Zo wat hebben jullie gedaan in de tijd dat bokt plat lag ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

UrbanL

Zo wat hebben jullie gedaan in de tijd dat bokt plat lag ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 12:57

Wat ik heb gedaan (en nog een paar) was duidelijk aan de mailboxen.

Iemand begon met reply all en dat hield niet op HE BART Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig . Sjuimpje en steef gaan het nog ondekken vanmiddag Bloos Schijnheilig .

Geef toe dat je NIET verslaafd bent he??

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:01

IK heb allemaal mailtjes zitten lezen en weggooien omdat een zeker persoon met reply all begon!! Schijnheilig

Voor de rest gewerkt, 3 weken was weggestreken en de verveling was toegeslagen!!
O ja, ook nog naar de Gamma geweest gisteravond en netjes bij een ruitersportzaak alleen maar dressuurbordjes gekocht ....

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:01

Haha, leuk he, zo'n mailinglist Haha!
Geloof dat vooral Bart er ERG blij mee was... Ik heb me iig wel vermaakt, weer eens wat anders Lachen

Maar ik ben blij dat we weer kunnen bokken, thanx Bart en Ime!! De Anonieme Bokkers sessie is niet meer nodig Knipoog

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:02

Btw, het bleek wel wie er allemaal verslaafd zijn ...... Haha!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:03

Naz schreef:
Haha, leuk he, zo'n mailinglist Haha!
Geloof dat vooral Bart er ERG blij mee was... Ik heb me iig wel vermaakt, weer eens wat anders Lachen

Maar ik ben blij dat we weer kunnen bokken, thanx Bart en Ime!! De Anonieme Bokkers sessie is niet meer nodig Knipoog

Totdat Bokt weer uit de lucht is .... welke locatie wordt het nou?

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:03

afkickverschijnselen gekregen...

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 13:04

Belachelijke is dat bepaalde personen gewoon vandaag een dag vrij hebben genomen ?? Jura en claudia Haha! tja die hebben echt een puinhoop in hun box morgen Cool .

Wij blijven braaf werken onee BOKKEN Kwijl .

Fitz: Dressuurbordjes ?? waarom ??

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:07

Ik heb alleen maar zitten vloeken en tieren op onze rotcomputer... en nee, niet omdat Bokt platlag...
Nog drie daagjes doordouwen, maar ik wil niet meeeeeeerrrrrrrrrr Huilen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:18

Mijn Hotmail is inmiddels de magische grens van 3000 k gepasseerd, 3120 om precies te zijn. Want die 1700 in m'n Trash telt niet mee voor de limiet. Haha!

En nu ga ik echt aan het werk. Of ja, nog ff bijlezen... Haha!

BTW: horen we nog wat de locatie wordt? Knipoog

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:19

Balen dat Bokt plat lag als eerste natuurlijk, ge-msn-t, en visite gehad. Ben de avond wel doorgekomen.
Is alleen erg vervelend, als ik terug kom van mijn werk ga ik altijd ff eerst een uurtje bokken om bij te komen, dat kon gisteren niet.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:20

Oke, af en toe zo'n dag is best handig. Al het werk dat was blijven liggen is af, het gras is overal weer gemilimeterd, huis is weer netjes en schoon, en ik heb zelfs m'n cursusboeken gevonden.

Maar... 1x per jaar is echt genoeg!!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:22

Ik heb na de geboorte van mijn veulen het grootste gedeelte alleen nog maar op stal rondgehangen. Het is me gisteren even opgevallen dat Bokt plat lag en vanochtend ook even, maar het is me zelfs niet gelukt om alle mailtjes en PB-tjes en felicitaties te beantwoorden. Je kunt me gerust boktverslaafd noemen, maar door de drukte heb ik bokt niet zo heel erg gemist (tot vanochtend dan). Erg he?

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:26

Ik heb Bokt ook niet zo gemist eigenlijk.... ben veel te druk, dus het scheelt dat er niet zoveel gepost is in de tussentijd, ben ik tenminste nog bij.... Tong uitsteken

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:57

Toch wel bokt gemist. Maar ik heb me niet verveeld Haha! en wat Jurga zegt; je bent tenminste nog bij Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:59

mijn computer deed het gister ook niet op bokt,kreeg elke keer een foutmelding.
IK VOND HET ZWAAR IRIITANT MAN!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 14:01

Ik heb bokt echt wel heel erg gemist. Ik heb maar geMSN-t en op horses rondgehangen.
En steeds maar proberen of bokt het al deed.

Enne.......waarom wist ik niets van een mailinglist????????? Boos! Haha!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 14:25

ja ik dacht dat het weer aan mijn internet verbinding lag maar dat was dus niet het geval. zo hoe bedoel je verslaafd?? echt de heletijd geprobeerd maar hij deed het maar niet. Frusty

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 14:26

hahah die Suz. ik heb in mijn mail een aantal bokkers (mailadres) staan en daar stuur ik regelmatig lieve plaatjes heen Schijnheilig .

