Wat vinden jullie nou de SLECHTSTE winkel van Nederland?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bergkraai

Wat vinden jullie nou de SLECHTSTE winkel van Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 09:52

Hallo,

Ik had een tijdje geleden een topic geopend over wat jullie de leukste winkel van NL vonden
viewtopic.php?f=2&t=517172&st=0&sk=t&sd=a&start=25

En nu vroeg ik me af: wat vinden jullie nou de slechtste winkel van NL? En waar komt dat dan door: het personeel, de uitstraling... noem het maar op!

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 09:53

Mmmm.... daar ga ik even over nadenken.. kom denk ik wel terug

Zusje

Re: Wat vinden jullie nou de SLECHTSTE winkel van Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:22

MAC Donalds...gaat echt nooit wat goed bij die in mijn woonplaats!

Verleden x stonden ze daar gewoon te bekvechten met elkaar over wie ons moest helpen
Ik en mijn vriendin stonden te wachten en het een beetje aan te horen!!
Belachelijk...we hebben ook even aan die dame gevraagd of ze het wel leuk vondt om daar te werken
En weet je wat er op haar petje stond crewtrainer !

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:23

wat is crewtrainer????

vikki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:26

Stravero schreef:
wat is crewtrainer????

Iemand die het personeel op moet leiden... belooft in dit geval denk ik niet veel goeds...

bergkraai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 10:29

ja bij de Mac gaan idd heel vaak dingen fout! Als je door de drive gaat moet je altijd ook controleren of je alles hebt!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:33

Pets Place.

Al die inteeltdieren, en het fokt maar door en fokt maar door om maar winst te behalen, verkeerd voorlichten over dieren, vieze etensbakken en geen water, BAH!

palmiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:33

Ik weet niet egt de slechtste winkel in Nl maar wel een rot winkel bij ons in de buurt,, Jonkers Schoenenmode Ik wou een x schoene hebben en die meneer hielp me zo en ik zei de schoen is te klein. Hij zat niet lekker. En ddie meneer de hele tijd oh zit perfect enzo

egt ramp

xxx karin

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 11:13

de C1000 hier op 't dorp.....zoals de eigenaar met zijn personeel omgaat, daar lusten de honden geen brood van!

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 11:21

ik ken een bedreifsleider bij de C1000 in eersel die ik graag zn nek om zou draaien om hoe hij met zn personeel omgaat, C1000 bergeijk daarintegen is super!(zijn van zelfde eigenaar)
verder de Mac in veldhoven, wat een domme mensen heb je daar, echt 9 vd 10x gaat er wat fout

en heel typisch maar bij de Blokker werken vaak hele aparte mensen, of van die wat oudere chagie huisvrouwen of omhoog gevallen schoolverlaters van een jaar of 18 die zich eigenlijk te goed voelen voor het werk
eersel, bladel, velhoven, bij al die Blokkers is het zo...

x_tico

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 11:21

WIBRA & ZEEMAN pfff

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 11:26

girltju94 schreef:
WIBRA & ZEEMAN pfff

waarom dan ?

Flippertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 12:00

Ik ben niet echt te spreken over de Vero Moda hier, het personeel kijkt je altijd aan alsof je gek bent.

EsSther

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 12:20

de kruidvat in leek...... pppfff als je daar wat zoekt, moet je eerst over 30 d0zen stappen,. zo'n volle winkel... en dan vinden ze het nog gek als je vraagt dat je iets zoekt!

juval

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 12:21

inderdaad bij de blokker zie ik ook heel vaak chagerijnen rondlopen. Verder vind ik ze bij de lidl ook niet zo heel aardig. en bij de karwei hebben ze nooit de aanbiedingen die in het krantje staan..
en bij de bart smit ben ik laatst boos weggelopen omdat mn dochter er niet eens naar de wc mocht... ik vind dat dat in een speelgoedwinkel, met kleine kinderen als doelgroep toch wel moet kunnen!

Oh ja, het kruidvat, het standaard antwoord daar als je iets zoekt is 'hebben we niet' en als je dan toch nog verder zoekt vind ik het meestal toch wel, en inderdaad de rommel in de winkel, heel vervelend.

