1) vanochtend werd ik bij mij op de boerenweg wat opgehouden, sanne haar school ligt hemelsbreed 1 km van mijn huis. Maar ik moet landweg op, wijk in, wijk uit, doorgaande altijd vaststaande weg op, wijk in en naar school. Daar doe ik 20 minuten over terwijl er een busbaan is die de landweg kruist waardoor ik de rest van de weg, niet af hoef te leggen en dan doe ik er 3 minuten over naar Sanne haar school....... Uiteraard mag ik niet over de busbaan en rij ik dus altijd netjes om. Vandaag werd ik bij een bouwproject op de landweg wat opgehouden, dus koos vandaag om over de bussluis en busbaan te gaan, Kom ik op school aan en heb Sanne prettige dag gekust, komt er een moeder naar me toe, of ik wel wijs ben om over de busbaan te gaan:D
En als je dan weet dat ik een ochtend humeur heb, dan kan je je voorstellen dat die moeder binnen 3 zinnetjes van mij afdroop met dr staart tussen haar benen
2) Bij Sanne op school is een heel klein parkeerpleintje, ik kan niet op dat parkeerpleinte parkeren omdat ik de draai niet kan maken met de bus, ik parkeer dus mijn auto aan de zijkant van het parkeerpleintje zo dicht mogelijk tegen de muur aan zodat iedereen er verder gewoon langs kan, Komt er een moeder naar me toe, (een die ik toch al echt voor geen meter mag) Waarom parkeer jij die auto niet in een parkeer vak......... Nou omdat ik die draai niet kan maken, EN WAAHAAROM kan JIJ die draai niet maken??? ......... NOU omdat mijn DRAHAAAIcircel te groot is
... IK vind dat asociaal
......... en daar veeg IK mijn reet mee af, IK BEN asociaal

Kom ik bij de tandarts met Sanne, afspraak om 2 uur...... vorige week heb ik sochtends afgebeld omdat Sanne ziek was, daar krijg ik heel terecht een rekening voor. Nu werd ik niet geholpen omdat de afspraak om half 2 zou zijn........ euh, hier staat toch echt 2 uur. Maar ik wist het goed gemaakt, de rekening van vorige week wordt weggestreept tegen de rekening die ik ga sturen voor mijn gederfde inkomsten van vandaag
Dat was niet de bedoeling, en mevrouw werd zo onaangenaam dat ik heb gezegd dat ze vooral moest doen wat ze niet laten kon, en dat ik bij deze op zoek ga naar een andere tandarts
Maar hemellief zeg ging dat wijf tekeer
Ik laat me niet voor rotte vis uitmaken door een tandarts....... wat een gekkenhuis zeg
Mijn dag dus vandaag
Hebben jullie dat nou ook wel eens?

Heb niet echt last van een ochtendhumeur.

Gelukkig schrok kassamevrouw hiervan en dimde een beetje. Vervolgens ging de hele rij zich ermee bemoeien, kassamevrouw werd helemaal gek, geweldig
*