cadeau voor 25 jarig huwelijk van ouders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hanneke_S

cadeau voor 25 jarig huwelijk van ouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 12:44

Hallo iedereen!

Half mei zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en wil ik iets verzinnen voor hun trouwdag, nu is het zo dat ik al 3 maanden in Nepal zit en pas in juni terug ben in Nederland. Dus ik kan geen mooie foto of iets dergelijks laten maken. Ik wil iets samen met mijn broertje die wel in Nederland zit verzinnen. Heeft er iemand een leuk idee al eens zijn of haar ouders verrast met een geweldig cadeau.

Alvast bedankt!

Hanneke

Mayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 14:14

Kijk eens op http://www.pluimen.nl/

Hier kan je een soort bon cadeau geven en per bedrag zijn er een aantal dingen waaruit ze kunnen kiezen, dierentuin, bungeejump, spa en nog allerlei verschillende dingen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 14:32

Wij hebben mijn ouders vorig jaar een weekendje met een georganiseerde busreis naar Parijs gestuurd. Ze vonden het echt super!! We deden het met zijn 3en en waren geloof ik 125 pp kwijt, dus vond ik wel meevallen (ze zijn tenslotte maar 1 x 25 jaar getrouwd) Ook hebben we nog gedacht aan een ballonvaart, maar dat doen we ws als mijn moeder 50 wordt. Vrienden van mijn ouders zijn door hun kinderen een weekend naar scheveningen gestuurd naar de lion king musical en hotelovernachting enz daar. Ideen genoeg!

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 14:35

Een hotelbon of iets in die richting is ook leuk ja. Een weekendje ergens in een mooi hotel, en dan in die omgeving iets leuks regelen.

Een musical zoals Sydney2005 zegt vind ik ook een leuk idee!

tienus63

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 14:39

Helaas zal het een beetje moeilijk gaan op de trouwdag zelf, maar een fotoreportage van het hele gezin en aanhang wordt ook enorm gewaardeerd.
Vergeet niet foto's te maken van alleen de ouders met hun kinderen, dus zonder aanhang.

Idd wat Sydney2005 zegt een georganiseerde busreis. Mijn ouders zijn boer, en hebben van mijn broers en hun kameraden een agrarische busreis gekregen; sindsdien gaan ze elk jaar. (Hun loods wordt al jaren gebruikt voor het grote jaarlijkse schuurfeest, iedere 1e vrijdag juli)

Annem84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 22:15

Ik abonneer me even op dit topic, mijn ouders zijn over een maandje ook 25 jaar getrouwd. Maar ze een weekendje weg sturen heeft niet veel nut want ze gaan een week na hun feest een paar weken naar indonesië. Dus alle tips welkom!

Lorena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 22:20

Ik heb mijn ouders samen met mijn zusje en opa een klok kado gegeven. Vooral mijn opa heeft veel 'ingelegd' zeg maar, met alleen m'n zusje hadden we het financieel niet gered met een leuk kado!
Ze hebben de klok zelf uitgezocht, ik vind 'm verschrikkelijk, maar woon gelukkig niet meer thuis

olafj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 23:01

Je kan ook een foto van jou en je broer in een kristallen wijnkaraf laten graveren

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 01:51

Het is alweer een tijd geleden, maar mijn ouders hebben van ons kinderen met hun 25 jarig huwelijksfeest een weekendarrangement cadeau gekregen: voorstelling van de Phantom of the Opera in het circustheater in Schevingen, overnachting in een hotel aldaar en voor de voorstelling nog een diner. Was een zeer geslaagd cadeau.

lacey072

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 02:13

25 bioscoopbonnen ?

jarrah

Re: cadeau voor 25 jarig huwelijk van ouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 08:10

Ik ga dit topic even in de gaten houden, want ook mijn ouders zijn einde van dit jaar 25 jaar getrouwd

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 08:28

Mijn ouders zijn volgende maand 39 jaar getrouwd... Maar vind het wel moeilijk om elk jaar weer wat nieuws te verzinnen.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 10:15

Mijn ouders zijn aan het einde van het jaar 25 jaar getrouwd, en ze willen geen feest of iets, maar nemen zelf een gedeelte van de familie (14 man) mee een lang weekend weg ! Gaan we daar gezellig met elkaar feestje vieren !

