Wie verdiend een complimentje ?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jaduuh

Wie verdiend een complimentje ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 20:23

Ooit [ja ooit], was er een topic dat je kon posten voor wie je respect had, of wie je een complimentje wilde geven, of wilde bedanken enz.
Nou heb ik geen idee waar die is gebleven. Dus ik dacht laat ik maar even een nieuw topic
openen. En aangezien ik een speciale post wilde doen voor m'n 5000e berichtje. Haha!

vergeef me modjes als die fout staat ..

Ik begin:
Ik heb ontzettend veel respect voor 'eknein' hier op bokt, een super goede vriendin van me die er altijd voor me is wanneer ik haar nodig heb en altijd eerst aan andere denkt en dan pas aan zichzelf. al zou je dat niet altijd moeten doen schat Maargoed. Lachen

Verder natuurlijk voor de mensen die het heel moeilijk hebben met, ziektes, armoede, verliezen van kennissen/vrienden/ouders enz. Allemaal respect hoor, hoe jullie daarmee om gaan. Lachen

OK dan!
Laatst bijgewerkt door Jaduuh op 03-07-06 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

eknein

Re: Wie verdiend een complimentje ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 20:28

Bedankt jade, echt je bent een super goede vriendin voor me Lachen.

Ik zal je voor altijd blijven steunen, en bedankt voor de tijd dat jij er voor mij was toen ik het even niet meer wist..

Gr. 1 van je beste vriendinnen Lachen

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 20:35

Mijn ouders verdienen een complimentje omdat ze altijd zonder morren mijn paard en pony verzorgen wanneer ik bij mijn vriend slaap. OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 20:37

Ik geef een complimentje aan An_J omdat ze echt een ontzettende lieve, fijne vriendin is die er altijd voor me is en waar ik een tweede familie gewoon soort van heb gevonden bij haar en haar vriend Lovers

Ringetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 20:39

Mijn ouders, omdat ze altijd voor me klaarstaan. Mijn moeder heeft echt heel veel over voor iedereen. Kinderen bij ons uit de burrt eten ook vaak mee. We hebben ook twee pleegkinderen.
Dus pap en mam... TOPPIE!!!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 20:39

Iedereen.
Bokkers: jullie zijn allemaal fantastisch en jullie bezorgen mij HEEL veel plezier! Lachen

KisSs_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 20:50

Ben het met Natasja91 eens!
En voor een heel goede vriendin van me,die heeft zo ontzettend veel mee gemaakt (en maakt nog steeds mee) maar ze blijft sterk en daarvoor kan ik er geen groot genoeg compliment geven!

Vladeli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 20:59

Ik ben super blij met Steef_star! Omdat ze ene hele goede vriendin is en omdat ik zo lekker met haar kan roddelen! Haha! Knipoog

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:01

Mijn mama verdient een compliment, omdat na mijn breuk in mijn relatie van 2 jaar nu 2 maand gelden ik weer bij haar onder kan komen...ik denk dat je pas naarmate je ouder gaat worden je inziet hoeveel je moeder in mijn geval voor je betekend...

Steef_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:03

Thanx E! Ik ben ook blij met jou als vriendin! Ik vertrouw je echt, waardoor we veel tegen elkaar kunnen vertellen Pling

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:10

Nou, de oprichter van Bokt.nl natuurlijk!
Zonder hem was dit alles niet mogelijk.

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:24

me vader. Omdat ik altijd met heb goed kan praten, lol heb met hem, me problemen met hem kan bespreken, uit huilen, altijd mee gaat op concours ( natuurlijk de beste voorlezer wil hij heel graag altijd horen voor de lol ) en heb echt bewondering in hem hou hij somige dingen aan pakt.

daarnaast nog me ²lingzusje mariek__ hier op bokt. Ze begrijpt me altijd. We doen alles samen en vertellen alles tegen elkaar. Pling

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:37

Mijn moeder verdient een groot compliment, omdat ze ontzettend goed voor me is.
Iemand met haar salaris zou geen paard moeten houden, en zij kocht er een voor mij.

