*bah morgen weer naar school

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 16:53

Ben ik blij dat ik niet meer naar school hoef! Haha! Haha! Haha! Ach eigenlijk wel, maar dat is een cursus, die morgen afgelopen is en alleen nog maar een examen! Knipoog

gr linda Lachen

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 16:55

pff ik wil best wel met je ruilen hoor... Doe jij mijn examens en dan ga ik nog wel even voor je naar school.. Ik heb nu nog een week studieverlof en dan.... de grote finale..
Zo maf!! De MAVO krijgt gewoon geen studieverlof.. De week voor de exsamens moeten ze gewoon naar school.. Vinnik egt niet kunnen hoor!! Heben nog meer mensen dan? Geen studieverlof voor de examens?

Roxanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 17:10

Ik heb echt geen zin om naar school te gaan.. maarja ik heb het ff grof uitgerekend en ik moet nog ongeveer 30 dagen naar school en ik heb nog een repetitieweek van 7 dagen dus het valt allemaal mee..!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 17:26

nou je bent niet de enigste...
ik kan wel janken Huilen
Weer naar die ***** school.

nog 2 maanden naar school voor de zomervakantie *zucht* Scheve mond

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 17:28

Ik heb ook totaal geen zin om weer naar school te gaan, vooral omdat het al hartstikke slecht gaat...maar ik heb deze vakantie goed bijgetankt, dus nu kan ik er weer volop tegenaan en dan hoop ik maar dat ik over ga...

Maar ja, ik heb 6 weken les (tussendoor n paar dagen vrij) en dan nog 1 week toestweek, en dan is het alweer ZOMERVAKANTIE Haha! Haha! Dus ach, dat houd ik wel vol...HOPELIJK!

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 17:34

ik wil niet meer ik kannie meer eg niet..
nog 7 weken...
7 weken om te zorgen dat ik toch nog overga en als ej dan steeds slechte cijfers terug krijgt krijg je ook geen goede motivatie...
Heb er echt geen trek meer in blehhhh!!!!!
XXXXangel

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 17:39

Ik heb echt geen zin meer! Jankes! Ik MOET over. Maar volgens mij kan ik het echt niet meer. BLEH!

fjordentinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 18:05

fred lover schreef:
pff ik wil best wel met je ruilen hoor... Doe jij mijn examens en dan ga ik nog wel even voor je naar school.. Ik heb nu nog een week studieverlof en dan.... de grote finale..
Zo maf!! De MAVO krijgt gewoon geen studieverlof.. De week voor de exsamens moeten ze gewoon naar school.. Vinnik egt niet kunnen hoor!! Heben nog meer mensen dan? Geen studieverlof voor de examens?

k doe mavo en kep geen studieverlof maar ook geen centrale examens. Ik maak het hele jaar door al examens!!! hooguit 2 per week dan. maar das wel zwaar hoor elk weekend leren voor n eindexamen!! moet r nog 2 en dan Pling *LOL* Haha! (hoop ik Verward ) en herkansingen kan k dan ook nog doen Lachen maar fredlover wat doe jij dan voor n eindexamen?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 18:20

Gaaaap
Helemaal GEEN zin!
Weer suf in die bankjes hangen...
En het wordt steeds mooier weer... en dan een beetje in zo;n suf lokaal gaan zitten slapen!

maar ben aal aan het aftellen... NoG 25 schooldagen...!
En dan een week pw maken...
dan 3 dagen niksen (ja.. Tos! wel rijden!)
en dan in het vliegtuig stappen en 3 weekjes Canada!

en dan nog 6 weken vrij! (vakantiewerk!..)
En dan weer naar school... Gaaaap

mmm... en ik moet nog 2 jaar op de middelbare school... en dan zo'n 4 a 6 jaar studie en dan hoop ik ooit eens helemaal klaar te zijn!
*LOL*

someone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 18:28

Ja, ik vind het ook echt verschrikkelijk!! Misselijk !!Ik haat die stomme school!Gelukkig hebbe we volgende maandag geen school!!!!YESSSS,heerlijk lang uitslapen! Slapen Slapen Slapen
Groetjes Julie

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 19:05

ik hoef morgen niet naar school Haha!
lekker vrij!

