Nathalie V/D Kamp-Bakker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lissetje

Nathalie V/D Kamp-Bakker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 12:57

hallo beste mensen,
dit is een oproep aan alle mensen die geloofden dat Nathalie V/D Kamp een dierenmishandelaarster was...Dus hier het verhaal:

Woensdag 22 maart moest Nathalie weer voor de rechtbank verschijnen,en hieruit hebben ze een besluit getrokken: Nathalie is ONSCHULDIG verklaard aan dierenmishandeling en/of verwaarlozing.

Wel zal er beslist worden wat er gedaan word met het feit dat ze geen vergunning had voor haar hondenasiel.dit wordt op 3 mei beslist.Ook wordt het op 3 mei wettelijk op papier gezet van haar onschuld tegenover dierenmishandeling.

ook was de vrouw die haar beschuldigde(waarvan ik de naam niet noem)niet aanwezig op de rechtbank,waarom weet ik niet.

dus,ik hoop dat het via dit topic kan duidelijk worden dat alle mensen die het geloofden van dierenmishandeling en/of verwaarlozing,het mis hadden.wat om dit alles te horen over de eigenaresse van je verzorgpaarden is helemaal niet leuk...

mvg,
de stalhulp van nathalie

Marye78

Re: Nathalie V/D Kamp-Bakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 13:05

Nou toch wel apart dat er dan duizenden mensen waren die haar wel schuldig verklaarden, en wat met die mensen die zoveel oproepen hebben geplaatst op www, over dat ze hun hond in pension bij haar brachten en toen ze terugkwamen was de hond 'weggelopen' maar stond deze even later wel te koop op internet!!!!!!!! Of al die advertenties waarin ze zet (marktplaats) dat ze een gratis hond zoekt voor haar gezin, omdat ze zo weinig geld heeft, maar t moest wel dat en dat ras zijn, en dan honderden advertenties, en meerdere honden...

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 13:28

voor de mensen die niet weten over wie dit gaat:

http://www.huisdieren-herplaatsing.nl/waarschuwing.htm
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=296901&start=100
Link naar intersight.be/
http://www.new.strobbedoezen.be/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=19940
of de tekst:
Citaat:
marion
strobbedoesje

Hoi,
Graag zou ik jullie even willen attenderen op het volgende:

De onderstaande (tevens bovenstaande) persoon plaatst op alle soorten sites advertenties over honden en paarden, zowel gezocht als aangeboden.
http://foxtrot.messageboard.nl/2967/vie ... php?p=2804
www.aboutdogs.be/broodfok/hondenhandel.htm
www.trosradar.nl/?url=PHP/news/0/568

Ik ben marion, degene die dus haar hond onder valse voorwendselen bij haar heeft achter gelaten. Allereerst had ik een advertentie geplaats dat ik op zoek was naar een goed thuis voor mijn hond beer (newfoundlander)
Nathalie reageerde hierop en zocht een hond voor haar kinderen.
Na wat op en neer gemaild te hebben, besloot ik om beertje zelf te gaan brengen (3uur rijden) zodat ik zou kunnen zien waar ze terecht zou komen (08.04.2004).
Ik heb beertje samen met een vriendin van me en mijn twee kinderen weg gebracht en er was daar geen hond te bekennen. Ik heb voor beertje geen geld gevraagd, omdat ik dat voor mijn gevoel tov beertje niet kon maken, en ik een goed thuis belangrijker vond.
Nu blijkt dus dat beer 2 dagen later (10.04.2004) al te koop aangeboden werd voor 150 euro.
Ik ben er na veel omwegen achter gekomen waar beertje is en ze maakt het nu heel goed. Ze was in de week dat ze bij nathalie verbleef wel bijna 15 kilo vermagerd zat onder de teken, en een aantal weken geleden ondekte de dierenarts ook nog dat ze schijnzwanger was. Maar beer heeft een goed thuis gevonden, zijnde het met een wel heel vervelende omweg voor haar.

Citaat:
Het volgende gaat over dezelfde Nathalie Bakker, verscheen 20 julie in "het nieuwsblad"
Veel leesplezier,
Marion

Uit en thuis

Politie neemt verwaarloosde honden in beslag - 20/07/2004

WAREGEM/ MEULEBEKE - De politie van zone Midow nam maandagmiddag zeven zwaar verwaarloosde, graatmagere Duitse doggen in beslag bij particulieren in Meulebeke die zich op Internet uitgaven voor kwekers en/of pensionhouders. De zieke honden werden naar dierenasiel Folyfoot in Waregem gevoerd.

