Paarden in 'de Mol' ?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

grassie

Paarden in 'de Mol' ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 20:28

ja, voor de fanatieke volgens als ik van 'Wie is de mol?' , is het jullie ook opgevallen dat aan het eind van de afgelopen aflevering, toen ze lieten zien wat in de volgende aflevering komt paarden werden laten zien?

Lijkt met erg leuk als ze de volgende keer gaan rijden Party!!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 20:32

Oja, en daarvoor ook nog een ezel. Zou wel stoer zijn als ze moeten rijden en weet ik veel allemaal gekke dingen moeten doen. hahaha, wordt dan wel lachuh *LOL*

Wie denken jullie trouwens wie de mol is?
Ik Jantien.

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 21:38

Ja ik kijk dat afentoe ook volgende week ook!
ik denk dat het John is Haha!

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 21:45

george niet, John niet waarschijnlijk.

eigelijk weet ik het niet, ze lijken het allemaal niet en toch weer wel..
en dat is het coole van het spel }> Haha!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 22:50

Hmm heb t nog nooit gezien! Schijnheilig Wanneer en waarop komt t??

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 23:19

gewoon op net 1 (lekker duidelijk, maar is volgens mij toch bij iedereen hetzelfde ?!),op vrijdag om 5 over half 10.

het is echt heel erg leuk, alleen ik weet niet of het nu ook nog leuk is omdat er nog maar 2 rondes te gaan zijn, en als je er dan nog helemaal in moet komen..

Maar ik zou zeker eens gaan kijken als ik jou was Haha!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 23:43

Oh...ik vind die Jantien zo'n onwijze muts.....die irriteert me enorm. Ik dacht steeds dat zij het was, maar ik denk dat ze toch teveel opvalt. John dus denk ik. George is het zeker niet, Ellen vind ik te sympathiek Haha! ..

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 22:47

Wanneer en hoe laat komt de Mol?

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 23:05

lezen spirit, ik heb t hierboven al gezet Schijnheilig

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 09:41

Oja. *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 10:26

Ik ben er dus heilig van overtuigd dat George het is, ik vind dat zo'n ***** hij zal best aardig zijn, maar een VENT MET HOOGTEVREES?! Dat was afl 1, en dat was voor mij wel erg genoeg.

Je moet gewoon opletten wat het meest gezegd wordt bij het nomineren, dus ik denk helaas dat t toch Jantien is. Da's ook een behoorlijke muts, maar ze probeert ook gewoon de muts uit te hangen. Dit is btw al de derde serie, en ik heb ze alle3 zo'n beetje gevolgd... De eerste was erg lachen in NZ, en de tweede in Schotland (op t meer van Loch Ness was t coolst). Deze (in Portugal nog wel!) heb ik niet zo gevolgd. Ben wel heeeeeel benieuwd.... }>

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 12:04

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 17:30

Laui! schreef:
Ik ben er dus heilig van overtuigd dat George het is, ik vind dat zo'n ***** hij zal best aardig zijn, maar een VENT MET HOOGTEVREES?! Dat was afl 1, en dat was voor mij wel erg genoeg.

Haha, George was mijn tekenleraar! (2 jaar geleden)

Volgens mij is hij niet de Mol, want hij komt veel te eerlijk over. Issie in het echt btw ook.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 17:43

zou heel gek lopen als t George is. hij komt eerlijk en fanatiek over.

ik heb bij Jantien als mol ook bedenkingen, omdat ik het idee heb dat ze soms toch echt emoties toont en niet speelt.
ik vond dat gedoe met die vrijstelling ed in die tent heel raar, Jantien houdt bij hoog en laag vol de vrijsteling te willen, en kiest voor de vragen Verward verdacht Schijnheilig

Ellen heeft niett echt veel verpest, maar komt mij ook niet echt eerlijk over. Nooit echt open, beetje fake.

Johnie denk ik niet, maar dat weet ik echt niet.

moeilijk Haha!

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 18:12

ik heb deze keer ook niet zo gevolgd. Aan het begin wel, maar nu niet meer zo, dus, zeg maar Verward Koe
Maareh, als er paarden in komen moet ik toch nog maar ff kijken!!

