Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Weet je waar jij last van hebt? Van puberirritaties
_bloempje_ schreef:wat een rot situatie! Maar zoals ik uit het vorige toppic begreep is het niet een keer een opvoedkundeklap laat maar zeggen.
Urielle schreef:Over je vorige topic:Citaat:Weet je waar jij last van hebt? Van puberirritaties
Daar sluit ik me helemaal bij aan
Slaan is nooit goed maar ik kan me zo voorstellen dat jij enorm hebt zitten dreinen en die gast het bloed onder zijn nagels vandaan hebt gehaald. Stel je niet zo aan en maak het beste van je nieuwe leven. Het is voor iedereen aanpassen nu.
Misz_J schreef:...omdat ik opdat moment echt instaat was om een mes tussen zijn ribben te steken.
Miss_Petit schreef:Huiselijk geweld, dit is de eerste keer?
Wie heeft er niet ooit thuis een klap gehad (in mijn geval een klap op mn broek)
Bovendien is dit verre van een objectief verhaal, we lezen hier van een kant van het verhaal. En imo nog behoorlijk aangedikt.
Bovendien zijn imo dingen daar toch al behoorlijk verstoord, ik vind het niet gezond als je denkt zoals de TS!
Marye78 schreef:Miss_Petit schreef:Huiselijk geweld, dit is de eerste keer?
Wie heeft er niet ooit thuis een klap gehad (in mijn geval een klap op mn broek)
Bovendien is dit verre van een objectief verhaal, we lezen hier van een kant van het verhaal. En imo nog behoorlijk aangedikt.
Bovendien zijn imo dingen daar toch al behoorlijk verstoord, ik vind het niet gezond als je denkt zoals de TS!
als je haar andere topic leest is dit NIET de 1e keer.
En er is een verschil tusssen een klap op je broek en een vuistslag in je gezicht waarbij je hele nek dubbel slaat.
en ik vind het niet gezond zoals die vader reageert met zijn gek*nker, dan spoor je in mijn ogen ook niet.