Draakje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:33

Slechte winkels...... Uhm dat zijn voor mij de winkels waar je, zodra je binnen komt, al gelijk wordt gevraagd of ze je kunnen helpen en dat terwijl je nog niet eens rond hebt kunnen kijken. prima dat het personeel behulpzaam wil zijn, maar vaak is de timing slecht.
dan heb ik meestal al geen zin meer om rond te kijken omdat het wat opdringerig overkomt.
Vaak zijn dat kledingzaken, electronica, dierenspeciaalzaken enz
Al kan het personeel nog zo beleefd zijn, zodra ik een voet binnen de deur zet en ze gelijk komen met de vraag of ze me kunnen helpen enz, dan hoeft het voor mij al niet meer. ik vind het best dat ze vragen of ze je kunnen helpen, maar niet gelijk bij binnen komst.

LovingTweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:35

Coolcat, zelfs de maat xl is daar even groot als een s bij de h &m

Saphia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:36

Slechte winkels zijn er niet echt, het ligt meer aan het personeel wat er werkt

Shiloh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:44

Draakje schreef:
ik vind het best dat ze vragen of ze je kunnen helpen, maar niet gelijk bij binnen komst.

En dan al helemaal als je zegt, neej hoor, ik kijk alleen even rond. Dat ze dan zo om je heen blijven drentelen...

Verder de Macdonalds hier ook (mac reeshof). Ik heb een keer 15 minuten staan wachten, terwijl ik maar 2 klanten voor me had ... en het waren nog niet eens grote bestelingen . Toen was ik EINDELIJK aan de beurt.... "momentje hoor, moet eventjes dit naar een tafeltje brengen." Loopt ze weg, echt op der dooie gemakje, komt 4 collegas tegen waarmee ze uitgebreid gaat staan kletsen..... verschrikkelijk!

Kana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:47

De dierenwinkels in Parijs (Frankrijk)
Hele winkel was bomvol met kleine kooien volgepropt met honden.

Zal ook wel in andere landen zo zijn, Maar hier heb ik het met eigen ogen gezien.

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:50

Inderdaad de blokker! Of er lopen van die oude mutsen waarvan het gezicht op onweer staat. Of van die schoolverlaters met een smoel om op te slaan

Samantha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:50

De blokker inderdaad, ze hebben leuke spullen, maar vraag niks aan het personeel.
In de blokker in de bilt is de helft niet geprijst. Als je dan vraag wat de prijs van een artikel is, kijken ze je ten eerste al zo raar aan. Dan gaan ze met veel moeite kijken wat het kost.
En als je vraagt of ze iets nog hebben wat dan niet in de winkel ligt, doen ze helemaal geen moeite om te kijken of het ergens anders ligt of in het magazijn. Als het hier niet ligt hebben we het niet mevrouw.
En bij andere filialen kijken ze vaak wel.

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:51

Bij ons eendieren winkel steps! ALs je daar binnen komt *ik en een vriendin ofzo..* En je kijkt alleen maar ergens naar dan is het al van overal vanaf blijven he! En die man komt de hele tijd naast je staan zo irritant! En als mijn moeder dan eens mee gaat is hij super vriendelijk! Dan zegt hij niets alleen of ie kan helpen en als je zegt we kijken aleen even dan zegt hij O okee.. Echt vreselijke winkel! Ik kom er ook niet vaak meer!

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:53

Mag Belgie ook?
De Carrefour van Borsbeek, vre-se-lijk! Op mysterieuze wijze zijn de goedkopere versies van artikelen altijd uitverkocht zodat je aan de duurste producten zit (als er al IETS is) en aan de kassa gaat het ook niet echt vooruit. En echt belachelijk dat je nu zelfs voor die dunne plastic zakjes moet betalen!

Voor Nederland nomineer ik de Em-te. Ik heb een week liggen kotsen en diarree gehad van een bedorven pak nasi. Alle pakken nasi die over de datum waren hadden ze in reclame gedaan, mijn moeder is later gaan kijken en heeft een klacht ingediend.

Namiira_hvj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:55

De zeeman hier, alles ligt open en alles is vies. Personeel wil nooit helpen, just one big mess