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 22:05

Ik heb het helemaal gevolgd..heel leuk Haha! Ik denk nog steeds dat ellen de mol is. Aan het eind van de serie komt altijd zo'n aflevering waarin ze laten zien welke hints er in de serie gegeven zijn over de mol. Ik heb al 2 hints ontdekt dus ik weet het bijna zeker Knipoog

**Max**

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 22:22

Ik zou echt niet weten wie de mol is... Ik dacht altijd (net zoals de meeste) dat het Karin was, maar ja... die is er nu uit.

Ik vind het ook wel jammer dat Harry er nu uit is, want van mij had hij mogen winnen. Alhoewel George mag van mij nu ook wel winnen...

Ik zou echt niet weten wie de mol is... Ik denk toch een van de dames !!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 11:55

Ben ook wel molfan Haha! Volgens mij is Jantien de mol. Lijkt me leuk als ze moeten paardrijden ofzoiets.... Ik heb het voorstukje gemist denk ik, ik heb het namelijk niet gezien...

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 12:05

Wat ik ook zo VREEMD vond... Met die foto's en uitspraken. Wat iemand over hun gezegd had. Nou, als je het goed had kwam iemand van het thuisfront er aan.
De eerste die het oprecht goed had was John (toch?). anyways, hij blij... Waren er geloof ik 2 of 3 die het helemaal goed had. Vervolgens kwam die ouwe (eh?) en die ging toen 3000 uit de pot verspillen om iemand te zien. Vervolgens ging de rest ook. Dat vond ik nou banketstaaf, want zij hadden immers het foute antwoord gegeven (Jantien was wel heel erg drammerig bezig en koos m.i. gewoon expres het foute antwoord uit) en dan toch over de rug van anderen het zelfde lolletje halen. Dat vond ik zo intens krom! Dan doe je het niet, of je moet niet mee doen...

Dus die vent die als eerste zich inkocht kan ook best de mol zijn, daarmee heeft hij de pot flink leeggehaald...

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 22:36

Laui! schreef:
Dus die vent die als eerste zich inkocht kan ook best de mol zijn, daarmee heeft hij de pot flink leeggehaald...

hahaha, volg jij het nog laui? dan let je niet goed op, want die 'oude vent' oftewel Harry is er de afgelopen keer jammerlijk uitgegaan..
en de mol sturen ze niet weg hoor }>

maar ik ben het ermee eens dat het raar is om de halve pot leeg te gaan halen omdat je zelf je antwoord niet goed hebt. btw, als ze het geld er nou niet voor over hadden gehad, wat was er dan gebeurt? hele familie al over laten komen.. lijkt me sterk dat ze dan gewoon weer naar huis werden gestuurd Schijnheilig

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 09:38

Ja precies... Goed, ik heb het vorige week gemist, ik beken! Maar ik vond het echt nogal vaag.
Ik ben wel benieuwd naar de paarden, da's nu toch aankomende vrijdag? Anders heb ik dat weer gemist! Maar als ze gaan paardrijden... pff, dan ga ik niet kijken Verdrietig Haha!

Lonnebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 20:38

Ik weet zeker dat george het niet is. Te eerlijk denk ik. Jantien is een vreselijke doos, vooral met die auto vorige keer. Wel gemeen dat harry er nu uit is hoor, mijn zus zat helemaal te schreeuwen dat het niet kon omdat ze dacht dat ie ging winnen! Johnie is het ook niet. Ik vond dat ie wel gemeen was voor die schaapies hoor! En Ellen is...... tja, symphatiek maar wel stond ze in het rood op het wegdek terwijl de rest in het wit stond met die fietsopdracht.... *LOL*

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 21:08

Leg eens uit wat dat dan precies is?
Ik ga over 10 min. kijken! Cool

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 21:15

Ja ik ga zo ook kijken Lachen Ik denk dat vandaag John eruit gaat of george

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-02 21:26

ik heb er zin in Haha! zit me altijd echt te verheugen om te kijken.

ik hoop iig dat ze dus iets met knollies gaan doen.

en wie eruit gaat? zolang Johnie en George er niet uit gaan vind ik alles best Lachen