hoe het heet. Verdiep me er nooit zo in, maak me altijd drukker over de cremepjes en troepjes voor de peerden!!!
Desiree schreef:Nou, ik werd effe nieuwsgierig en wilde in jouw profiel gaan kijken hoe jij er dan uit ziet, maar er staat geen foto! Mijn nieuwsgierigheid is dus erntig onbevredigd.
hahahahaha
Dees schreef:toen ik nog geen 30 was, lang lang geleden (haha, 2 weken) stond ik in de drogist. Had nieuwe dagcreme nodig, vorige was op. Ik had een fijne van Nivea, Hydraterend, maard everkoopster zei glashard; dat is voor jonge huid, jij moet iets hebben voor de wat rijpere huid!!!!! Wel alle!!!!!!
Maar goed, ik trok gewillig de beurs, als dat is wat er nodig is om je jonge, kennelijk wat rijpende huid, soepel te houden, het zij zo....
Ik smeer nu dagelijks Nivea Alpha Flavon...
! (33-34).
.
en de oogcreme van Clinique, "daily eye-saver". ´s Avonds smeer ik Biotherm "D-Stress nuit" op m´n gezicht en om m´n ogen een cremetje van Estée Lauder. Vooral die oog-cremes schijnen toch te werken: ik heb -bijna- geen rimpels rond m´n ogen
!