SuperPepeijn"][quote="Cody schreef:Dat zal ze leren }>Pardon? Leg even uit please....[/quote]M'n vriendin heeft hier ervaring mee heb hem haar direct gemaild
Cody"][quote="SuperPepeijn"][quote="Cody schreef:Dat zal ze leren }>Pardon? Leg even uit please....[/quote]M'n vriendin heeft hier ervaring mee heb hem haar direct gemaild [/quote]vertel es dan...
Duhhhhhh SuperPepeijn Normaal ben je ook wel scherp als het om vrouwen gaat, dan weet je neem ik aan hier ook wel wat er bedoeld wordt
Cody schreef:Duhhhhhh SuperPepeijn Normaal ben je ook wel scherp als het om vrouwen gaat, dan weet je neem ik aan hier ook wel wat er bedoeld wordt wat flauw!! ik denk weer om de medebokkers!!!
STEN schreef:Nah, misschien dat ie voor sommigen duidelijk is, maar ik snap er niets van.... ...uitleg please? kijk uit hoor anders ben je ook zo 'scherp met meiden' als ik!! ik wacht ook nog op de uitleg...
Tsja, dan maar scherp, maar ik heb geleerd dat domme vragen niet bestaan.......njaa, dus wachten er nu al 2 mensen op de uitleg...Dit aantal lijkt mij meer dan genoeg voor een, vrij uitgebreide, uitleg
STEN schreef::DTsja, dan maar scherp, maar ik heb geleerd dat domme vragen niet bestaan.......njaa, dus wachten er nu al 2 mensen op de uitleg...Dit aantal lijkt mij meer dan genoeg voor een, vrij uitgebreide, uitleg zal ik dan toch maar uitleggen?
laratjuh schreef:zal ik dan toch maar uitleggen?Nouw, heel graag, want ik loop er nou al de hele dag mee in mn kop...en t begint verontrustend te worden, so please help me out here.
Nou mannen het poesje staat ergns voor................ (duh!!)En geschoren is geschoren!Ik vind hm echt heel gaaf!!!
avantilover schreef:Nou mannen het poesje staat ergns voor................ (duh!!)En geschoren is geschoren!snap m nog niet, jij wel sten?