De politie van zone Midow kreeg van ten minste een bezoeker aan het zogenaamde pension in Meulebeke de tip dat de honden die er zich bevonden in erbarmelijke toestand verkeerden. Maandagmiddag vergewiste de ordedienst zich in het gezelschap van een bijgeroepen veearts en van Jean-Marie Naert van dierenasiel Folyfoot van de toestand.

En die bleek zeer erg te zijn. Op bevel van Volksgezondheid, Afdeling Dierenwelzijn werden zeven Duitse doggen in beslag genomen. ,,We wisten op dat moment niet goed of de betrokken personen bij wie de verwaarloosde dieren werden aangetroffen een pension runden of een kwekerij. Of dat ze misschien een hondenasiel openhielden.''

,,Voor elk van deze drie activiteiten waren en zijn ze in elk geval niet vergund. De honden werden dan ook in beslag genomen. Alleen één dog die op het eerste zicht in betere toestand verkeerde, mag voorlopig blijven. Maar die situatie kan natuurlijk veranderen'', verduidelijkt Dierenwelzijn.

Het was via internet dat de zogenaamde kwekers of pensionhouders oproepen plaatsten en te kennen gaven dat zij zich over honden ontfermen.

Schurft

Jean-Marie Naert heeft intussen de dieren in zijn asiel opgenomen. Als ze het halen, zullen zij er in elk geval lang moeten verblijven. ,,De honden zijn zwaar ondervoed, verwaarloosd en ziek. Ze hebben allemaal schurft. Enkele hebben hun vel al opengekrabd. De veearts kwam ze intussen allemaal inspecteren. Hij verzekerde mij dat zij een lange recuperatie tegemoet gaan.''

lissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 18:32

wie denk je nu die er gelijk heeft? jij die de situatie niet kent,of de rechter?

Susan1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 18:39

Citaat:
Ze was in de week dat ze bij nathalie verbleef wel bijna 15 kilo vermagerd zat onder de teken, en een aantal weken geleden ondekte de dierenarts ook nog dat ze schijnzwanger was.

'n hond kan in 'n week niet 15 kilo afvallen. Verder kan ik hier moeilijk over oordelen, want ik ken de situatie niet.

orban

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 19:43

Vind het toch ook raar moet ik zeggen. Ik wil met die mensen toch zeker niets te maken hebben!!

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 19:45

lissetje schreef:
wie denk je nu die er gelijk heeft? jij die de situatie niet kent,of de rechter?

De rechter kent de situatie ook niet, die oordeelt ook via bewijzen, verhalen en getuigen.

Ik ken het verder ook niet, maar ik ben eerder geneigd de verhalen te geloven van de gedupeerden.

lissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 19:58

de honden zaten helemaal niet onder de teken,etc.
de honden werden voor ze geadopteerd werden medisch gekeurd door de DA...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:34

Lissetje, dus volgens jou is zij "zomaar en zonder reden" voor de rechter moeten komen? Voor een rechtszaak gestart wordt moeten er gegronde (ontvankelijk verklaarde) gronden zijn.

Weet jij toevallig waar ik de uitspraak kan nalezen? (of voor welke rechtbank zij moest verschijnen, dan zoek ik zelf de uitspraak wel op)

lissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 20:40

neen ze is niet zomaar voor de rechter moeten komen,ze was beschuldigd voor dierenverwaarlozing,maar door dat de rechter geen bewijzen kan vinden is ze onschuldig verklaard,op 3 mei komt het wettelijk op papier,dan kan je het nalezen,welke rechtbank zou ik haar moeten vragen hoor,ik weet ook haar hele privé leven niet

mvg

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:50

ik weet niet wat ik er van moet denken maar weet een ding wel .

en dat is dat er overal ter wereld mensen vrijuit gaan die schuldig zijn en dat er ook mensen vastzitten die onschuldig zijn .

ik ken mensen die idd gedupeerd waren door nathalie dus tja .

het is zo dat je pas schuldig bent als het bewezen is maar wil niet zeggen dat je onschuldig bent als ze niet voldoende bewijs hebben .

ik zou er zelf iig nooit iets mee te maken willen hebben .

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:56

Och ja dat verhaal van haar ken ik nog wel.
Ze is dan wel onschuldig verklaard door de rechter, maar hierin ga ik mee met de laatste reactie van SpLaSh_.

Brenniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 21:01

Tjah wat ík denk, is dat ze wél schuldig is. Het zal toch zeker niet één grote grap zijn. En al die mensen die vertellen wat er met hun beest is gebeurd. Brr echt heel erg dat zulke dingen gewoon gebeuren. Stel je voor je brengt je hond daar heen, voor een 'goed tehuis'. En dan wordt ie gewoon zwaar ondervoed, moet er niet aan denken. Maar goed ik weet natuurlijk ook niet wat wel of niet waar is. Het enige wat ik weet is dat het wel verschrikkelijk is.

lissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 21:03

maar m'n vraag is: hoe weten jullie dat de honden ondervoed waren?
ooit al bij haar thuis geweest?
ja je weet het 'van horen zeggen'
ik geloof maar iets als ik het met m'n eigen ogen gezien heb....

