blundertopic!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XJuul

blundertopic!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-02 16:27

Wat zijn jullie grootste blunders?! ( niet perse in de paarden)

Ik heb altijd hele stomme dingen... Haha!

zoals:

Toen ik in een restaurant werkte rode wijn over een hele nette kakmadam gooien (per ongeluk hoor) en dan nog in de lach schieten ook.. Haha!

En daarnet, ging de telefoon nam ik op, het was de thuiszorg voor mijn moeder, mijn moeder zat op de wc en toen zei ik per ongeluk in de telefoon: Ze zit te schijten.. ik dacht dat en wilde het eigenlijk helemaal niet zeggen.. maar heb het toch gedaan.

En verder zeg ik niks.. Lips are sealed Haha!

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 16:31

Oepsie!! Laatst belde ik mijn vriendin en toen zei ik hallo met.. en dan haar naam Frusty
Of dan denk je dat iemand belt....en toen was het iemand anders. Gebeurt nu minder met de nummerherkening, maar af en toe... Bloos

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 16:38

hahaha
blunders he, nou ben een kee heel komisch tegen een lantarenpaal aangelopen....en dan was er die keer dat ik een flinke beker cola leegdronk en vervolgens een boer liet waardoor de hele mcdonalds in stilzwijgen verviel....

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 16:56

Ja, of met je moeder naar de supermarkt gaan en al kletsend uit elkaar lopen, wat zij doorhad maar ik niet...
Zodat je doodleuk tegen een wildvreemde aan staat te praten...
Als je je dan omdraait en het is niet de persoon die je verwacht Bloos

Of achter in de auto zitten achter de bestuurder en een slok cola uit een fles lurken die vervolgens je neus weer uitkomt... zo over de bestuurder zijn rug Frusty

Of een giga hoestbui in de bios.... waar je door ik gok 200 man de zaal uit ge Koe wordt...

eeeh, nog meer?? Lips are sealed Schijnheilig Frusty Extreme duivel

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 16:59

Haha!! Ik ben ook eens tegen een lantaarnpaal gelopen, dat doet pijn he?!
Ik had een bult op mijn voorhoofd Verdrietig (niet lachen!!)

Een jongen uit mijn klas zou vandaag 4 liter melk achter elkaar opdrinken. Weddenschap. Dat is 3 geworden. we zeiden al dat lukt niet die gaat.. Misselijk
En idd, hij had 1,5 liter op en toen Misselijk
Haha, sukkel. Die gaan we morgen zooooooooooooo uitlacheh!! Haha! Tong uitsteken

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-02 17:18

haha ik heb ook een keer gehad toen ik uit was geweest ging ik naar mijn bed en nam ik een fles drinken mee.

Heb ik al liggend de dop eraf gedraaid en ik zette de fles op zijn kop om hem aan mijn mond te doen Haha! toen had ik een sinas douche... *LOL*

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 17:54

ik zat met 2 andere in de auto
degene voorin had ene flesje water en ik vroeg dus of ik een slokje mocht, ik dus een slokje genomen geef ik het flesje terug waar dus nog een beetje inzat pakt degene het verkeerd aan onderste boven dus jaja je raad het al die had dus een hele natte broek Haha! Haha!
probeer dan maar eens gemeend sorry te zeggen

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 17:57

Ik heb een leuke!!
Ik ging naar de stad met een vriendin van mij (rotterdam) En het was echt etenstijd weet je. Dus de hele Mac donalds zat stampvol!!
We hadden afgesproken dat IK dit keer het eten zou halen. Dus ik loop de trap op. Ga ik toch op me bek op die trap. En het hele dienblad over de trap heen. Ik lig zo op de grond....Ik schaamde me zo erg heh!!
We hebben een nieuw dienblad gekregen....maar die mensen bleven kijken Clown
Echt schaamtelijk!!

Nu haalt die vriendin het eten voortaan en ik gooi het in de vuilnisbak!! Zo ken er nix meer verkeerd gaan Haha! Schijnheilig

Sibold

Re: blundertopic!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 17:59

flair schreef:
En daarnet, ging de telefoon nam ik op, het was de thuiszorg voor mijn moeder, mijn moeder zat op de wc en toen zei ik per ongeluk in de telefoon: Ze zit te schijten.. ik dacht dat en wilde het eigenlijk helemaal niet zeggen.. maar heb het toch gedaan.

