Word er strontziek van..!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberley_

Word er strontziek van..!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 16:01

Mijn vriend stuurde met zijn xseno profiel onderstaand bericht.. (van een bekende)

10 trug voor jou..
mooie meid trouwens
kusJ maickel

En kreeg dit bericht van een andere bekende

Heejj sChatje
alles gOed mjOuw??
leUke vakantiej??
oOwneej jY heb geen vakantiej hèè
haha grapje hoOr!!
hOuvanjòUw..!!
xXx LììSa
p.s DE 6 LETTERS HÈÈ!! ......

Nou zegt hij dat hij nix afweet van het eerste bericht en het 2e bericht weet hij niets van de laatste zin.. Wat moet ik hier nu mee??

P.s. Misschien vinden jullie dat ik zeur maar zit hier heel erg mee

Matthanja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 16:05

ik snap het niet?

Marr_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 16:05

Stom zeg! Ik snap best dat je ermee zit Suc6 ermee verder dan maar

Aman_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 16:06

Matthanja schreef:
ik snap het niet?

Ik ook niet.

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 16:08

Matthanja schreef:
ik snap het niet?

Op een soort profiel kun je mekaar punten geven en berichten sturen en krijgen Hij had dus het eerste bericht gestuurd naar iemand die hij vaag kende en het 2e bericht kreeg hij van een meisje die hij ook kent.... Het eerste bericht heeft hij volgens hem helemaal niet gestuurd. Het 2e bericht de laatste zin dus die over de 6 letters daar weet hij ook niets vanaf. Ik ben dus bang dat hij iets achterhoud voor mij. Snap je het nu??

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 16:13

NIemand behalve thunder4ever die me snapt??

Brammetje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 16:16

hmm nee niet echt, ben niet zo bekend n de "breezer taal " beetje onzin zo vreemd nl te typen

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 16:17

Sorry dat heb ik niet zelf zo getypt maar die meisjes dus

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 16:23

Ach ik zou je dr niet al te druk om maken.. jezus wat een taal trouwens zeg

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 16:24

Kan ook weinig aan die taal doen. Zo typen zij nu eenmaal. Maar me er niets van aantrekken heb ik al geprobeerd maar het blijft in mijn hoofd zitten

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 16:25

Nu snap ik ut ( Ik ben dus bang dat hij iets achterhoud voor mij. )
Ik zou, als ik jou was, gewoon tegen hem zeggen wat je dwarszit en dat hij niks voor je hoeft achter te houden. (als jij dat zelf dan ook zo vind natuurlijk) Er met hem over praten, het is misschien iets onzinnigs. Maar mij lijkt toch dat je hem zelf liever hebt horen zeggen/beweren dat het niks is (of misschien wel, of iets anders) dan dat je er mee zit en zowiezow het niet weet

Brammetje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 16:26

maickell0ver schreef:
Sorry dat heb ik niet zelf zo getypt maar die meisjes dus

ja dat snapte ik

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 16:26

Ik vroeg het hem net en hij zegt dat hij nergens wat vanaf weet :S dit vind ik dus heel erg raar. Het word namelijk onder zijn naam getypt(1e bericht) En de 2e is van een bekende

@brammetje16 oke

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 16:30

Okay, ik snap het hele gebeuren...
Dus hij heeft dat berichtje op zo'n xseno ding van haar achtergelaten en toen had zij dus met dat 2e bericht erop gereageerd..

Hmm... Ik ga met patty mee.

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 16:31

Nee de berichten zijn van verschillende personen...

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 16:33

maickell0ver schreef:
Nee de berichten zijn van verschillende personen...

Ja, dat snap ik, de 2e van je vriend en de 2e van een vaag bekend meisje?

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 16:34

Het 1e bericht heeft mijn vriend gestuurd naar een vage bekende en het 2e bericht gekregen van iemand die hij kent via het uitgaan.

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 16:34

Okay...

Hhmm.. erg vaag idd... Loopt het de laatste tijd al stukken minder lekker tussen jullie 2 of niet?

