Heeft er iemand superlijm?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Heeft er iemand superlijm?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 15:24

Mijn vriend is met de noorderzon vetrokken en mij met 9 levende dieren in de maag gesplitst. Toen ik thuis kwam hing er een briefje aan de deur dat hij naar zijn rustplaats ging zoeken en dat hij zichzelf ging omleggen etc. oh ja en zorg dat de dieren een goed thuis hebben bij jou...Fijn is dat.
5 slangen
1 konijn
1 hamster
1 grote hond
1 pony
En waar precies moet ik het geld vandaan halen om zelf voor alles te zorgen?
Toen hij mij rond kwart voor drie belde met het bericht dat hij in Jakarta zat en dat het snel zou aflopen, heb ik niet eens de behoefte meer om me zorgen te maken...ik kan het alleen niet tegenhouden.
GVD! waarom kan het nou nooit eens een keer meezitten, waarom kon hij niet gewoon eerst schreeuwen dat het uit was en daarna wat dan ook willen doen...nee dan doet deze lafbak het zo...

Ik heb een enorme tube superlijm nodig...en waarschijnlijk helpt zelf dat niet

John_1983

Re: Heeft er iemand superlijm?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 15:46

Wat wil je dan met lijn gaan doen? de dieren aan elkaar plakken? Ik zou eerst zorgen dat je een beetje rustig bent, kun je ook beter denken

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 15:51

m'n hart weer tracvhten te lijmen Het zit me ook altijd tegen ook....eerste 4 stuks die vreemd gingen en nu eentje de me met van alles achterlaat...ik weet niet meer wat ik moet doen

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 15:53

Wat een rotsituatie zeg.. in ieder geval sterkte!
Geen optie om voor evt een aantal van de dieren een nieuw tehuis te zoeken?

Annelies200

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 15:55

even rustig ontspannen en je dan pas als je rustig bent zorgen maken om de dieren...ik zou ze naar een tehuis brengen, asiel of misschien verkopen....

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 15:55

het konijn krijgt waarschijnlijk een nieuw thuis...m'n hond kan ik gewoon niet weg doen ik weet het gewoon niet meer...ik voel me zo enorm beroerd...nooit erger geweest

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:40

Meis, wat een rotsituatie zeg.......

Hang anders een briefje op dat de dieren gratis af te halen zijn ofzo of anders voor een klein bedrag......

Kun je de hond niet zelf houden?

arinda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:44

de hond kun je toch wel zelf "houden" ?
voor de rest een goed tehuis zoeken, het is rot maar anders red je het zelf niet meer (klinkt banketstaaf i know)
sterkte hiermee

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 17:05

Konijntje en hamstertje hebben een nieuw thuis bij de buurvrouw en haar zoontje en m'n hond heeft ook een nieuw thuis. Ik voel me afgrijselijk en zal nachten niet kunnen slapen

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:23

Maar heb je dit zien aankomen?

Ik vind het echt een hele rare situatie namelijk. Ik geloof je wel natuurlijk, maar dit lijkt mij altijd in de slechtere films voor te komen

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 23:40

ik heb hem net weer gesproken, hij zit in jakarta en heeft geld gestolen van z'n werk om daar te komen. hij wil dood en wil dat al langere tijd. hij kan niet omgaan met de druk en pressie in z'n hoofd en daardoor is hij daarheen gegaan. of hij terug komt? ik weet het niet

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 23:44

Jeetje, wat een akelige situatie.
Jij zo alleen achtergelaten met een boel om op te lossen....en hij daar alleen, psychisch in de war.

Heb je iemand waar je terecht kan om je hart uit te storten en wat steun te vinden? ( vrienden/familie )

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 23:47

Ooow ke, dat is idd heel erg veel minder. Je ontmoet zo te zien alleen maar de verkeerde mensen. Zou gewoon ff de tijd nemen om weer wat tot rust te komen. En daarna weer verder. Leven is te kort om je beroerd te voelen.

Rocamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:19

Jeetje, meissie, wat een lekker figuur. Dat ie zelf problemen heeft en er onderuit wil, oke, maar daar moet ie jou niet mee opzadelen.

Kan je helaas alleen maar heel veel sterkte wensen!

Natrick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:26

Jeetje meid wat vervelend!Is er nu iemand waarnaar je toe komt om even tot rust te komen en dingen rustig op een rijtje te zetten?

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 16:23

m'n familie staat achter me en m'n beste vrienden staan bij me maar ja...ik voel me stik beroerd

Rocamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 16:51

Ja natuurlijk voel je je stikberoerd. Hij levert je ook nogal geen streek zeg. En bedankt.

Hoe is het verder met je? Heb je nog wat van hem gehoord? Heb je enig idee hoe hij tot deze daad is gekomen? En waarom Jakarta?

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 21:54

ik sta voor een compleet raadsel...dit zal de tweede avond zijn dat ik mezelf in slaap ga huilen. ik kan dit niet aan, ik zit al niet lekker in m'n fel omdat ik kamp met lichamelijke problemen...deze stress kan ik niet aan...ik ben zo ontzettend bang dat ik m'n paard weg moet doen... ik kan dit niet aan

Rocamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:18

Woogy, geloof mij maar, je kunt dit wel aan. En jezelf in slaap huilen is heel normaal! Geloof mij maar.

Ik heb ook in de situatie gezeten dat ik moest dubben of ik mijn paard weg moest doen. Ik heb het gered. Als je meer wilt weten, dan pb maar!!!!

Nicky__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:20

jeetje wat een rotsituatie, heel veel sterkte ermee!

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:23

Jeetje wat een rotsituatie..

Ik snap best dat je het hier erg moeilijk mee hebt, maar probeer voor alles een oplossing te vinden, die zijn er vast..
Misschien kan je voor je pony een betalende bijrijder vinden, dan heb je daar al iets extra's..

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 23:46

he jasses, wat een naar bericht.

Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat alles goed komt
Blijf in jezelf geloven en blijf in jezelf vetrouwen.

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:31

Meis voor je paard si wel een oplossing te vinden tot dat jij weer helemaal helder kan nadenken en het allemaal weer een beetjeop een rijtje hebt staan, Daar zou ik me nu nog even geen zorgen over maken. Dat komt heus wel goed.

Het is wel een aparte situatie. Wanneer heb je voorhet laatst contact met hem gehad, en wanneer weet je dat hij daadwerkelijk niet meer leeft ( ja sorry voor de hardheid misschien, maar ik denk namelijk dat de onzekerheid je nog veel gekker zal maken)

Meis, ik duim voor je dat het allemaal toch weer goed gaat komen. Als er iets is waarmee ik je kan helpen moet je maar pb, want de pb box staat altijd gewoon open.

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:34

Jeetje! Dit is vervelend zeg. Heel veel sterkte ermee!

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 10:12

He meid,

Ik heb je een pb gestuurd,als ik wat kan doen hoor ik het wel.
Alleen die slangen,daar kan ik je niet mee helpen.