Wie is Purno??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maarten

Wie is Purno??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 09:39

Jaja... leuke actie hoor n.a.v. het rechtopzit topic om mijn naam te veranderen (ik ben dus gewoon Maarten). Ik had gisteravond al iets opgevangen over Purno en foto's die bewerkt zouden worden zodat ik recht op het paard zou zitten...

Maareuh... wie of wat is Purno?? Ik heb zelf geeeeeeen idee! Verward

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 09:42

Kijk naar je icon...
Purno de Purno, kén je die niet? Barbaar! (cultureel wel te verstaan). Tsjonge, dat is de eerste computer gemaakte tekenfilm, heel erg gaaf. Dat je dat niet kent zeg... Toch íets meer VPRO kijken! Purno is heel cool, dus het geeft niet echt, toch? Haha! }>

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 09:43

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 09:44

*Komt hier niet meer bij*
Niet dat ik Purno ken,l maar hahahaha wat een actie weer! Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 09:44

hahahahaha lag echt heeeeeeeelemaal dubbel toen ik dit zag. Ik dacht: wat krijgen we nou? Maar Maarten: het geeft niet hoor! }> }> }>

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 09:46

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 09:48

Op mijn zoekttocht naar wat purno materiaal om maarten te showen wie purno nu eigenlijk is kwam ik tegen: http://www.purno.nl/ en nu een andere website die ik maar beter niet op bokt kan zetten Bloos maar ik denk dat je zelf wel een idee hebt wat het adres daarvan zal zijn :X

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 09:49

Syph Syph Syph, gedraag je toch eens! *LOL*

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 09:50

Ach.... weet je... ik kan er wel om lachen, 't is tenslotte altijd leuk om even in het middelpunt van de belangstelling te staan Schijnheilig Haha!

Hmmm... maar nee... ik ken die hele Purno niet *LOL* Toch maar eens de film gaan huren dan en die filmpjes gaan bekijken *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 09:57

Ik bedenk me opeens iets ontzettend gemeens... Kunnen we nu op dit moment de naam Maarten niet inpikken? Dan moet hij voor altijd Purno blijven (of iig nooit meer Maarten worden). Ik ga de naam niet registreren, want ik vind het toch té ver gaan, maar ik ben natuurlijk wel heel benieuwd of het kán!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 09:58

Ik ken Purno wel maar heb het geloof ik nog nooit echt gezien (en dat terwijl ik al jaren de VPRO-gids in huis heb! Haha!).
Maar het is wel weer een geweldige actie! *LOL*

Hé Maarten mag ik niet die mooie bewerkte foto van jou op bokt zetten? }>

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 10:04

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh!!!! Huilen Ik wil niet te lang met zo'n l*llig figuurtje geassocieerd worden, ik wil mijn eigen naam op den duur wel weer terug!

Ohoh.... maartje... toch niet die ene met alle kleurtjes?? Haha! Hmmmm..... nou... vooruit!!! Haha! *LOL* (als het een andere is dan graag even met mij overleggen Tong uitsteken )

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 10:06

Laui! schreef:
Ik bedenk me opeens iets ontzettend gemeens... Kunnen we nu op dit moment de naam Maarten niet inpikken? Dan moet hij voor altijd Purno blijven (of iig nooit meer Maarten worden). Ik ga de naam niet registreren, want ik vind het toch té ver gaan, maar ik ben natuurlijk wel heel benieuwd of het kán!

Bart kan bepaalde namen verbieden in z'n admin panel Haha!, wat je toch niet allemaal te weten komt als je zelf ook een phpbb forum hebt Knipoog

Sjimmy

Laui! schreef:

*trekt bloemblaadjes uit*
Zal ik.....
zal ik niet......
zal ik.....
zal ik niet .....

Haha!
}>
Ach nee ik doe het toch maar niet. Lachen

Laui!

IK KAN NIET WACHTEN... Ben zo benieuwd wat voor streken Maartje uit gaat spoken, en ik ben zo benieuwd of het nou wel of niet kan... Oh en Maarten, op den duur krijg je je naam dan heus wel weer terug, want dan kan Bart natuurlijk weer het een en ander versleutelen, maar het zou wel de bak van de eeuw zijn toch? }> Clown

Syph: dan kan het nu toch wel gedaan worden, gewoon voor de dinges? Bart kan het dan vanzelf weer terugdingesen als het niet meer grappig is, maar nú zou het toch erg grappig zijn... Haha!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 10:14

Oké hij komt er aan! }>

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 10:16

Jaaaaaah maak me gek! }>
Laui! dat had je nou net niet hardop moeten zeggen... Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 10:17

Ik ben heeeeeeel benieuwd.

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 10:17

Sapperedosio! Wat heb jij een waanzinnige naam paarse dwerg! }>

Man man man... Dat je van rechtopzitten in zo'n positie terecht kan komen! *LOL*

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 10:18

Maakt niet uit hoor Maarten, dan pakken we diegene die het gedaan heeft 2x zo hard terug Knipoog
Purno is een mannetje wat vroeger altijd op Villa Achterwerk was

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 10:23

hahahahaha... in 1 woord: geweldig!!! Haha!

En wat mijn naam betreft... hoop gewoon dat Bart even aangeeft dat niemand de naam Maarten kan claimen zodat ik mijn eigen naam weer terug krijg als ik Purnootje zat ben (maarrrrrrrr.... dames en heren, jullie kunnen je lol op, ik ben het nu nog lang niet zat Haha! )

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 10:24

Ah ik kan rijk worden zie ik, ik ga me naam veranderen in Maarten Knipoog
Wat geef je ervoor Maarten?

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 10:44

hehe Extreme duivel Ik heb de naam Maarten al weer geregistreerd Haha! Hmmm... gelukkig maar dat ik mijn eigen naam weer heb, zou het jammer vinden als die voor altijd verloren zou zijn of in handen zou vallen van Sundancer Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 10:57

Purno schreef:
hehe Extreme duivel Ik heb de naam Maarten al weer geregistreerd Haha! Hmmm... gelukkig maar dat ik mijn eigen naam weer heb, zou het jammer vinden als die voor altijd verloren zou zijn of in handen zou vallen van Sundancer Haha!

Maar nu moet je met die naam wel heleeeeeemaal overnieuwe beginnen met berichtjes Knipoog }>, want je kan purno niet meer terug zetten naar maarten omdat je al een andere maarten geregistreerd hebt Tong uitsteken

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 11:02

Woei!

Ik zou die Purno echt houden, is toch wel een classic eigenlijk! (ow, en Purno niet kennen is eigenlijk een tekortkoming in je jeugd geweest hoor Haha!) Man, Purno... als ik eraan terugdenk...

Zijn er mensen die een Purno-Sekte op willen richten? Haha!