Edit: ik snap dat dit voor jou niet te doen is en dat je iets kleins zoekt..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 10:26

mijn ouders zijn dit jaar ook 25 jaar getrouwd! als het even wil, ga ik proberen Frans Bauer te regelen op t feestje wat ze organiseren omdat mn moeder hem zo vreselijk vind (maar stiekem wel leuk als ik dat regel, haddet voor de gein n keer voorgelegt als ik nou es gordon en gerard of fransje regel? gevolg: bigsmile)
Weekend weg of iets dergelijks wilde ik ook wel doen, maar mn ouders nemen mij en mn broertje in de kerstvakantie al 2 week mee naar kenia, dus die vakantie is er al voor het huwelijksfeest

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 11:06

Mayo schreef:
Kijk eens op http://www.pluimen.nl/

Hier kan je een soort bon cadeau geven en per bedrag zijn er een aantal dingen waaruit ze kunnen kiezen, dierentuin, bungeejump, spa en nog allerlei verschillende dingen.

Ik vind die pluimen altijd een beetje onpersoonlijk. Meer iets wat in bedrijven gebruikt wordt.

www.weekendesk.nl heeft leuke dingen vind ik. Ik heb mijn vader en zijn vriendin een keer een kasteelweekend gegeven en dat was erg goed bevallen. Je zoekt iets uit wat je geeft maar de ontvanger kan dan zelf kijken waar en wanneer ze precies gaan.

Dreamybol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:29

Voor het 25 jarig huwelijk van mijn ouders hebben we met z'n allen een tijd een klein bedrag per maand gespaard en ze vlak voor kerst met het vliegtuig naar Londen gestuurd. Ze hadden zelfs voldoende 'zakgeld' meegekregen zodat ze daar konden eten en drinken. Vonden ze helemaal super, maar ik zie dat de termijnen hier wel wat korter zijn...
Voor hun 30 jarig huwelijk hebben we een high tea georganiseerd voor hen, onszelf en de mensen die ze er nog meer bij wilden hebben. Iedereen heeft daar naar eigen inzicht aan meegedragen. Van het geld dat we overhadden heeft mijn broer een complete fotowand voor mijn ouders gefabriekt (we zijn met nogal veel inmiddels) en van het laatste restje geld gaan ze binnenkort genieten in Frankrijk. Dat hebben ze zelf geboekt, maar dan kunnen ze dat beschouwen als 'zakgeld'.

Mayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:23

Katja, ik heb het eens samen met m'n zus aan m'n vader gegeven toe we echt niets wisten. Hij vond het helemaal geweldig, er zaten een boel dingen tussen die hij helemaal te gek vind.

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:49

Ik ken heel veel mensen die het als kerstkado op hun bedrijf krijgen vandaar dat ik het misschien een beetje onpersoonlijk vind. Wil niet zeggen dat het geen leuk kado is ik vind alleen zelf het idee van weekendesk iets leuker omdat je iets meer 1 ding geeft terwijl de ontvanger nog wel ruimte heeft om er iets mee te doen.

Klinkt lekker onduidelijk maar ik weet even niet hoe ik het beter kan uitleggen.

Littleghoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 11:48

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 13:23

Ik houd dit topic ook even in de gaten.

Mijn ouders zijn 12 juni 25 jaar getrouwd. Er komt al een groot feest en ze gaan dat weekend ervoor al een nacht weg. Dus ook hier cadeau-crisis

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 15:32

leuk om al die goede idee"en te zien: een mooie musical of theatershow met vipkaartjes lijkt me wel wat, maar meer ideeen zijn van harte welkom!

SuzannedG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 16:45

Dit topic ga ik ook volgen want volgende maand zijn mijn paps en mams ook 25 jaar getrouwd. Mijn vader had als verassing voor mijn moeder een weekend naar spanje, ze komen dan precies terug op hun trouwdag dus ik moet ff wat verzinnen zowiezo taart met foto, en ik ga zelf creatief doen. Dat wordt bij mij meer op prijs gestelt want mijn vader is altijd bang dat het te duur is.

Koss_Binky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 20:33

Wat ik een keer voor mn opa en oma heb gedaan omdat ie ook zoveel jaar getrouwd waren, was hun trouwfoto op chocolade laten zetten en dan een mooie lijst van chocolade erom bij laten maken.. maar jah dan moeten ze natuurlijk wel van chocolade houden..

TessB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 21:56

Ik heb, samen met mijn broer en zus, toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren concertkaartjes gegeven voor Santana

Carolien007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 23:08

Mijn ouders zijn dit jaar ook 25 jaar getrouwd, en mijn moeder wordt ook nog eens 50, wij combineren daarom ook de verjaardagen in het cadeau en willen ze ook ergens heen sturen op vakantie. Waarschijnlijk een stedentrip