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 21:27

Ik kom me ook even bemoeien met het verhaal hoor. Wil je er even op wijzen dat zelfd de Beul van Twente, die notabene bekent heeft meerdere paarden geslacht heeft, niet berecht/veroordeeld is op de slachtingen. Deze werden niet meegenomen in zijn rechtzaak. Dat geeft al aan hoe ontzettend krom het rechtssysteem is en dat dieren helaas nog geen rechten hebben. Dus ik neem het ook niet te nauw wat de onschuldigheid van mw. Bakker betreft. Er zijn genoeg gedupeerden en er komt vast op een dag naar boven hoe of wat (foto oid), ze is flink achterna gezeten en in die tussen tijd heeft ze haar zaakjes goed kunnen regelen en zal vast en zeker nu haar dingen goed op orde hebben..hoop ik,zodat het niet nogmaals zover komt. Kan best onwetendheid zijn geweest van haar en een vriendelijke vrouw hoor, snap jou daarom ook wel. 1 ding is zeker, staat vast, ze is een handelaar en deed zich anders voorkomen en dat is al helemaal niet goed.

Met daarbij, ik quote deze even, de dieren worden niet voorniets in beslag genomen. Mss is het zo dat zij inmiddels haar leven heeft gebeterd en met grote zorg nu voor haar dieren zorgt en dat daarom de rechter haar 'vrijgesproken' heeft.

Politie neemt verwaarloosde honden in beslag - 20/07/2004

WAREGEM/ MEULEBEKE - De politie van zone Midow nam maandagmiddag zeven zwaar verwaarloosde, graatmagere Duitse doggen in beslag bij particulieren in Meulebeke die zich op Internet uitgaven voor kwekers en/of pensionhouders. De zieke honden werden naar dierenasiel Folyfoot in Waregem gevoerd.

De politie van zone Midow kreeg van ten minste een bezoeker aan het zogenaamde pension in Meulebeke de tip dat de honden die er zich bevonden in erbarmelijke toestand verkeerden. Maandagmiddag vergewiste de ordedienst zich in het gezelschap van een bijgeroepen veearts en van Jean-Marie Naert van dierenasiel Folyfoot van de toestand.

En die bleek zeer erg te zijn. Op bevel van Volksgezondheid, Afdeling Dierenwelzijn werden zeven Duitse doggen in beslag genomen. ,,We wisten op dat moment niet goed of de betrokken personen bij wie de verwaarloosde dieren werden aangetroffen een pension runden of een kwekerij. Of dat ze misschien een hondenasiel openhielden.''

,,Voor elk van deze drie activiteiten waren en zijn ze in elk geval niet vergund. De honden werden dan ook in beslag genomen. Alleen één dog die op het eerste zicht in betere toestand verkeerde, mag voorlopig blijven. Maar die situatie kan natuurlijk veranderen'', verduidelijkt Dierenwelzijn.

Het was via internet dat de zogenaamde kwekers of pensionhouders oproepen plaatsten en te kennen gaven dat zij zich over honden ontfermen.

Schurft

Jean-Marie Naert heeft intussen de dieren in zijn asiel opgenomen. Als ze het halen, zullen zij er in elk geval lang moeten verblijven. ,,De honden zijn zwaar ondervoed, verwaarloosd en ziek. Ze hebben allemaal schurft. Enkele hebben hun vel al opengekrabd. De veearts kwam ze intussen allemaal inspecteren. Hij verzekerde mij dat zij een lange recuperatie tegemoet gaan.''

amsolusa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 21:44

t.s.. Wij snappen allemaal dat het heel vervelend is als iemand die je heel goed kent ( de baas van je verzorgpaarden in dit geval) wordt beschuldig voor iets wat totaal niet door de beugel kan.. maar gezien al de bewijzen ( getuigen, politie en natuurlijk de geduppeerde) zal je het toch moeten geloven.. waarom zou je zo'n dierenbeul willen beschermen?

lissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 00:53

dierenbeul?je weet echt niet waarover je het hebt,het doet me echt pijn om zoiets te horen als je zelf weet dat het geen waar is. want ik heb deze namiddag lekker de paarden gepoetst,me rot geamuseerd,ik vindt het daar echt tof,en ik heb nog nooit maar dan ook nooit 1 iets ondervonden van die zogezegde verwaarlozing en/of mishandeling...dierenbeul wat een woord

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 07:31

Het gaat hier ook niet om de paarden maar om de honden, en het lijkt me nou niet dat de politie honden in beslag gaat nemen die er gezond en wel doorvoed uit zien

Citaat:
En die bleek zeer erg te zijn. Op bevel van Volksgezondheid, Afdeling Dierenwelzijn werden zeven Duitse doggen in beslag genomen.

