Wáárom geloven mensen mij nooit!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ik__10

Wáárom geloven mensen mij nooit!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 19:16

Ik HAAT dit alles!!
Alles, dit hele forum, mensen IEDEREEN!!

Mensen geloven me nooit,gaan zeggen dat ik alles gelogen heb, maar het is niet zo!!

Klote leven, klote alles!!

Ik was mijn verhaal kwijt, de woorden die mensen zeiden deden me goed, nu sluiten ze het topic omdat ze me niet geloven, gaan zeggen dat dit niet normaal is om dit te verzinnen, WIE IS ER ZO ZIEK OM DIT TE VERZINNEN, MENSEN DIT IS GEWOON ZOO!! WAARHEID...

Ik kan wel janken, man... Ik kap ermee, met alles...
Mijn vriend belden gisteren en had dit alles gezegd en ik moest van hem naar de huisarts (heb hem 2 weken niet meer gezien)
Als ikd at niet deed kwam hij vandaag nog terug naar nederland, ik wil dat hij dat niet deed, dus ben na HA geweest gisteren. Daarom ook dat ik niet meer geantwoord had. Ik moest direct naar het ziekenhuis en heb zondevoeding gehad, tot net, ben nu net thuis en moet nu elke dag 2 uur erheen.

SORRY HOOR, als jullie dit alles niet geloven, mensen hoeven nu niet meer te verwachten dat ik OOIT TEGEN IEMAND IETS HIEROVER ZEG< IK KAP ER GEWOON MEE..

IK BEN ZO BOOS, BANG, VERDRIETIG, alles, ik wil niet meer...

Mensen die me wel geloven, fijn en ebdankt, mensen die me niet geloven ROT OP MET DIE KOP, ZIEKE mensen

Sluit dit topic maar weer, maar wou even duidelijk maken hoe ik dit alles ervaar en wat mensen mij aan kunnen doen, al is het alleen maar met woorden die getypt zijn!!!

ZIEKHEID

doeii groetjes en tot nooit!!

Nooit geweten dat zo'n forum het einde van iemands leven kan beteken maar nu dus echt!!

LovingTweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:19

Ik snap er verder niet veel van. Maar is psychiatrische hulp niet iets voor jou?

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:19

ja heb het topic gevolgd maar alleen gelezen, heb namelijk ook veel meegemaakt, maar wat je in die kleine lettertjes staat lijkt me niet echt slim he meid! Dat is het allemaal niet waard! Ik heb ook een stinkmodder achter de rug en heb nog steeds veel moeite met bepaalde dingen, maar laat je niet van je leven beroven!

blackheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:20

Waarom kan ik dit niet serieus nemen?

Als je 1.70 bent en 30 kilo weegt laten ze je heus niet meer naar huis gaan maarja
Laatst bijgewerkt door blackheart op 28-02-06 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:21

Ha veranderen nou verkeerde woorden in stinkmodder??? Want ik zeg dat namelijk nooit maar het staat wel in mijn tekst! Ik zou idd naar het RIAGG of GGZ gaan!

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:22

bericht gewist... *foute opmerking*
Laatst bijgewerkt door Kimberley_ op 28-02-06 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Meetje22

Re: Wáárom geloven mensen mij nooit!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:23

Nooit geweten dat zo'n forum het einde van iemands leven kan beteken maar nu dus echt!![/quote]

Jemig meid,ik weet niet wat er gebeurt is of waar het over gaat maar laat een forum niet je leven kapot maken
Bedenk wel dat mensen vanachter hun computer snel harde en rare dingen zeggen.
En soms lijken dingen anders bedoelt als wat je leest,omdat er geen toon bij is en je ziet ook geen gezichtsuitdrukking.
Wordt eerst eens rustig en probeer alles dan nog eens te relativeren.
Maar nogmaals, ik ken je andere topic niet en weet ook niet waar deze over gaat en ik ken jou ook verder niet maar ik wil je wel veel succes wensen met alles.
En nogmaals,laat je leven niet verknallen door een forum,het is het niet waard.

Globetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:25

@ Cijntje: scheldwoorden worden op bokt veranderd .

@Ik__10: Ik denk niet dat een forum de juiste hulp kan bieden voor jou probleem. Geef jezelf een schop onder je kont en ga proffessionele hulp zoeken die op bokt niet te vinden is. (het is nog steeds een paarden forum)

Heel veel sterkte!
Laatst bijgewerkt door Globetje op 28-02-06 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:25

@maickell0ver: ik vind dit erg ongepast....afgezien wat er allemaal wel en niet waar is! Zoiets zeg je niet!

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:26

Ik geloof je...

inderdaad er zijn hier mensen... trek je er niks van aan... je mag me altijd pben hoor...

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:27

Citaat:
en wat mensen mij aan kunnen doen, al is het alleen maar met woorden die getypt zijn!!!

Nooit geweten dat zo'n forum het einde van iemands leven kan beteken maar nu dus echt!!

Ik denk dat je graag wilt dat iemand zich schuldig voelt over wat jou gebeurt. Maar het is niet rationeel om daar een club internetgebruikers voor te gebruiken.
En wat wil je met die laatste opmerking?[quote]

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:27

Cyntje dat spijt me dan zeer... maar dat laatste zinnetje (in kleine letters) schoot me echt in het verkeerde keelgat. Ik snap dat ze het moeilijk heeft maar kon dit nie voor me houden.. ik zie nu ook wel in dat het un poedersuiker opmerking is

sorry bij deze

wynoah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:29

Ik geloof nog steeds niet dat je 31 kilo kan wegen als je 1.70 meter bent, maar nav dit en je vorige topic geloof ik idd dat je hulp nodig hebt ja..

