Ik was nog geen 10 minuten onderweg en reed op de weg die van Medemblik naar Abbekerk loopt. Op een gegeven moment zie ik een Taxi (mercedes) op mijn weghelft op me af komen, van schrik kon ik niks doen. Op het moment dat ik het me besefte probeerde ik naar rechts te sturen zodat hij me misschien nog zou ontwijken. Helaas................die homofiele padvinder raakte me over de hele linkerkant, door die klap schoot mijn auto naar de linkerbaan, maar ik zag een andere auto op me afkomen dus gooide mijn stuur naar rechts. Door dat ik een zwieper aan mijn stuur gaf begon mijn auto te draaien, ondertussen vloog ik tegen een omheining van houten palen met prikkeldraad zo een weiland in waar ik de volgende omheining mee nam. Ondertussen was ik 180 graden gedraaid en reed nog een stukje achteruit langs de omheining.
Ik heb voor de rest niks alleen een blauwe bult op mijn knie. Die banketstaaf van een taxichauffeur zei natuurlijk dat het zijn schuld niet was. Gelukkig ben ik allrisk verzekerd en maak me niet druk. Maar ik vind het zo ontzettend zonde van mijn mooie donkerblauwe Opel Tigra van 3 jaar oud, ik heb ondertussen al heel wat traantjes gelaten van schrik. Het schadebedrijf heeft ook al gebeld en de schade ligt boven de 2268 euro, misschien dat ze mijn lieve toettoet total los gaan verklaren.
Ik voel me op dit moment waardeloos, verdrietig maar vooral verschrikkelijk kwaad.
Al besef ik heel goed dat het met mij heel wat slechter af had kunnen lopen. Ik moet alleen straks weer autorijden, wat eerst mijn hobbie was is nu..........................

op die auto)...gelukkig heb je zelf niets! En dat autorijden went weer snel hoor, maar het is wel een bedreigend idee dat elke idioot die even niet oplet je dood kan rijden... 
Dat ie dan nog niet even probeerd uit te wijken, moet ruimte zat gehad hebben.

die taxichauffeur!

. De deur heb ik gelaten voor wat het was