Ik ken zelf iemand die bij haar een hond vandaan heeft en je wil niet weten wat voor een narigheid dat beest onder de leden had. Uit medelijden heeft ze hem maar meegenomen. Dus kom nou niet aan met "Er is niets aan de hand" Heb het beest met eigen ogen gezien.

In dit geval vind ik het dus inderdaad een dierenbeul, veroordeeld of niet.

Cayenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 07:48

Edit: vergeten toelichting te geven op het gequote stukje:

Het lijkt mij niet dat er zomaar een bevel tot beslagname ingaat. Dan moet er HEEL wat gebeuren hoor. Die mensen doen het ook niet voor de lol.

Kan me zo kwaad maken om dit soort mensen, en ook om de mensen die het niet willen inzien

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 09:43

Inderdaad, ik geloof er geen hol van dat ze onschuldig is eerlijk gezegd.
Tegenwoordig moeten de dieren er heel slecht aan toe zijn willen ze ze in beslag nemen.

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 11:23

Lissetje, sinds wanneer verzorg jij haar paarden? Mss is het van voor die tijd en heb jij het niet meegemaakt?

Cayenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 11:24

Er staat in haar profiel dat ze er al 6 maanden komt.

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 11:31

Ok, 6 maanden, meeste artikelen die ik kon vinden dateren van daarvoor. Toch herinner ik mij een artikel vrij recent nog, ergens van oktober of november vorig jaar. Ik ga die toch eens opzoeken.

Lissetje, ik quote deze ook even voor je. De dame in kwestie werkt onder vele namen om zo aan haar dieren te komen. Waarom zou iemand die het oprecht meent en een goed huis te bieden heeft aan een dier, waarvan de eigenaar verdriet heeft dat hij weg moet, aannemen? Al die verschillende namen gebruik je alleen als je geweten niet helemaal schoon is hoor en dat heeft niets te maken met een alias op een forum oid.

Zij geeft zich onder de volgende email adressen uit, maar daar komen er telkens nieuwe bij.

aazies@hotmail.com

landegemhof@hotmail.com

elnahirarabians@hotmail.com

zeyralily@hotmail.com

elnahir@hotmail.com

raficasalam@hotmail.com

shailane@hotmail.com

elnahir@webpresdesign.com

shailana@webpresdesign.com

eniec746@hotmail.com

mmmsb_av@hotmail.com

farasha@hotmail.com

farasha156@hotmail.com

belanna@softhome.net

roelofbakker2003@netscape.net

dvdsoft2003@netscape.net

santos404@hotmail.com

beestenboel@webpresdesign.com

nakay2@hotmail.com

scottwodan@hotmail.com

poppeke140@hotmail.com

fransebulldoggen@hotmail.com

mmsb.av@tiscali.be

kytanya2004@yahoo.co.uk

arabischpaardje@freemail.be

mistrade1@yahoo.co.uk

Lisa_de_grande@hotmail.com NIEUW >> 16-10-2005

of ze gebruikt de namen poepie poepie, poppiewoppie, bordeauxdogje, noah, amun, hond,

delano v/d Valcke, Yana, kuhailan, Lotte, Sarah vd Baert, laska, Scottwodan-Scottwodan

of gewoon scott

Ook haar woonplaats en telefoonnummers zijn verschillend

Meulebeke, Zwevegem, Oostrozebeke, de paanders, vlaanderen, kortrijk en henegouwen, (Belgie)

breda, spijkenisse, rotterdam (Nederland)

Cayenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 11:46

Kimberly77 heeft een heel goed punt imo.

Iemand die ter goeder trouw is en niets te verbergen heeft die gaat niet achter zoveel schuilnamen en adressen schuilen. Er staat ook een heel stuk over haar op Opgelicht.nl geloof ik.

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 11:50

Ik irriter me rot dat ik hets tukje niet meer jkan vinden van eind vorig jaar. Zie nu opeens wel dat ze nog een emailades had op 16-10-2005 onder de naam Lisa de Grande. Das dus nog binnen de 6 maanden dat jij daar verzorgt. Maar snap je nu wel Lissetje, jij hebt waarschijnlijk niets meegekregen van de hele nare situatie en wat je al eerder zei in je post , dat je ook niet heel haar priveleven kent/op hoogte bent ivm die rechtzaak waar te vinden dat ze onschuldig verklaart is.