Verder vind ik dat Meetje22 ontzettend veel respect verdient.
Wat zij nu meemaakt met haar dochtertje Jamie gun je niemand, en toch slaat zij zich er doorheen.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:40

Ik wou net zeggen: Meetje22 verdient van mij heel erg veel respect. Omdat ze het eigenlijk zo moeilijk heeft met van alles en nog wat, maar het toch zo ontzettend goed opvangt allemaal. Dus bij deze: Meetje22: mijn eeuwig respect!
Groetjes, mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:43

mijn grootste compliment gaat naar lilikashmir [Lianne]
zij is mijn beste vriendin, ik ken haar nu al een jaar of 6/7..
je kan haar vertrouwen, bij haar uithuilen, ze steunt je altijd
groot compliment voor lianne Lijst

en dan nog eentje voor BartVB, wat ben ik hem dankbaar voor het oprichten van bokt, zonder bokt had ik Katinka gisteren nooit teruggevonden!
bedankt Bart! Lachen

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:48

Ik wil Irritant bedanken.
Zij is echt superlief & luisterd altijd übergoed als ik weer eens een schijtprobleem heb. Haha!
Ik kan bij haar echt alles kwijt & dat vind ik supertof.
Kusje Tnx girl!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:51

Ik wil complimentjes uitstrooien Haha!

En dat zijn er een heleboel, aan Loontje voor het kletsen en gezellig doen, evenals Spokie die de uurtjes thuis wat vrolijker maakt.

Alle meiden van het Middendelfland topic (o en de man natuurlijk) en de Middendelflanders zelf voor gewoon de interesse die ze tonen.

Ineke voor het hardnekkig tegen me blijven kletsen (dus ook als ik een kl*te humeur heb Knipoog )

Vriendje krijgt ook complimentjes, omdat die een vervelende klier om zich heen eeft die stront eigenwijs is Bloos

Ouders, schoonouders en nog een heleboel andere die zorgen dat ik gewoon naar mijn paardjes kan en er afentoe eens uit kom en even kan ontspannen.

En verder natuurlijk the upmost respect voor Meetje, Jamie en familie die zich zo geweldig door alles heen slaan.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:52

Ik TabeR. Zij is echt mijn allerliefste dinnetje en ik zou niet weten wat ik zonder haar moest. Lovers

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:59

M'n moeder omdat ze m'n paard twee maanden verzorgt heeft toen ik op stage was Ja (ze doet steeds alsof ze het niet leuk vindt maar stiekem...)

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 22:05

Ik wil iedereen die mij heeft geholpen met het leren van alles over paarden wat ik tot nu toe weet bedanken. Ik wil ook alle bokt mensen bedanken, omdat ik hier toch heel graag zit.
Ja, eigenlijk kan ik de hele wereld wel bedanken! Lachen
Bedankt iedereen!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 22:48

Voor mijn moeder. Ze is een geweldige vrouw die mij altijd gesteunt heeft en steunt in al mijn problemen, ruzie's en verdriet. altijd voor me klaar staat. En altijd alles regelt. Ik ken weinig moeders die zoveel voor hun kinderen doen, En ookal heb ik geen contact meer met mijn vader. ze neemt de rol voor 2. Misschien zal ik te weinig zeggen dat ik van haar hou, Maar ze zal het vast weten Lachen

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 00:29

Je bedoeld het warme en koude douche topic!

Ik verdien zelf eigenlijk wel een complimentje.
Ben namelijk voor mezelf opgekomen toen dat nodig was en mij niet uit het veld laten slaan toen leraren mij ongelijk gaven.
Uit eindelijk kwamen ze erachter dat hun een fout hadden gemaakt en ik de dupe was.

Mijn ouders verdienen een super warme douche omdat ze gewoon echt alles voor mij over hebben.
Ook nicolette en afienen (vriendinnen) verdienen een hete douche, ze staan altijd voor me klaar.

De koude douche is voor mijn school.. grrr..

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 08:31

Daantjuhhh inderdaad dát was hem. Lachen
Volgens mij heb ik dat topic van je gelezen, met dat gezeur van je school. Goed gedaan dan je je nie tuit het veld hebt laten slaan. OK dan!

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 09:49

Pluttersput schreef:
Ik wou net zeggen: Meetje22 verdient van mij heel erg veel respect. Omdat ze het eigenlijk zo moeilijk heeft met van alles en nog wat, maar het toch zo ontzettend goed opvangt allemaal. Dus bij deze: Meetje22: mijn eeuwig respect!
Groetjes, mij

Hier sluit ik me bij aan. Ook Jamie verdiend respect. Zo'n kleine meid die zo hard moet vechten. Vriendjes zijn?

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 11:44

inge81 schreef:
Pluttersput schreef:
Groetjes, mij

Hier sluit ik me bij aan. Ook Jamie verdiend respect. Zo'n kleine meid die zo hard moet vechten. Vriendjes zijn?

Idd, ik bedoelde eigenlijk ook iedereen die zich met haar/hun bezighoud, omdat het zeker geen makkie is.
Groetjes, mij