Hahha, dat had ik kunnen zijn... Haha!

Ik had een keer een collega aan de telefoon en ik zou wat voor hem vragen aan degene die naast me zat: Dus ik zeg: "Hans ik druk je even weg". Deed ik dat maar, want ondertussen drukte ik de hold knop niet in en luisterde Hans vrolijk mee met "wat een ontzettende eikel wij hem allemaal vonden, hahaha, gier, brul". Dus ik pak de hoorn weer op en hoor hem praten (het schaamrood stond dus tot over mijn oren): Gelukkig kon ik nog zeggen: "Dat was natuurlijk één grote grap he, Hans... ?"
Ik heb me nog nooit zo een ontzettende kloon gevoeld Boos!

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 18:41

samen bij een drogist lekkere geurtjes ruiken
en dan aan mekaars neus ruiken Schijnheilig
gelukkig stonden we achter een hoog rek dus zag niemand het Frusty
en verder herriner ik me zo gin blunders
heb ik denk ik uit mn hoofd verbannen Haha!
xx jen

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 18:49

Allemaal heel herkenbare blunders. Zo'n telefoonblunder heb ik ook eens gehad. Zei ik ook "hallo met...." en dan de naam van degene die ik belde. Oeps, viel niet echt op gelukkig

Moet ik er nog meer vertellen? Knipoog

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 18:54

blunder vaak genoeg hoor hahaha
wat voorbeelden:

Bloos met mn hakken "verkeerd" stappen zodat je bijna op je bek gaat
Bloos als er een lekker ding is daar op letten en niet op wat je doet dan krijg je dus bijvoorbeeld als je net op je fiets wil stappen dat je naast je trapper stapt
Bloos haha had er nog niet zo lang geleden nog 1 vreselijk ik reed heel snel naar de fietsenkelder op school en rem net voor dat je naar beneden gaat en mn schoenen zijn aan de zool glad dus mn benen gingen door had geluk mn handremmen ingedrukt anders had ik de gevolgen niet kunnen overzien
Bloos iets zeggen terwijl het al gezegd is of het daar niet over gaat
Bloos wat ik las heb ik ook vaak genoeg gehad laatste tijd gebeurd het niet meer.. dat je je vriendin op belt en zegt ja hallo met *naam van ej vriendin*
Bloos heb ik ook wel eens tijdens het werken en dan komen er jongens langs en dan kijken he.. maar ja dan let ik niet meer op mn werk en flikkert de helft naast de schappen.
Bloos heb ook 2x tijdens het werk dingen kapot laten vallen 1x chocolademelk en 2e x een pot babyvoeding Misselijk
Bloos en ow ja afgelopen zondag stond er zo'n kerel voor ons vaste cafe waar we nu al dik een jaar bijna dagelijks over de vloer komen en die zegt dames hoe oud zijn jullie wij 16? welke jaartal? 1984 *LOL* STOM! ik ben BIJNA 16 dus kon gewoon mn eigen jaartal zeggen en dat is 1986..
gelukkig was het een grapje en konden we gewoon naar binnen omdat hij ook wel weet dat wij er vaak genoeg komen maar ik zie hem bijna nooit Verward maarja heb hem de hele avond niet meer aan gekeken hihi
Bloos het over iemand hebben en dan komt die gene er net aan lopen
naja en zo blunder ik VAAAAAAAAAAK zat.. Tong uitsteken
maar dat zorgt ook voor zeer sensationele gebeurtenissen *LOL* Haha! Haha! Clown Clown
XXXangel

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:03

Chica schreef:
Ja, of met je moeder naar de supermarkt gaan en al kletsend uit elkaar lopen, wat zij doorhad maar ik niet...
Zodat je doodleuk tegen een wildvreemde aan staat te praten...
Als je je dan omdraait en het is niet de persoon die je verwacht Bloos

