Jongens..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-01 16:48

Voor wat voor jongens/mannen vallen jullie? Of zijn gevallen?
Bij ons in de klas gaat t namelijk echt heel raar.
Daar heb ik ook die song een beetje over geschreven (Why do they have to tell us etc.)
Je kan namelijk niet op die verliefd worden, want dat is een nerd.
O en ook niet op die, want die hoort helemaal nergens bij.
Ja en zo komt het dus dat de jongens geen zelf vertrouwen meer hebben en de meiden maar zitten wachten haha.
Maar we hebben niet echt leuke jongens in de klas...
Maar wel aardige en daar gaat het om toch?

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 16:55

Het gaat er inderdaad niet om hoe de jongen eruit ziet. Al moet ik wel toegeven dat je in eerste instantie toch naar het uiterlijk kijkt... ik wel tenminste... Toch vind ik dat je je niks aan moet trekken van dingen die andere mensen over iemand zeggen. Tenminste als ze nergens op slaan.
En waarom blijven jullie wachten? Stap anders zelf eens op een jongen af als je hem leuk vind. <ieks, dat is eng!> Misschien vinden die jongens het wel net zo eng om op een meisje af te stappen.

Ach, en anders stuur je toch lekker een valentijnskaart... en misschien krijg je zelf ook wel kaarten. Je weet maar nooit..

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 17:02

Zitten best een aantal leuke jongens bij ons in de groep, maar ik val niet zo op jongens.. Kan je dus niet echt helpen Knipoog

Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 17:30

Niet zo is dus wel een kleinbeetje :p

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 18:00

maarre Iris jij hebt toch wat met ene J. dat heb ik tenminste gehoord via, via

*lol*

Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 18:04

Haha ja ik heb wat met ene J (haha lijkt zo wel een heeeeeeeeel groot geheim) en van wie weet je dat? laat me raden, em zowat iedereen weet het. Maar of het waar is......

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 18:07

het moet wel waar zijn. Als iedereen het op stal zegt.....Lachen

enne Astrid leest hier mee, en Saskia, en jolanda, en Amina, en marloes en Eefje. Die zullen toch ook wel weten haha

Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 18:10

Haha Astrid en saskia weten niets.
Jolanda zit het tegen iedereen te zeggen
en ja de rest weet ik eigelijk niet
haha maar ik doe hier geen uitspraken over...... Lachen

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-01 18:15

Maar ik ga niet op een jongen af zonder te weten wat hij van mij vindt hoor. Straks vind hij me een mega bitch. (maar aan de andere kant kan hij me ook mega leuk vinden haha)

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 18:18

aaaahhhh ik ken mike via de chat als gewoon aardig Lachen had ie al een oogje op me ene toen kwamen we elkaar tegen op een houseparty Lachen

Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 18:21

Hmmz inderdaad pam. Ik wil eerst weten wat ze van mij vinden. En dan pas vertel ikzelf men gevoelens

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 18:49

Hey Pam en Iris,
Let me tell U, daar komt dus niets van... Als je altidj maar gaat zitten wachten gebeurt er nooit wat.. Echt waar...

Laudie Boos!moet weer lweze)

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 18:55

ik sluit me bij Laudine aan. we gaan niet zitten wachten gewoon derop af. Nee heb je Ja kun je krijgen.
nouja ben zelf ook niet zo'n held derin. Maarja heb ook gewoon geen tijd voor een vriendje. Schijnheilig

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 18:57

ik zou me graag bij marjo en laudi aan willen sluiten als ik maar niet zo'n schijterd was op t gebied van jongens versieren. Ben ik ff blij dat ik dat niet meer hoef!!!! *LOL* *LOL* *LOL*
grtz!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 18:59

maar maaike hoe er wel rekening mee dat je m nog maar minder dan 5 weken in bruikleen heb }>
dusseh wees maar zuinig op m. en lief voor mij.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 19:04

marjo ik ben altijd lief voor jou. denk maar aan maandag!! *LOL* Achja en anders gaat mn bf jou gewoon ff manipuleren dat ik m nog wat langer mag!! lekker puh!
xxies (lief he)
maaike

