Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!
. De één mag ik niet meer dan de ander
! Is dat in Amerika misschien anders? Ik ben een paar keer in Amerika op vakantie geweest en het viel me wel op dat (vooral de vrouwen
) daar óf heel slank zijn, óf heel dik. Een maat 38/40 zie je daar nauwelijks lopen
! Ik denk dat bij jullie het schoonheidsideaal "superslank" wel veel meer heerst als hier in Europa!
; Natúúrlijk ga ik met dikke mensen om, omdat dat ook mensen zijn en ik hou me er inderdaad niet echt mee bezig dát ze dik zijn
!
). Ik weeg zelf ook te veel. Je maakt minder makkelijk contact. Maar dat het zo is dat je er niet om aangenomen wordt ofzo? Lijkt me niet, of je moet er niet representatief uit zien, dat is wel weer een reden.
) en ook van vriendinnen is het fijn als ze minimaal evenveel massa als ik hebben..
) en is ook altijd fors geweest en erom gepest geweest maar nu is ie wel tha man, hij heeft ook een zekere uitstraling en dat doet het hem...
(eerlijk gezegd doe ik er ook nix aan, ik kan niet perfect zijn en ben blij met wie ik ben en vind mezelf nog leuk om te zien ook)
DiamondCheckers schreef:Ik weegde eerst 61 kg terwijl ik nu 95 kg weeg. Ik heb namelijk van mijn moeder gehoord die in Belgie woont dat ze daar geen dikke mensen willen aannemen voor werk. Dat is tenminste in Oostende. Hier in Amerika is het dus zo dat mensen of te dun zijn of te dik. Maar ik weet wel goed dat mensen zowel in Europa en Amerika soms niet met dikke mensen om willen gaan. Dat heb ik dus zelf ondervonden.
Marsje schreef:Ik vind het discriminerend overkomen om speciaal in een topic te vragen wat je van dikke mensen vindt. Voor iedereen geldt dat karakter, innerlijk er meer toe doet.
Misschien zie ik het wel verkeerd, maar ik vind het discriminerend overkomen dat je dat onderscheid maakt