Oké, ik zal je proberen te helpen.... door je stukje duidelijker te maken
Citaat:
jajja, weer eens lasrige mensen op de aarde.
Op school verzorgster voor de kleuters, btengt de kleuters naar de eetrifter. In mijn klas zit Charis Waranda op bokt maar ze heeft nog geen bericht geplaatst
Ja ja, er zijn weer eens lastige mensen op aarde.
Op school is een verzorgster voor de kleuters, ze brengt de kleuters naar de eetzaal.
In mijn klas zit Charis "waranda" hier op Bokt, maar ze heeft nog nooit een bericht geplaatst.
Citaat:
Ze heeft een zusje eerste peuterklas.Ze Blijft elke dag eten. Charis geeft haar een zoen en knuffel vooor ze gaat eten en madam de verzorgster duwt haar weg .Ok ja begrijpen dat ze begint te en zegt ze tegen ons: is jullie schuld dat ze nu weent
Ze heeft een zusje in de eerste peuter klas, en die blijft elke dag eten.
Charis geeft haar een zoen en een knuffel voor ze gaat eten, maar madam de verzorgster duwt haar weg!
Oké, begrijp je??
Maar ze begint te huilen en ze zegt tegen ons; het is jullie schuld dat ze begint te huilen.
Citaat:
Smiddags Saranda en ik komen de school binnen zusje van haar( Kiona )loopt naar ons en begint te wenen zegt ik ben bang van die juffrouw.
S'middags komen Saranda en ik de school binnen en het zusje van Saranda loopt naar ons toe en begint te huilen en zegt; "ik ben bang van die juffrouw"
Citaat:
Andere juf loopt naar ons en zegt laat haar met gerust, ze moet vriendjes maken en die heeft ze maar ik houd wijselijk haar mond. zit ze te zagen tot en met. (die juffrouw)
Een andere juf loopt naar ons en zegt "laat haar met rust, ze moet vriendjes maken" Maar die heeft ze maar ik houd wijselijk mijn mond.
Ze zit te zeuren tot en met! (die juffrouw)
Citaat:
Virginie zus van mij gaat naar Kiona en vraagt wat er is met alle gevolgen van dien dat Kiona dicht bij haar gaat zitten, komt madam verzorgster der weer aan en begint ook van haar tak te maken.
Virginie, een zus van mij, gaat naar Kiona en vraagt wat er is.
Met alle gevolgen van dien want Kiona gaat dicht bij haar zitten.
Komt die Madam de verzorgster er weer aan en begint ook haar de les te wijzen.
Citaat:
Ja zo zijn er maar eens mensen oja ze gaat nu ook naar de directeur gaan, laat ze gaan hé!
Ja, zo zijn er dus van die mensen!!
O ja, ze gaat nu dus ook naar de directeur, maar ze doet maar!
Nou, ik heb het geprobeert te vertalen, maar nog snap ik het niet helemaal...
Pouskintje, ik hoop dat je een beetje ziet wat wij bedoelen..
Niet kwaad worden, dat is niet de bedoeling!
Ik probeer alleen je te helpen om wat duidelijker over te komen op papier.
groetjes!