afgelopen vrijdagavond heeft mijn vriend een enorme ruzie gehad met zijn vader... Het ging over het feit dat ie het niet kan verdragen dat we zo laat thuiskomen op een vrijdagavond (23u, mijn vriend is 20j).
We kwamen die avond gewoon binnen, zetten onze schoenen weg en gingen stilletjes naar boven. Zijn vader komt woest naar boven en begint tegen ons te roepen en te doen als een halvegare!
Hij bleef tegen m'n vriend roepen: 'da vuil wijf uit mijn kot!'
Ik heb gewoon mijn boeltje genomen en ik ben naar beneden gegaan... Ik deed op mijn gemak mijn schoenen aan, en waarom weet ik niet, maar ik werd uit die stoel gegrepen door mijn vriend zijn pa en hij sloeg me zomaar een paar keer met zijn vuist in mijn onderrug...
Het probleem is dat ik net mijn ruggewervel gebroken heb... Heel mijn rug ziet blauw en ik ben alle gevoel in mijn been kwijtgeweest voor een paar uur...
Ik heb direct mijn eigen vader gebeld om te zeggen dat ie me dringend moest komen halen! Toen heb ik tegen m'n vriend gezegd dat ie maar met mij mee moest komen... Toen mijn vriend dat probeerde, hield zijn vader hem tegen, hij smeet mij in de garage (3 tredes naar beneden, zwaar verstuikte enkel) en begon mijn vriend serieuze slagen te geve...
In volle paniek zijn we weggeraakt...
De avond erna is zijn vader mijn vriend zijn auto van onze parking komen pikken... We hebben er geen idee van waar ie staat...
Mijn vriend heeft zijn adres laten wijzigen, hij woont nu bij mij... Maar is er niks dat wij kunnen doen? We hebben klacht ingediend, en ik ben naar het ziekenhuis gegaan om mijn rug te laten nakijken... Het is erger dan voorheen...
Nu is het met die auto zo: mijn vriend was die aan het afbetalen, hij heeft nu zo'n €4000 van de €9000 afbetaald... Is er een mogelijkheid dat wij die auto of dat geld nog terugkrijgen? Op de rekeningafschriften staat telkens: afbetaling ibiza...
Ik hoop dat ik hier hulp vind, want zowel voor mij als mijn vriend is het echt zwaar momenteel...
Sorry als het nogal een raar verhaal is, maar het moest eruit en ik zit met de bibber op het lijf... Als je nog iets wil weten, PM maar...
ikke...