Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

carola schreef:Lloret de Mar! Met een vriendin van me, in het huisje van m'n ouders. Ik heb er echt zin in. Lekker 2 weken lang aan het strand bakken, lekker eten en natuurlijk veel feesten!
Ik heb van mei tot oktober vakantie, en ik ga dus waarschijnlijk ook nog naar Texel om te werken. Wat ik nog meer ga doen weet ik nog niet. Iemand ideeën?
als je dan toch van Texel of naar Texel gaat, kom je toch bijna langs mijn huis
Maudje schreef:Waar gaan jullie naartoe op vakantie en met wie ??
Dit is de rondreis die we gaan maken in 24 dagen.

Aan de andere kant, gratis vakantie is ook wel aardig. Hoe dan ook in de plenning staat sowieso Menorca, daar ga ik naar m'n tentamens heen, even bijkomen. In het hoogseizoen ga ik denk heel hard werken, om in het najaar weer vakantie te houden. Waarheen is nog niet zeker, maar ik hoop Amerika waar ik dan eindelijk Caballo eens kan bezoeken! 
Ik ga daar in augustus en begin september ruim twee weken rondtrekken met een camper en een paar dagen een echte Canadese bruiloft meemaken van een vriend van mijn broer en vrienden van me. We gaan met ons vieren namelijk Susan (jaja... ook een bokker
) en haar vriend. Ben er nog nooit geweest dus ik kan me er nog niets van voorstellen. We zitten in de buurt van Toronto. Maudje schreef:Ik ga zelf met m'n vriend naar het eilandje Gozo (bij Malta). We gaan voor 2 weken en heb er nu al enorm veel zin in !! (m'n eerste keer vliegen)
Daar wilden wij eerst ook heen
Maar daarna is het toch Malta geworden (geen flauw idee waarom)Citaat:Ik heb van mei tot oktober vakantie, en ik ga dus waarschijnlijk ook nog naar Texel om te werken. Wat ik nog meer ga doen weet ik nog niet. Iemand ideeën?