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 16:35

Kword soms echt gek van um... Maar ook vaak gaat t super

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 16:41

maickell0ver schreef:
Ik vroeg het hem net en hij zegt dat hij nergens wat vanaf weet :S dit vind ik dus heel erg raar. Het word namelijk onder zijn naam getypt(1e bericht) En de 2e is van een bekende

@brammetje16 oke

Zal me er niet te druk om maken, maar vind zijn smoes trouwens wel erg dom. Het komt van zijn naam, dus hij heeft het wel getypt! Zou me er meer druk om maken dat hij niet gewoon eerlijk tegen je kan zijn dan dat hij dit berichtje stuurde. Laat hem weten dat je z'n smoes wel erg raar vind, omdat het gewoon van zijn naam af komt! Dat is immers een bewijs!

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 16:42

Dat kan ik echt 100x zeggen tegen hem en kan ook 100x zeggen dat hij gewoon eerlijk tegen mij kan zijn... Maar hij blijft volhouden dat hij het niet heeft getypt en niets van die zin afweet waarin staat De 6 letters he...

Tamara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 16:56

Meid, maak je niet druk... Ik kan me voorstellen dat je gewoon een vriendschappelijk berichtje stuurt naar iemand die je kent en als ik dat zou doen en mijn vriend zou daar over gaan zeuren dan weet ik eerlijk gezegd niet hoe ik gereageerd zou hebben... Dat zou inhouden dat hij achter alles wat ik ergens zeg of doe wat zou zoeken en dat zou ik erg benauwend vinden omdat ik gewoon heel makkelijk gezellig met mensen doe. In het echte leven kijkt je vriend toch ook naar andere vrouwen, net zo goed als jij naar mannen, en dan mag je iemand wel mooi vinden toch? Zolang jij nog maar nr. 1 ben, dat is het belangrijkste!

Als jij hem al niet gelooft, waar moet dat dan heen? Sorry hoor, klinkt bot, maar zo bedoel ik het niet. Maar vertrouwen is het belangrijkste in een relatie, als hij vol blijft houden dat ie er niets van af weet, wat ik me best voor kan stellen als je zo reageert, geloof hem dan... Als het gelogen is, komt het vanzelf wel uit...

Warrig verhaal maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel Juist door zo op zijn nek te gaan zitten en steeds maar erover door te gaan, zorg je ervoor dat hij minder snel dingen zal vertellen omdat je hem toch niet gelooft... Meid, geef hem het voordeel van de twijfel en geniet van je relatie ipv je zo druk te maken om kleine dingen

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 16:58

Ik snap het wel en als er gewoon hou van jou en zo staat maakt het mij niet uit maar vooral dat laatste zinnetje blijkt gewoon dat ze iets achterhouden... Ik bedoel dat zinnetje met De 6 letters he...

Tamara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 16:59

maickell0ver schreef:
Ik snap het wel en als er gewoon hou van jou en zo staat maakt het mij niet uit maar vooral dat laatste zinnetje blijkt gewoon dat ze iets achterhouden... Ik bedoel dat zinnetje met De 6 letters he...

Snap wat je bedoelt, maar voor hetzelfde geld is dat een meisje dat stiekem jouw vriend wel leuk vind en op die manier probeert te stoken of wat dan ook. Gezien het taalgebruik lijkt me dat niet eens een hele rare mogelijkheid. En kan zijn profiel niet gehackt zijn dat iemand anders namens hem dat berichtje heeft gestuurd?

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 17:01

Ik weet het niet... Ik vertrouw hem wel hij gaat ook gewoon zonder mij uit enzo... Maar ik vond dit gewoon heel vreemd. Ik heb haar een email gestuurd met het emailadres van mijn vriend kijken wat ze erop antwoord... Misschien heel achterbaks maar als het niets is dan zeg ik ook wel sorry tegen mijn vriend. Maar als het wel wat is tjahh... dan moeten we maar is praten denk ik.