Nanouschka_w

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:30

eigenlijk vind ik het nogal laf om door wat anderen zeggen je leven te beindigen; voor jezelf én voor de mensen die wel om je geven!

je zult echt wel erge dingen hebben meegemaakt (of meemaken) maar dan moet je hulp zoeken, om gewoon te kappen met je leven is opgeven en zo wil je toch niet herinnerd worden: als iemand die opgaf!

sterkte!

verootjoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:30

Uhm, ja.. Geen idee waar dit over gaat, maar misschien is psychische hulp nodig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:31

Om die laatste zin kan ik dus echt heel pissig worden
Als je serieuze problemen hebt zoek dan serieus hulp en ga niet op een paardenforum janken dat je er een eind aan wil maken omdat ze je niet geloven......

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:32

Sjonge. Ik ben hier vrij simpel in. Als jij op deze manier probeert mensen een schuldgevoel aan te praten. Ga je gang. Mij zal je er niet mee hebben.

De enige die je hiermee hebt dat ben je zelf en als jij van mening bent dat je jezelf het leven moet ontnemen dan weerhoudt niemand jou daarvan.

Klinkt misschien heel hard maar jij bent keihard bezig met geestelijke chantage en dat vind ik ronduit schandalig.

Ik wens je veel sterkte maar met zo'n manier van reageren kan ik niet veel. GA professionele hulp zoeken.

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:32

Gut jij hebt echt een probleem, als je niet tegen de mening van andere mensen kan had je nooit een topic moeten openen.Er zijn altijd mensen die het niet met je eens zijn. Zoek hulp en leer ermee leven Het leven is niet eerlijk, en dat moet je aanvaarden Tuurlijk heeft het topic niet je leven beindigd, dat is belachelijk. Je had al problemen, dus het heeft geen zin om het topic de schuld eraan te geven. Werk aan jezelf dan kom je er wel! Besef: JIJ hebt een probleem, niet WIJ zijn het probleem.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 28-02-06 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:33

Ik zou met klem willen zeggen: niet meer reageren. Want dan krijgt hij of zij toch de aandacht die het wil.

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:33

was dus niet de enige die er kwaad om werd... maar goed ik formuleerde het gewoon niet goed..

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:34

Tsja...sorry hoor...maar 1.70 en 30 kg...even naar het ziekenhuis voor sonde voeding en dan elke dag weer terug...het is allemaal zeer ongebruikelijk en bijna onmogelijk om zo weinig te wegen en dan je bed nog uit te komen en de puf te hebben om 10 meter te lopen.

Ik denk dat geen enkel ziekenhuis je met dat ondergewicht weer naar huis zou laten gaan.

Wil je aan de ene kant best geloven, maar je moet bijna een wandelend lijk zijn en dan zullen er imo heus wel mensen ingrijpen.

Welk verhaal er ook waar is ik zou maar eens serieuze hulp gaan zoeken, onbewust niet eten is ook een vorm van een eetziekte, dus ik zou je maar eens door laten verwijzen naar het 1 of ander.

_Evelien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:35

Wat gebeurt hier allemaal? Wat is hier gebeurd?

Nanouschka_w

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:35

oh en nog iets: ik denk dat mensen inderdaad gelijk hebben als ze zeggen dat via internet iets harder kan aankomen dan het is bedoelt... Dat betekent natuurlijk niet dat mensen niet gemeen kunnen zijn, maar als je iets opschrijft (en je iemands karakter niet kent) kun je al snel iemand kwetsen, omdat hetgeen je zegt negatieve associaties oproept bij degene die het leest...

Nogmaals je moet professionele hulp zoeken en voor de mensen die het nog niet wisten: iemand kan best 1,70 zijn en zo weinig wegen én nog gewoon zonder hulp thuis zijn, het probleem is alleen dat je lichaam het niet heel lang trekt, dus a.u.b. ga er wel iets aan doen!!!

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:36

zelfmoord moet je nooit pllegen, echt je gaat vanzelf wel een keer dood aan het eind van je leven en er komen betere tijden.
heb je zo'n lage zelfwaarde dat je pas als het echt van iemand moet, aan de bel trekt bij de huisarts?
kom op hoor, kom in actie, nu zie je het misschien niet maar als je weer goed eet en zoals ik al zei in het andere topic, een veilige thuisbasis hebt gecreerd, dan kijk je echt veel rationeler naar alles en zal je ontdekken dat er mooie tijden komen.. echt waar!
nogmaals pleeg geen zelfmoord dood ga je vanzelf wel een keer!!

Cranberry90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:37

Ik ben het met bovenaanstaande eens..het is maar een forum! Jou mening tegen het zijne, je kan toch gewoon in jezelf geloven en niet in wat andere mensen zeggen?
En het lijkt me als je 30 weegt en 1.70 ben dat je toch sirieus hulp gaat zoeken bij een dokter ofzo..en niet meer op bokt. gaat zitten als je er toch alleen maar problemen door krijgt.
En alleen een einde van je leven maken door nietinjou-gelovige mensen?
Dat is onzin..buiten bokt zijn er WEL mensen die om je geven.
En het lijkt nu net alsof je andere mensen een schuld gevoel aan gaat praten, terwijl je zelf toch fout zit. Je kan zelf dit allemaal voorkomen!

Toch sterkte.