Wie is er blij met haar naam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-01 22:05

blij met zijn/haar naam??

Klinkt misschien heel stom maar wil het gewoon ff weten hihihi *LOL*

[edit:BartVB]Titel beetje nuttiger gemaakt, was 'Wie is er...'[/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-05-12 08:13 ]</font>

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:09

echte naam? ik niet hoor haha daarom noem ik mezelf ook meestal op de chat (cas)sandra

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:19

Ik vind mijn naam super stom!! ulg! Misselijk
Als ik een jongen was geweest had ik William geheten waaah! getsie!!
Ze noemen mij altijd :wietje, wiloon, loontje of what ever, ik heb daar zo'n hekel aan!! Misselijk Misselijk

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-01 22:22

Ik heb ook een hekel aan me naam! KIRSTEN!! BLEH Misselijk Misselijk maar anders had ik frida geheten en ik ben dan toch wel blij dat me ouders kirsten hebben gekozen van die 2 namen...

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:30

mijn tweede naam = een grote ergernis, maar mijn eerste naam: Laudine, hadden mijn ouders niet beter kunnen kiezen. Het betekent lofgeprezene, en tja, dat begin ik wel te worden nu! Mijn leraren zijn allemaal trots op mij, nu mijn examens nog... I'm a survivor... (deze egotrip heb ik echt ff nodig, dus niet gaan zeiken nu, en ja, ik ben echt trots op die vage naam!)

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:35

ach geen problemen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 23:19

Hmmm, ik vind Sonja echt zo'n boerderijhondennaam. 'k Zie dan in gedachten al zo'n dikke grote herdershond...

Vroeger (toen ik een jaar of vier was) had ik een boekje met een verhaaltje over een poesje en ik wilde graag zo heten als dat poesje, want ik vond dat zoooooo'n mooie naam: Minouska!!!!!!!

Woef!

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 23:20

Sharda... bleeeeeeeeeeeeeeh
niet blij mee..
maarja keb er mee leren leven.....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 23:45

Om nou te zeggen dat ik een hekel heb aan mijn naam, nou nee. Maar erg bijzonder is hij ook niet. Karin... Er zijn er zoveel van mijn leeftijd die zo heten. Wat dat betreft hebben mijn ouders hun kinderen echt heel typische jaren 70/80-namen gegeven: Karin, Saskia en Laura... Lachen

Mijn tweede naam vind ik wel erg mooi. Dat is Elise, vernoemd naar mijn oma die Elisabeth heette (maar Ella werd genoemd).

Op het VWO ben ik begonnen om in min of meer officiële situaties allebei m'n voornamen op te geven (iets minder 'gewoontjes'), en toen ik ging studeren werd het noodzaak, omdat in het studentenhuis waar ik ging wonen ook al een andere Karin met donker haar woonde (leve de verwarring, vooral aan de telefoon). De 'oudere' generatie huisgenoten met wie ik nog contact heb, noemt mij overigens nog steeds Karin Elise... Lachen

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 10:39

Mijn naam + BAH!

Dan noemen ze me nog Daan of Daantje ook!!!

GRRRRRR!@#$%^&* Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Misselijk

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 12:11

Nou, Montezuma's Revenge vinden je naam mooi, Ontario. Die zingen "Daniëlle la plus belle".

Maar ik ben zelf wel aardig tevreden over mijn naam. Heb er geen problemen mee

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 13:12

Margje... Vinnut wel leuk dat het wel een bijzondere naam is en het klnikt ook wel grappig als iemand anders zo heet, maar het zi heel alstig als het erges lawaai is en iemand wil weten hoe je heet.. Frusty Margje. Hoe? Margje. Maartje? Margje. Markje??? Frusty Boos!

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 13:19

Jaahh hahah dat heb ik ook...
Bezt irritant!
Mijn naam komt niet erg vaak voor, dus dan zitten ze met: Ilona, Milona, Viola ( Verward ) dan denk je echt van, hoe komen ze erop.
Hhahahah *LOL*

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 14:00

Ik heb ook een hekel aan mijn naam.
de originele speling van m'n ouders maakt het soms nog erger (hoe zei je? wil je het nog eens spellen? ...zucht Gaaaap )maar dat vind ik aan de andere kant ook wel weer leuk. Hoe ik wel had willen heten weet ik ook niet hoor.....mijn tweede naam is Mathilde, vind ik wel euk maar ik gebruik hem/haar eigenlijk nooit.