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 19:06

of ik manupileer jouw bf ff }>
nee hoor. ik heb m aan je gegeven en nu moet je m ook houden ook mag m niet meer teruggeven omruilgarantyie is eraf. en niet door geven als kado aan iemand anders. das toch ook wel weer lief van mij he Lovers

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 19:26

ik val op allerlei soorten... vooral met donker haar.. verder weet ik eigenlijk niet..
ben ook geen heldmet jongens, maar ik zit er ook niet bepaald op te wachten om een 'vriendje' te hebben.. komt wel.. ik hou het voorlopig nog even bij one nights.. hehehe heb ik ook niet vaak hoor, maar meestal op een feest wel minstens 1.. is geen eis ofzo, maar is gewoon toevallig, ligt erook aan wat voor feest het is enzo.. en hoeveel ik op heb, dat bepaald ook een hoop.....
ik zit nietech te wachten op vaste verkering, ben ook pas 14.. maareen beetje flirten isnatuurlijk altijd leuk Party!! hihiihihi

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-01 20:05

Ja maar ik weet niet eens of hij mij leuk vind.
van hem krijg je namelijk geen hoogte haha.
En ik denk dat hij voor een vriendin van mij valt, daar valt trouwens iedereen voor, de jongens dan he.
En ik krijg van mezelf ook geenm hoogte, ben ik nou wel op hem of vind ik hem gewoon aardig...

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 20:10

als ik t niet zeker weet. doe ik t al niet. Heel veel vinden dat van mij heel bot. maar ik vind iets moet klikken op t moment dat je der aan begint en als dat niet zo is stel je die ander op t laatst toch maar teleur.
Denk der nog maar eens goed overna of je m echt de moeite waard vindt.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-01 20:25

Ja dat wel... Maar wat dat betreft ik vind nog meer leuk. Zoals die kanjer ff verderop, maar die zie ik zelden.
Die jongen uit mn klas is wel leuk, hij is niet superlelijk ofzo maar wel superaardig.
maar ik icq wel Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 21:01

Dacht je dat ik zo'n held was? Nah, na een paar cocktails nog niet hoor.... H aha... maar ja, ik heb er eentje laten lopen, en ik heb/had VRESELIJK spijt... Liever een blauwtje dan helemaal niks. Steef had toch een blauwtje onderschrift? Die's wel goe...

Laudie *ff gauw gauw*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 22:16

komaan pam erop af !!
en anders pak je hem voor een avond he als ie niet vast wil ,
mar vertel dan wel iets meer over je tegen hem als ie jou niet kent !! en daarbij ik vind het wel plezant als ze komen vragen of je nog vrij bent en al haha das altijd een compliment maar als je voor de avond gaat steek dan niet derect je tong in zijn mond !! dat vind ik ambetant zo van hallo mijn naam is ... wat is jou naam ... oh goed !! hopla die tong naarbinnen haha zo ging het altijd bij mij en dan nathalie en nu geen nathaliem eer dus tja ..

groetjes

pj

Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 23:11

Waarom erop af. Voor hetzelfde geld vind hij dat niet leuk. En dat heb ik liever niet. Want ik heb liever vrienden dan een verkering die dat helemaal niet wilt. Dit is trouwens wel een leuke discussie!
Mn vriendinnen zouden nooit met een nerd willen, zijn bang dat ze voor schut lopen. Naja...
Maar pj wil dat ook niet he want volgens jou/hem mogen die hier niet eens rondlopen!
Maar beter een aardige lelijkerd dan een stuk met een rotkarakter.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 00:03

Tsja, je kunt nu eenmaal niet op een Nerd verliefd zijn he? En al helemaa lniet als je op de MAVO zit.
Ik was dus zwaarverliefd op een jongenin een klas hoger. Een beetje klein en iel en met een jampotglazen brilletje!!
Ik heb dat altijd voor me gehouden,w ant ja, ik was toch al niet zo popu!
En toen ik van de Mavo af was en ondertussen aan het vaste land was, kwam ik hem weer tegen.

Lenzen, gegroeid in lengte en breedte en alle pukkels (bijna) weg!!

Dat was dus Marco, is nu al 5 jaar mijn vriend!!