Maar nu bokt plat laag ging het dus op die manier ?. Lovers

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 14:35

Suzanne F. schreef:
Ik heb bokt echt wel heel erg gemist. Ik heb maar geMSN-t en op horses rondgehangen.
En steeds maar proberen of bokt het al deed.

mijn msn deed het ook geeneens Frusty Frusty Frusty
Citaat:
Enne.......waarom wist ik niets van een mailinglist????????? Boos! Haha!

idd, daar wil ik me ook wel op abboneren Haha!

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 14:40

Missy schreef:

Hihi, ja ik ook!!
En 20.000 x geprobeert of het alweer over was...
Hoe bedoel je verslaafd Lips are sealed
Maar ik heb me niet verveeld hoor, nee... ben druk bezig geweest met al m'n emoties...
nee toch? geen Bokt? (giga schrik) jeetje, wat nu? (zwaar hulpeloos) nee, nog geen Bokt (toch verslaafd?) ik kan zonder bokt!! (ontkennings fase) nog steeds niet? (begin kwaadheid) waar is bokt!!! (ben toch verslaafd...)
waaaaaar is bokt!!!!!!! (compleet overstuur! man krijgt alles naar z'n kop) pfffft gelukkig, bokt is er weer (big smile) neeeeeeee!!!!!! niet weer!!!!!!
(pc is de klos) ik bok nooit meer!!! (gauw naar bed gegaan en manlief me zo ingestopt dat ik me absoluut niet meer kan bewegen, zwaar uitgeput in slaap gevallen) wakker geworden en zonder koffie direct naar pc (moet je nooit doen...) ohw nee!! nog geen bokt (echt overspannen naar scherm getuurd tot manlief me met koffie geur weer tot leven heeft gewekt en me brood gevoerd heeft en de stekker van pc heeft verstopt) uiteindelijk door uren janken en klagen tegen man heeft hij stekker naar m'n kop geslingerd en geschreewd dat ik vooral geen hulp moet gaan zoeken maar weer achter pc moet gaan wonen en die raad ook opgevolgd (was nu zover als er nu geen bokt was om achter pc aan het raam uit te springen) YESSSSS!!!!! eindelijk weer bokt!!!!!! (straal van oor tot oor!!!)

Hoe bedoel je..... ik heb me echt niet verveeld hoor Clown
ps. moest van manlief even vragen wanneer de eerstvolgende sessie is van AB... ik denk dat ik er dan ook ben Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 14:43

Chica"]
[quote="Missy schreef:

Hihi, ja ik ook!!
En 20.000 x geprobeert of het alweer over was...
Hoe bedoel je verslaafd Lips are sealed
Maar ik heb me niet verveeld hoor, nee... ben druk bezig geweest met al m'n emoties...
nee toch? geen Bokt? (giga schrik) jeetje, wat nu? (zwaar hulpeloos) nee, nog geen Bokt (toch verslaafd?) ik kan zonder bokt!! (ontkennings fase) nog steeds niet? (begin kwaadheid) waar is bokt!!! (ben toch verslaafd...)
waaaaaar is bokt!!!!!!! (compleet overstuur! man krijgt alles naar z'n kop) pfffft gelukkig, bokt is er weer (big smile) neeeeeeee!!!!!! niet weer!!!!!!
(pc is de klos) ik bok nooit meer!!! (gauw naar bed gegaan en manlief me zo ingestopt dat ik me absoluut niet meer kan bewegen, zwaar uitgeput in slaap gevallen) wakker geworden en zonder koffie direct naar pc (moet je nooit doen...) ohw nee!! nog geen bokt (echt overspannen naar scherm getuurd tot manlief me met koffie geur weer tot leven heeft gewekt en me brood gevoerd heeft en de stekker van pc heeft verstopt) uiteindelijk door uren janken en klagen tegen man heeft hij stekker naar m'n kop geslingerd en geschreewd dat ik vooral geen hulp moet gaan zoeken maar weer achter pc moet gaan wonen en die raad ook opgevolgd (was nu zover als er nu geen bokt was om achter pc aan het raam uit te springen) YESSSSS!!!!! eindelijk weer bokt!!!!!! (straal van oor tot oor!!!)

Hoe bedoel je..... ik heb me echt niet verveeld hoor Clown
ps. moest van manlief even vragen wanneer de eerstvolgende sessie is van AB... ik denk dat ik er dan ook ben Haha!
[/quote]

Haha, wat een schitterend verhaal!!! Je kunt zo een boek schrijven, ik zie het helemaal voor me... *LOL*

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 15:00

haha leuk verhaal idd heeeeeeeel herkenbaar.

maare mijn F5 toets was zwart van al die keren refreshen maar helaas hielp niet Huilen .

Voor info over de AB moet je Spades even PBen die kwam met de nodige iedeeen Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed .

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 15:05

en die heet ook gewoon Spades hier?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 15:14

Ik had het helemaal erg hier, ik had alleen 's ochtends internet, daarna heeft bij ons de hele dag het internet er ook af gelegen, tot een uur of 4...
ben vanmorgen en gistermorgen even bij Hippics wezen kijken, wat is het daar saai zeg, er is nooit iemand!!!! En dan ook nog zeggen dat Bokt niet gezellig is, nou zeg!!!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 15:20

Clautje schreef:
en die heet ook gewoon Spades hier?

Yep mijn vriend Marco dus val hem maar snel lastig hihihi Extreme duivel .