Of achter in de auto zitten achter de bestuurder en een slok cola uit een fles lurken die vervolgens je neus weer uitkomt... zo over de bestuurder zijn rug Frusty

Of een giga hoestbui in de bios.... waar je door ik gok 200 man de zaal uit ge Koe wordt...

eeeh, nog meer?? Lips are sealed Schijnheilig Frusty Extreme duivel

dat 1e geval heb ik ook vaak genoeg en dan naar je ma toe lopen en dan heel zacht dreigend mam ik liep tegen jou te praten en jij loopt weg!! Boos!
heb ik ook wel eens kleren te passen en mn ma buiten het hokje te wachten althans dat dacht ik en dan loop je maar te banketstaaf te banketstaaf en dan kijk eens hoe het staat en dan scheur je dat gordijn open waar vervolgens tientallen lui staan te w88 (overigens geen Mama) om te passen en dan staat je ma aan de andere kant van de winkel nog 5 min te treuzelen (en dan wil je roepen maar goed wie gaat er nu de hele winkel bij elkaar krijsen?) om nog te kijken naar wat anders voordat ze doorheeft dat je je kleren al aanhebt en iedereen loopt je dan geergend aan te kijken dan zak ik het liefste door de grond maar goed dan kijk ik lekker verwaand trug Cool
XXXangel

wazzup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:10

ooooooh ik heb een vreselijke blunder ondergaan gelukkig zit ik in een leuke klas en niet zon klas die dan de hele dag je staat uit te lachen !!

ik draag wijde broeken die over de grond hangen .....
ik zat achter in de klas en moest om een bepaalde reden navoren komen !!
dus ik stap ** lees als VLIEG !! ** iets te snel van mn stoel af en stap daarbij met mijn rechtervoet in op de broekspijp van mijn linkervoet!!
dus aangezien ik met een grote vaart opstond ( vloog ) viel ik met grof geweld op de grond ....lag ik daar voor apegapen !!
LOL!
Haha!

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:20

Ik nam de telefoon een keer op met "groetjes van Jocelyn" Oopsie! gelukkig was het mijn moeder

In de vakantie was er een meisje(Tessa), dat durfde de stal van een pony(Tootsie) niet meer uit dus wij moesten heel hard lachen. We lopen naar de kantine en beginnen allemaal van die grapjes te maken, komen we er later achter dat dat kind de hele tijd zich achter een plant had verstopt om ons af te luisteren!

Ik was helemaal blij, ik had net gaatjes laten schieten!!! dus ik fiets naar huis maar let niet helemaal op... BAF!!! fiets recht tegen een paal op en blijf zo met mijn buik op dat paaltje ronddraaien!

Ik schreeuwde vroeger altijd,"Over een bananenschil kan je niet uiglijden!" Dus ik op een bananenschil staan... Knal keihard onderuit!

De rest bespaar ik jullie....

iris17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:30

*LOL* Ik heb laatst op het werk een verffohn opgeblazen, ik was aan het fohnen en toen hoorde ik een klap en begon dat ding te roken, ik schrok er van en legde dat ding neer maar toen smolt de vloer weg dus heb ik hem weer snel opgepakt en m'n baas geroepen en die heeft dat ding aangepakt en weggedaan. Iedere keer als ik nu dus zo'n fohn moet gebruiken dan zegt m'n baas dat ik deze wel heel moet laten Bloos .

Ik heb ook weleens toen ik van school af kwam en naar het station liep m'n voet omgezwikt en dat ging nogal grappig want ik lag ineens op de grond en begon keihard te lachen terwijl het eigenlijk toch best zeer deed. Ik kon niet meer naar het station lopen en al lachend hebben 2 vriendinnen van mij me naar het station gebracht *LOL*

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:34

Haha ik lig echt helemaa dood nu ik deze topic lees!
Ik heb ook weleens gehad, dan was ik kleren aan het passen en mn moeder zou me mn broek aangeven.
Dus ik dacht dat mijn moeder er stond met de broek, maar was het een andere vrouw die daar metdezelfde broek stond *LOL*
Dus ik pak zo die broek en kom de kleedkamer uit, staat die vrouw daar boos en ik had helemaal niks door.
Ik roep zo: 'Mam!' hij is te groot, dit passen alleen maar dikke mensen!'

