Ikke:
Vind 'Siegfried'van Mulisch wel een mooi boek. Had daar een beetje haat/liefde verhouding mee.. aan de ene kant heel spannend en apart, aan de andere kant te filosofisch en vaag.
Best book ever (niet echt literair hoor) vind ik Bridget Jones' diary. Al gelezen? Echt een AANRADER!!! Ik vind m ge-wel-dig.. ohja wel in t engels lezen want volgens mij is de vertaling lang niet zo goed. Ik ga ook echt naar die film!!!
Eens even kijken. Verder vond ik 'vroeger'(hehe) Tonke Dragt heel mooi. En nu, niet vergeten want dat vind ik misschien de BESTE schrijfter ever... MAeve Binchy. Zij is iers en de meeste boeken gaan over een klein, iers dorpje waarin je iedereen leert kennen en de onderlinge relaties en problemen ziet. Echt geweldige boeken. Wel dikke pillen, maar heeel mooi.
Nu ik niet meer verplicht voor school hoef te lezen vind ik t spontaan weer veeel leuker.
Ohja nog een aanrader: (ook engels) The Brigdes of Madison County (ook film van) Man, I cried my eyes out...
Nou wat vinden jullie aanraders? Kan ik een lijstje maken met wat ik nog moet lezen in de vakantie

).
Ik geloof dat ik het boek van Bridget Jones ook maar moet gaan lezen. Ik hoor hier hele leuke reacties op dat boek. Verder vind ik het lekker om een flutromannetje te lezen en lekker weg te zwijmelen
wat een gezeur! De film is helemaal erg, want daar hebben ze gewoon een beetje een paar feitjes verhusseld enzo...