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 19:07

Ik heb ook geen zin Huilen
Altijd maar die saaie lessen en dat huiswerk!
Zucht... Huilen

gwenlover

BAH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 19:12

ja ik heb echt geen zin.
En ik heb morgen sportdag nog erger! weet je ik moet dan voetballen!BAH

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 19:39

Zucht ja...vreselijk.... Scheve mond
Ik heb morgen ook sportdag, en niet zomaar sportdag maar OUTDOOR sportdag...
Hoe verzinnen ze het... We moeten gaan skieën, kanoën en wandklimmen, in de Uithof in Den Haag.
Bah bah bah.. en dan zijn we pas om half 6 weer terug op school.
Ik hoop dat ik het overleef...

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 19:47

ik heb dus echt geen zin!!
elke keer vroeg opstaan, saaie lessen 'volgen', huiswerk maken/leren... pfff Boos! totaal geen zin

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 19:57

ik, heb nog een weekje vakantie en dan heb ik mijn examens. ik doe mavo en heb dus wel een studieweek, maar ik moet nog steeds gaan beginnen met leren maar heb nog steeds geen zin gehad.

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 20:18

Ahh, jaa echt klote. Ik heb het er net ook mee over met Yentle en we balen er echt alle 2 van Boos!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 20:24

Ja getver, morgen weer naar school Boos!
Gelukkig hebben we volgende week maandag vrij en dan ga niet uitslapen maar heel vroeg opstaan, want er is paardenmart bij ons in de buurt Haha!
Na die maandag moet ik nog maar 5 weken naar school, want we hebben 28 juni zomervakantie!
Tja dan moeten we nog wel een paar keer terugkomen voor sportdag, boeken inleveren en rapport ophalen, maarja... dat reken ik niet echt als een schooldag.
En dan 2 maanden vakantie Haha!:D
Alleen ik ga de laatste 2 weken van augustus op vakantie, dus dat wordt nog een tijdje wachten, maar ik denk dat ik me wel ga vermaken Haha!

lysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 20:55

ik heb ook totaal geen zin....
als ik dan weer van die slecht cijfers terug krijg word ik daar ook niet gemotiveerder door Frusty . nog een paar dagen knokken en dan heb ik iets van 9 weken vrij!! nou dan kan ik er wel weer tegenaan hoor Knipoog

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 20:57

getverdemme,wrijf het er nog maar eens in Boos!
bah heb helemaal geen zin man!
maar als t goed is heb ik nog 7weken school,en daarvan 1week doe-week ofzo, dus uiteindelijk 6 weken Lachen
gelukkig,die zijn (hopelijk) zo voorbij :F

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 21:00

Ik heb morgen maar vier uurtjes les.. Maar daarna gaan we naar de Stoep (een theater of iets dergelijks) en daar gaan we een videoclip maken, en ik moet DANSEN! Bloos Boos! Dan zijn we pas om half vijf terug.

Maarja, volgende week maandag weer vrij, maar ik kan niet uitslapen: Ik ga namelijk naar de Paardenmarkt in Heenvliet! Party!! Party!! Wel vroeg opstaan maar het is daar wel heel leuk.

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 21:11

Ik moet dus morgen ook weer naar school.... Huilen Enne ik moet er zo vroeg uit...6:15... Huilen ach ja...word je hard van Haha!

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 22:40

Ik ben morgen lekker nog vrij Tong uitsteken }> en dan alleen dinsdag woensdag en donderdag examen, en dan vrijdag weer vrij }> En dan vanaf de 22ste nog een paar keer exame doen, en de 30ste heb ik de laatste en ben ik 3 maanden vrij Cool
gna gna! Niet dat ik nu zit te springen om die examens, helemaal niet... Maar die 3 maanden Party!!