Haha ik schaamde me kapot toen die vrouw uitlegde dat die broek van haar was.

En ik was ook op school aan het lopen naast mijn vriendin, dus wij zijn zo in een gesprek en toen gaf ik haar zo'n arm, is het iemand anders haha, want mn vriendin liep nu opeens aan de andere kant Verward

En in het begin van het schooljaar was ik zo met een groepje aan het fietsen, want we moesten naar het veld toe (gymen) en ik zei zo tegen een meisje: kan jij dit.
Ik wou een stunt dat ik goed kon uithalen, maar ik ging op mn bek haha.
Even later: ,,Ja dat kan ik wel hoor." *LOL*

En spirit en ik gingen vorige week naar de kermis toe en we fietsten door het centrum, maar we wisten helemaal niet dat dat niet mocht, dus we werden aangehouden door een agent dat we af moesten stappen en volgende keer krijgen we een prent.
Dus alle mensen zo naar ons kijken Boos!

En vandaag had ikeen repetitie wiskunde en ik had een spiekbriefje die je heel gemakkelijk onder de plank kan schuiven zodat ik hem heel goed kan zien! Maar ik konde laatste vraag niet zo goed zien.
Dus toen keek hij ff niet en toen haalde ik het briefje voorzichtig te voorschijn.
Staat hij op en het briefje zit vast!! Dus ik kreeg hem niet meer terug.
Ik kon me nog net op tijd redden door mn etui er snel voor te schuiven, anders was ik mooi de klos Haha!

Dit waren mn ergste blunders.
Als er nog wat bijkomen zet ik het er nog wel neer Haha!
De meeste blunders vergeet ik zo snel mogelijk Frusty

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 20:06

Haha met spieken heb ik ook nog een leuke. Ik zat gok ik in de 2e (was een jaar of 14) en had een aantal woorden als geheugensteuntje op mijn hand geschreven Haha! Na de repetitie (die best goed ging) stak ik mijn hand op en zag de docent het Haha! Hele klas natuurlijk stil en iedereen lachen Bloos Volgens mij kreeg ik 2 punten aftrek, viel dus nog mee.

Verder ben ik laatst languit op mijn bek gegaan in de kroeg, ik stond echt onwijs voor banketstaaf, want het was écht druk Frusty Gelukkig besefte ik dat pas een dag later en niet op dat moment Bloos Haha!

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 20:10

Naz schreef:
Haha met spieken heb ik ook nog een leuke. Ik zat gok ik in de 2e (was een jaar of 14) en had een aantal woorden als geheugensteuntje op mijn hand geschreven Haha! Na de repetitie (die best goed ging) stak ik mijn hand op en zag de docent het Haha! Hele klas natuurlijk stil en iedereen lachen Bloos Volgens mij kreeg ik 2 punten aftrek, viel dus nog mee.

Verder ben ik laatst languit op mijn bek gegaan in de kroeg, ik stond echt onwijs voor banketstaaf, want het was écht druk Frusty Gelukkig besefte ik dat pas een dag later en niet op dat moment Bloos Haha!

oh my god!!! nu herriner ik het me weer ik heb ook een vriend en die wil altijd lollig zijn dus boven in de kroeg.. Ik denk dat we er met zn 15en waren naja dus mn vriendin riep me dus ik loop naar haar toe en hij houd mn been vast Kabam! midden op mn bek VRESELIJK DAT IS ZOOOOO ERG!!!!!!!!!
XXXX

bokkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 21:32

ik ben een keer gigantisch onderuit gegaan met mn fiets. om een of andere gekke reden sloeg het kabeltje van mn rem van mn voorwiel om het stuur Frusty ja hoor daar lag ik, met mn kin op de weg, echt keihard kwam dat aan, dikke blauwe bult erop. en kreeg die fiets ook nog boven op me. nou ik baalde verschrikkelijk. maar ik heb me toch lopen lachen!!! owow niet best. ik was thuis en was nog steeds niet bijgekomen van mn enorme lachbui. wordt je es een keer moeilijk aangekeken door je ouders. maarja niks aan te doen. wat ik nog erger vond was dat ik op de foto moest die dag! met mn mooie blauwe kinnetje!!!! Frusty

meer dingen weet ik zo niet.
groetjes!!!!!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:07

ik kwam een meisje tegen waar ik mee gewerkt had bij het zeilcentrum
ik kwam haar dus tegen toen ik ging afrekenen bij deen en zij achter de kassa zat.
dus ik vraag werk jij nog bij regatta center? (zeilcentrum) zij zegt nee.
ik vraag waar werk je nu dan?

