Ik werd door mijn vriend opgehaald van de manege, en toen reden we richting mijn moeders huis. We kwamen op de zuidstraat en toen stak er een kat de weg over, mijn vriend ontweek de kat en we knalde met volle vaart tegen een paal aan, mijn vriende gooide zijn stuur om en we knalde weer met aardige vaart tegen een geparkeerde auto aan, er recht op.
De auto keerde op een een of andere manier om en we knalde weer tegen een geparkeerde auto aan aan de andere kant van de weg.
De auto is helemaal total loss, echt totaal in de prak, toen ik er voor ik de ambulance inging naar keek besefde ik pas wat een mazzel we hebben gehad.
Ik ben met mijn hoofd tegen het kapotte voorraam aangeknald, en heb 2 diepe sneeen boven mijn rechterwenkbrauw, deze zijn gehecht. Verder zit ongeveer mijn hele voorhoofd vol met gaatjes waar glas in heeft gezeten.
Mijn hoofd is opgezwollen, en mijn linkerbovenbeen is helemaal blauw.
Mijn vriend heeft alleen een klein hoofdwondje, deze hoefde niet gehecht te worden.
Ik heb de schrik van mijn leven gehad, en stap nooit meer in een auto zonder mijn gordel om te doen.
Ik heb nog nooit zoveel bloed gezien, het leek alsof er een emmer water over me heen was gegooid, zo druipte het.
Gelukkig geen ernstige schade aan mijn hoofd, er zijn wel foto`s van gemaakt en ook van mijn nek.
Nu een dag later, staat er een foto van de auto in de prak in de krant, ik scan hem wel in dan kunnen jullie zien wat een mazzel we hebben gehad.
Dit is de auto voor het ongeluk
dit is hem daarna: