Graag serieuze reacties, omdat ik er tog wel mee zit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je komt er vanzelf
) . probeer gewoon alsje in de spiegel kijkt de goede punten te zien en onthou: je vriendinnen en familie houden van je om dat je ene mooi innerlijk hebt en dat si veeel belangrijker. suxes! 

).
( dat ik dit zo zeg, alleen mijn hartsvriendin weet ut ) Maar ik ben altijd zooo onhandig ! Dan voel ik me superdom en dan komt dat andere ook weer boven. Ik ben vaak uitgescholden voor lelijkerd door een groep jongens ( lang verhaal ) maar nooit egt gepest. Ik hoor een beetje bij iedereen op school ( zowel popu's als de 'butjes' die ik overigens veeeel meer mag en liever mee omga ) en heb eigenluk nooit echte problemen gehad. Ik kweetut niet, ik heb geen greintje respect voor mezelf en al helemaal geen zelfvertrouwen. Ik heb ook al jaren geen vriend gehad ( wel aanboden gekregen ) en heb ut gevoel dat alleen degene die ik totaal niet zie staan met me willen. Ik zou zooooooooooooow graag een vriend willen hebben * zucht * Maar goed, ik heb ut sinds die ruzie met die groep jongens gekregen en ik heb samen met mijn familie en vrienden veel nare dingen meegemaakt. ( we werden zowat uit ons dorp gepest, uitgescholden, bedreigd, er werd met ons gespot en niemand mocht ons. ) Ik hoop dat ik mezelf de volgende x in de hand heb, want de laatste x wou ik mezelf egt van kant maken en dat lukte bijna
Afijn, super bedankt dat jullie zo reageren, niet veel mensen doen dat namelijk ... 
) en daarom is het niet zomaar een minderwaardigheidscomplex
) behoorlijk wat ben veranderd op dat vlak. Ben nu echt een heel stuk zekerder van mezelf, dat scheelt sowieso, in alles.. Ook in het verwerken of omgaan met traumas..