ik bedoel hoe blonT kan je wezen
ze is aan het werk en ik vraag waar ze nu werkt Bloos Clown Haha!

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:47

marjolein helemaal in de stress vanmorgen GVD waar zijn me sleutels nou..
mamma van mar:"je laat ze ook overal slingeren, waar heb je ze nou weer gelaten ruim toch is je peszooi op Haha!"
* zoekt in dr la, op de kast op de andere kast of het barretje in de gang, in dr jas zak, in het hokkie zelfs in dr fiets..*

OH MAM ik heb ze..!!! gewoon in me hand Bloos Haha!
ennuhm een keer me vader en ik zin altijd aan het stoeien, dus ik geef hem een enorme mep en ren keihard naar boven en me vader komt nl. keihard achter me aan Haha!
en ja je raad het al marjolein kijkt achterom en ziet niet meer waar ze loop en *BOONGGG* ik vloog door de lucht en klapte keihard op de grond

eerst ook lopen we in de konmar.. laat een mevr een doossie met tampons vallen allemaal over de grond "jullie nog wat nodig" *LOL*
zus makt een doosje kaas maar ze wil de voorste niet en die erna ook niet maar die daarna (snap je het nog) boem hert eerste doosje op de grond.. alle kas over de grond heen zus doet de kaas er weer in en zet het weer netjes terug.. zo nix gebeurd Tong uitsteken

in de winkel vragen mevr mag ik iets vragen? hoe duur kost dit.. "ja maar ik werk hier niet" Haha!

word weer anoniem gebelt mar neemt op *GVD hou nou eens op me te annoniem bellen ik word gek van je val dood* mar?? ik ben het.. jeff Haha!

zus pakt een blikje tomaten puree maakt hem open en alles spuit er uit... marjolein onder de hele keuken en een paar spettertjes op de vloer bedekking
me zus "oooohhh me vloer bedekking" marjolein: "en ik dan" kijk ze me aan met een big smile gaat ze op de grond liggen van het lachen *LOL*

nou ja ik ga maar niet door want anders word het allemaal onzin de volgende keer maar weer }>

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 07:44

Een tijd terug zat ik in een KLM vliegtuig. Het was een lange vlucht en na het eten viel ik in slaap. Ik had alleen zoveel gegeten dat m`n spijkerbroek heel krap zat en daar werd ik wakker van. Nog half slapend ga ik bovenop m`n stoel staan en trek m`n gulp naar beneden.. Bloos ..om vervolgens bij m`n postitieven te komen dat ik het vliegtuig deelde met nog een paar 100 andere mensen..

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 10:40

haha wel grappig ik loop dat samen met mijn vriendin een krant 1x per week voor de lol. maar we lopen daar in een winkel centrum met flats maar je maar daar niet rijden met je fiets maar lopen. ik fiets dus zo het winkelcentrum in en daar staat altijd zo'n mannetje van de beveiliging en zegt jongedame afstappen en ik deed net of ik het niet hoorde. rent hij achter me aan het pakt mijn arm. dus ja toen moest ik wel lopen ik zeg tegen hem. gekkenhuis hb je niks beters te doen dan mensen van hun fiets af te trekken. ga liever wat rond lopen en wat aan die vage gasten doen (waren helemaal van de wereld hadden te veel gesnoven. laat hij me los loopt hij weg staat er op zijn rug POLITIE. nou dat had me wel weer een bon kunnen opleveren. de beveilging die mag dat niet. ik heb altijd een te grote bek.

ach en zo zijn er nog wel meer dingen die ik maar beter hier niet kan vertellen