Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Geld via de post opsturen zou ik zelf niet doen, zeker niet met grote bedragen. Ik zou het veel makkelijker vinden om het in jou geval dan met een overschrijvingskaart te doen. 

Vidn ik persoonlijk toch teveel om met de post mee te sturen. 
Myrtje_ schreef:Hoi,
De laatste tijd kijk ik steeds vaker in EA-TK spullen aangeboden voor paarden/ruiters. Ik heb al een paar keer kleine dingen gekocht, waarvan ik het geld met de post had verzonden. Nu zie ik toch leuke dingen die wat duurder zijn, dus voor mij risicovoller op de post te doen zijn.
Nu is mijn vraag hoe jullie het geld overmaken als jullie iets op bokt kopen. Gewoon met een afschrift/post/telebankieren?
Ook wil ik graag weten hoe mensen die dingen op Bokt aanbieden (in dit geval mensne die NIET telebankieren), kunnen zien of je het geld al hebt ontvangen.
Dit 2e geval omdat ik van plan ben om zelf ook wat dingen wil gaan aanbieden en ik maar 1x per maand een rekeningafschrift binnenkrijg. Ik kan dus niet via internet telebankieren (Mn ouders vinden dat niet goed) Dan wordt het dus wel heel laat met de spullen verzenden angezien ik aan het eind van de maand pas kan zien of ik het geld binnen heb gekregen.
Alvast bedankt!!