Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Buitenzorg schreef:Ik heb heel onregelmatig mijn stopweek, omdat ik vaak vergeet die krengen in te nemen en dan maar weer een stopweek inlas. Het is trouwens beter om geen stopweek, maar 5 dagen in te lassen, schijnt beter te zijn. Heb ik laatst ergens gelezen.
En vooral deze tijd (koninginnedag, hemelvaart(=groot feest op het voetbalveld...!), zomervakantie, festivals, feesten) wil ik liever niet ongesteld worden...MirageGidran schreef:doorslikken die hap, moet je toch niet aan denken als ik op het turkse/griekse strand in een mini-bikini lig met een touwtje tussen m'n benen ahahhahahaaa![]()
werkt fantastisch, gewoon doen!
hahahaha kreeg een heel levendig fantasie beeld bij deze opmerking
Dan moet je vooral ook niet een witte mini-bikini aantrekken

Lekker op een 9 daagse trektocht in the middle of nowhere op ijsland en dat je misschien 1 of 2 dagen niet kan douchen. GATVER
Clautje schreef:Maar waarom zeggen sommige dan dat het rotzooi is?
) wordt aangemaakt waarin een evt bevrucht eitje zich kan nestelen. Als het eitje echter niet wordt bevrucht, wordt het slijmvlies weer afgestoten en ben je ongesteld.
!), maar dan die nieuwe, de "Mirena" , deze geeft nog extra hormonen af (per maand de hoeveeleid die in één pil zit!). Een gewoon "springeding"
wilde ik niet, ik ken 3 "spiralen" kinderen }> ! Het voordeel van de Mirena is dat je niet tot nauwelijks bloedingen hebt. Hij/zij kan 5 jaar blijven zitten en heb de mijne nu 3 jaar. Sinds die tijd ben ik helemaal niet meer ongesteld geweest, ídeaal
! Ik geloof alleen dat zo´n springeding *ggg* nog niets voor meisjes/vrouwen is, die nog geen kind hebben gehad
. ik ben er iig eeeerg blij mee! (Was die "pillenvreterij" na 20 jaar
-zat!) Roos schreef:Maar dat Mirena ding is toch in NL nog niet goedgekeurd (althans, wordt nog niet vergoed door de verzekering) dus ik weet niet of hij dat al geplaatst kan worden door de huisartsen. Ik heb trouwens wel eens gehoord dat dat ding minder waterdicht is dan de reguliere anticonceptie methodes....
!) Mijn Gyneacologe raadde me dat ding van harte aan... het verenigd zo´n beetje de voordelen van het spiraal en die van de pil, maar dan zonder de bijwerking van beide methodes. Ik ben er tot nu toe erg happy mee!
Universe schreef:Ik slik een 3 fasen pil! Mij is verteld door de dokter dat je deze beter niet door kan slikken! Ik doe dat trouwens ook niet want als ik de pil een maand doorslik krijg ik tusendoor doorbraakbloedingen en dat is vervelender dan een paar daagjes ongesteld zijn vind ik.....