En toen bedacht ik me dat ik dat hier wel kon vragen, misschien heeft iemand wel een hele goeie tip.
Enkele eisen: een camping dus, naast de caravan ook 1 of 2 kleine tentjes mogelijk (minimaal 1), dus niet al te kleine plekken.
Bij het water, dus een meertje oid, niet te ver, waar je zeg maar dus heen kan lopen (wat aan de camping zit), hoeft dus niet de zee te zijn (mag wel natuurlijk
), er hoeft geen zwembad bij te zitten als er dus andere zwemmogelijkheden zijn, anders wel.Een camping die bekend staat dat er veel jeugd komt (geen jeugdcamping, maar gewoon waar het leuk is voor de jeugd, waar wat te doen is, waar zeg maar de jeugd met de ouders meekomt en de jeugd elkaar opzoekt).
En natuurlijk mooi weer en het liefst niet te ver weg (ben ze nog aan het overhalen om helemaal naar het zuiden te gaan, dus als jullie met de perfecte camping komen
........).We zijn de afgelopen 2 jaar naar Kroatie geweest, op zich best wel verwend dus wat betreft het weer, daar vonden we het weer dus wel goed, daarvoor zijn we wel eens naar de Jura geweest, maar daar kun je niet echt van op aan dat het mooi weer is/blijft.
We waren daar soms gewoon zowat weggeregend, daarom willen we dit jaar wat anders, anders hadden we de camping wel geweten (zie bovenstaande lijstje, alleen het weer kon je dus niet van op aan, daarom zijn we dus soms ook vroeger terug gegaan dan de bedoeling was).
We willen de eerste weken van Juli gaan, zonder reservering, op de pof dus.
Als er absoluut reservering vereist is, valt het dus al af.
Weet er iemand wat?

!
) wel even!

, denk vooral aan het weer)
) en pas als mn mamsie weer thuis is, kunnen we gaan overleggen, waarschijnlijk weet ik het toch pas, als we er zijn, dit ook omdat we dus op de 'pof' gaan en als de uitgezochte camping vol zit, we dus naar een volgende moeten (in de buurt dus, niet de 2e keus oid, want die zitten waarschijnlijk toch niet dicht bij elkaar).
!, was erg spannend
!)
, maar ach, die tijd is dus nú ook al weer voorbij!
! Zal haar morgen vroeg even bellen!!