Dit is inderdaad een schaduw acount, maar omdat ik hier heel erg mee zit en mijn ouders ook mee lezen op bokt en ik nu niet echt zin hebt dat zij weten dat ik dit hier neer zet.
Het is eigenlijk niet echt één ding, meerdere dingen bij elkaar.
Thuis gaat het allemaal erg moeilijk, slaan, erg veel ruzie, er uit gezet worden enz...
Ik kan echt totaal niet met mijn ouders op schieten, alles wat ik doe, zeg of iets anders krijg ik problemen mee. Ik weet het dan dus ook echt niet wat ik fout doe.
2 weken geleden, ik keek volgens mijn vader te lang naar zijn tv, ik was niet eens aan het kijken, maar mijn boek voor nederlands aan het lezen, maar goed. Hij werdt dus boos, sloeg mij en zetten mij buiten. deur op slot knip erop, ik kon dus ook écht niet meer binnen komen. Ik ben toen naar een vriend van mij gegaan, heb er 4 uur op gelopen, hij woont 20 km verderop. Dit was op een vrijdag, toen bij hem gebleven die week erna, elke dag met de trein naar school en niks proberen laten merken. Nu afgelopen zondag (vorige week) zijn mijn ouders tot afgelopen woensdag naar duitsland gegaan, mijn broertje ook. Zondag avond was ik dus weer naar huis gegaan, want bij die vriend ging het dus niet meer, ik mocht niks en moest vanalles, moest ook dingen doen die ik echt niet wou. dus ik was maar na huis gegaan, er was nu immers toch niemand thuis. Ik dacht dus, als ik iets doe, zou het dan misschien goed komen? Dus ben vanalles gaan regelen enzo ( ik moest nog wel gewoon naar school enzo, maar voelde me echt gewoon klote, heb me dus ook ziekgemeld) Het kwam er zo op neer, ik zou donderdag met mijn ouders naar een indoor skie baan gaan en dan uit eten, dus ik woensdag gezegt en ze waren er enthousiast over, dus ik was redelijk happy, maar voelde me er toch niet echt fijn bij.
Dus de volgende dag daarheen. Het was opzich wel leuk, maar heb mijn ouders geen 2 seconde gezien en als ik ze zag keken ze echt, t is dat je ons meegenomen hebt, anders was je hier niet geweest.. Ook daarna in het restaurant, we hebben er zo'n 2 uur gezeten en niemand heeft maar één woord gezegd, heel gezellig en de sfeer was echt niet prettig...
Toen we thuis waren was het rond een uur of 11 dus ik was meteen maar gaan slapen, de dag erna was het gewoon zoals altijd, ruzie, slaan enz... Dus ik ben toch maar weer naar die vriend gegaan, het was ook niet je van het, maar hij slaat tenminste niet, ik ben er nu ook.
Maar ik weet dus echt niet wat ik moet doen.
Wat doe ik fout, doe ik uberhaupt wel IETS goed?!?
Ik weet het gewoon echt niet meer, de laatste weken eet ik heel slecht, nergens geen zin in. ik ben dan ook in 2 weken tijd 17 kilo afgevallen, het is altijd al moeilijk voor mij om aan te komen en zat dan ook altijd onder het normale gewicht. Ik bedoel ik ben 17 jaar, 1,70 en weeg nu MÁÁR 31 kg. Het is gewoon niet normaal, ik wil wel eten, maar alles wat ik eet valt niet goed en komt eruit, of na een hap ben ik misselijk... Ik voel me gewoon zo erg kl*te...
Ik wil een gewoon leven...

Sorry voor het lange verhaal...