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 14:08

Whaaaaaaaaa gatsie, Ik heb nog 2 namen: Maria, Magdalena!!!!!!!!! Dat is toch zum Misselijk of niet dan??? Hou ik het toch maar liever op Daniëlle. (ik vindt het eigenlijk zo'n zoetsappige naam...)maar okee, 'k heet m'n hele leven al zo, dus ja... Frusty Misselijk Frusty Misselijk Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 14:09

Lotje is een afkorting van Louise, en als ik serieus genomen wil worden gebruik ik Louise. Als Lotje blijf je altijd een klein meisje met 2 staartjes... Schijnheilig
Maar dat heeft er misschien ook mee te maken dat ik niet zo bijster groot ben (howel het meevalt hoor) en (vooral door de telefoon) een beetje een piepstem schijn te hebben.
Mijn ouders wilden mij Lotje noemen, maar dat vond mijn oma niet goed, dus dankzij haar heb ik Louise in mijn paspoort staan en kan ik m'n roepnaam een beetje afwisselen. Mijn tweede naam is Beatrijs, naar het gedicht uit de 13e (?) eeuw (Rieja moet jij dit niet weten voor NL???) Dus daar is dat grapje met die literatuur begonnen blijkbaar...

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 14:23

nee ik heb pas een rare naam!!! Verward
dat altijd als ik mezelf voorstel is het zo van WAT??? HOE? hahahaha
ikke Boos! dan

nou okee zijn jullie er klaar voor?~?
hier komt tie dan macliza Misselijk
spreekt het uit als mak-liza
jaa juist ik hoor jullie wel denken wat?? hoe?? Gaaaap maar na 23 jaar ben ik er wel aangewend hoor *LOL*
mijn zusje heeft die naam verzonnen toen ze 4 jaar was ( bedankt zus Boos! )

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 15:12

Uhm...ik heb geen hekel aan mijn naam (=Jasja) maar ik vind hem ook niet in het bijzonder leuk ofzo...Ik heb wel een vriendin (in Chicago) die echt super blij is met haar naam (hoor je niet vaak he Haha!) Ze heet Athena Luna (dat zijn dus haar voornamen, achternaam is ze minder blij mee, maar dat komt doordat haar vader niet helemaal pluis is en ze dus GEEN contact meer met hem wil.Maar de achternaam van haar moeder is Luna en Athena Luna Luna klinkt een beetje maf... *LOL* *LOL* *LOL* Knipoog)By the way, mijn achternaam zou ik trouwens ook wel willen inruilen...al die domme grapjes altijd... Misselijk

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 15:12

Grappige zus heb jij! *LOL*

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 15:52

mmm nou ik ben niet echt tevreden met mijn naam maar om hem nou stom te noemen is ook weer het andere uiterste Clown (by the way ik heet dus Ineke *LOL* )
Als jongen zo ik trouwens Pascal geheten hebben.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-05-15 11:08 ]</font>

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 17:39

ik ben gewoon blij met mn naam. ach marjolein isnie zo erg. ken veel ergere namen. ben wel blij dat ik geen jongen ben want dan zou ik Arnoud geheten hebben en dat vindt ik dus niet echt super. heb geen tweede namen aan de ene kant jammer maar aan de andere kant geen probs mee dat iedereen die naam altijd MOEt weten

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 17:50

Mijn ouders hebben gekozen tussen Lisanne en Marjolein. Is dus Lisanne geworden. Hmm als ik een jongen was geweest had ik Vincent of Danny geheten. Scheve mond\ Mijn broertje heet nu dus Vincent

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 18:08

is maar goe dook dat je lisanne bent geworden want als je marjolein heet had je dezelfde naam gehad als mij. en dat is nu eenmaal alleen weggelegd voor ECHTE marjoleins.
en jij bent duidleijk een LIZZZZZZz

ThirzaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 18:24

ik ben zeker niet blij met mijn naam iedereen zit echt zo thirza nog nooit van gehoord

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 18:27

Nou, ik hoor die naam ook niet vaak. Krijg je ook vaak te horen of het nu ThirZa is of ThirSa?